Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-20-2004, 10:19 PM   #21
HIT
IF-Lid

Default Re: Mag een hindu man meerdere vrouwen hebben?

je moet wel even goed voor allemaal zorgen...als eentje een Ferrari krijgt moeten de anderen ook 1 krijgen. Ook je liefde en tijd moet je kunnen delen. Moeilijke zaak..moeilijkkkk...'t lukt alleen als je heel rijk bent, veel tijd hebt en goed de gevoelens van je vrouwen kan managen.....anders wordt het een poppenkast waar de toneel heel slecht is en is het ook niet zo leuk voor ze.

hehehe....we dachten altijd aan snoepen...maar deze snoep is duuuuur

Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-21-2004, 07:30 PM   #22
Preety
IF-Beginner

Als je koning bent, dan kun je je meerdere vrouwen permitteren. ;D

Reply With Quote
Old 12-01-2004, 08:01 AM   #23
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Is de vraagstelling met meerder vrouwen trouwen, of met 1 vrouw trouwen en dan nog buitenvrouwen erop na houden zeg maar.
Ik denk zelf dat je naast je eigen vrouw geen andere vrouwen ernaast kan hebben. Want dat betekent dat je niet van je vrouw houdt en dat zij niet goed genoeg voor je is lijkt mij.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 12-01-2004, 10:54 AM   #24
HIT
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Preety

Hehehe.
* ;D

Volgens mij was het voor de koningen belangrijk dat het geslacht werd voortgezet, dus zoveel mogelijk zonen baren. :D
hehehe en natuurlijk begon hij met...ey dat is wel een lekker wijf..en die ook en die ook en die ooook...de secretaris: laten we het in de boeken maar anders omschrijven majesteit !! en zo begon dat ding!

Reply With Quote
Old 12-01-2004, 11:02 AM   #25
HIT
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Varsham
Is de vraagstelling met meerder vrouwen trouwen, of met 1 vrouw trouwen en dan nog buitenvrouwen erop na houden zeg maar.
Ik denk zelf dat je naast je eigen vrouw geen andere vrouwen ernaast kan hebben. Want dat betekent dat je niet van je vrouw houdt en dat zij niet goed genoeg voor je is lijkt mij.
ja in principe is dat correct....als je niet tevreden bent met je huidige vrouw..dan zullen je ogen altijd rollen buiten de deur....en geloof me..menig man kan iets hieraan doen.

dus daarom is het tevreden houden belangrijk...want de richting waarin we de auto sturen is al duidelijk.

Reply With Quote
Old 12-01-2004, 01:26 PM   #26
Shahnaaz
IF-Lid

Als een man denkt dat ik niet goed genoeg ben......dan mag hij oprotten ;D......
Maar waarom je man delen, je man deelt jou toch ook niet. Zo ja dan houd hij niet van jou of hij is gewoon zielig...en het zelfde geld ook voor een vrouw...

Wordt een wakker !!!! We zijn een paar eeuwen verder, de tijden veranderen, mensen veranderen en er wordt bijna niks meer gedeelt, behalve je bed dan (met je man).

Reply With Quote
Old 12-01-2004, 07:07 PM   #27
imported_Amar
IF-Beginner

Volgens mij gebruikt men in de Veda altijd enkelvoud voor 'man en vrouw'. Maar bij het hindoe´sme heb je niet echt strakke regels. Als er op een gegeven moment maar 2 mannen en 2000 vrouwen ter wereld zijn lijkt het me dom om dezelfde regels als nu te hanteren. Waarschijnlijk waren er daarom ook voor koningen andere regels; voor bondegenootschappen etc.

Reply With Quote
Old 12-01-2004, 07:12 PM   #28
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Amar
Volgens mij gebruikt men in de Veda altijd enkelvoud voor 'man en vrouw'. Maar bij het hindoe´sme heb je niet echt strakke regels. Als er op een gegeven moment maar 2 mannen en 2000 vrouwen ter wereld zijn lijkt het me dom om dezelfde regels als nu te hanteren. Waarschijnlijk waren er daarom ook voor koningen andere regels; voor bondegenootschappen etc.
Dan mag je je beroepen op het recht van het redden van het mannelijk geslacht die in minderheid is. ;D

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 12-01-2004, 08:22 PM   #29
imported_AN
IF-Crazy

VOor de meeste mannen is 1 vrouw al meer dan ze kunnen handlen :-*

Reply With Quote
Old 12-01-2004, 11:06 PM   #30
HIT
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Shahnaaz
Als een man denkt dat ik niet goed genoeg ben......dan mag hij oprotten ;D......
Maar waarom je man delen, je man deelt jou toch ook niet. Zo ja dan houd hij niet van jou of hij is gewoon zielig...en het zelfde geld ook voor een vrouw...

Wordt een wakker !!!! We zijn een paar eeuwen verder, de tijden veranderen, mensen veranderen en er wordt bijna niks meer gedeelt, behalve je bed dan (met je man).
please shahnaaz...niet agressief worden he. ik zie die nagels al baya.

Hij kan uitlopen, maar kan nog wel houden van dat meisje...meestal loop je uit omdat die sma niet denkt aan hoe je als jongen voelt.

daarom heb je een vrouw nodig die een man zijn behoeftjes kent...y sabie toch...niet eentje die 3 uit de 4 weken in de maand je komt vertellen dat ze ongesteld is..en de 4e week van de maand is het migraine....dus dan moet je nog met een smile haar helpen nog meer dingens doen enzo...steeds iets doen alleen om haar happy te houden..en dan pas komt er iets.....terwijl in de tussen tijd die man voelt dat hij steeds meer moet doen voor satisfactie en zij steeds minder...dat is een criteria voor balende relaties...'

Als zij steeds denkt dat je als jongen dit alles moet doen om haar prijs te krijgen dan lijkt het bij een jongen alsof je minder gewild bent bij dat meisje (ik geef toe dat het heel leuk kan zijn tot een bepaalde hoogte) en ...ik bedoel....buiten de deur loop je rond..een ander meisje kijkt naar je en geeft knipoog en geeft je ineens een gevoel dat je wel meer gewild bent zonder zoveel herrie van die andere sma...dat is een phenomeen die steeds terug komt bij meisjes die hun meisjes-zijn overschatten en die jongen uitsloven omdat zij vindt dat hij steeds achter haar moet rennen. Andersom is ook leuk als je al een relatie hebt....want maar 1 ander meisje buiten moet het maar doen en hij verliest dat special gevoel dat hij voor je had...'t is toch simpel.
in hetzelfde geval, als dat meisje steeds dat gewild gevoel zou blijven geven...dan zou het effect van die andere meisjes nietig zijn.

dus je kan je man gewoon behouden door in relatieve periodes gewoon te laten zien dat jij de persoon bent die hem wenst......sommige periodes zijn belangrijker dan andere....dat is bij elke relatie anders....en dat moet je wel zelf onderzoeken..want 't zijn meestal die belangrijke periodes waar je je magic moet gebruiken.

Reply With Quote
Reply

Tags
een, hebben, hindu, mag, man, meerdere, vrouwen
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:42 AM.
Vertalen:

Tags