Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Kunst & Cultuur

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-07-2004, 07:29 PM   #31
appeltje
IF-Crazy

Send a message via MSN to appeltje
Default Re: Welk restaurant zou je willen aanraden en wat is daar dan zo lekker?

Laatst gegeten in de Catacomben, ook lekker (in Den Haag)

En ook in Den Haag: Pococatepetl, hier hebben ze onwijs lekkere nagerechten (chocoladetaart, mhmmm)!!!
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-10-2004, 10:08 PM   #32
imported_AN
IF-Crazy

Default Re: Welk restaurant zou je willen aanraden en wat is daar dan zo lekker?

gouden wok

Reply With Quote
Old 12-12-2004, 06:45 AM   #33
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by AN is back!
gouden wok
heb ik ook over gehoord.........maar wat voor iets is dat en wat is wokken ???

Reply With Quote
Old 12-12-2004, 09:44 AM   #34
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sarojni

heb ik ook over gehoord.........maar wat voor iets is dat en wat is wokken ???
Het is een chinees restaurant, waar ze rauwe ingredienten hebben. Jij pakt dan een bordje, en loopt langs dat buffet, en je kiest wat je wilt eten. Je kan dus je eigen combo maken. En dan ga je naar de kok, je kiest je saus, en die kok maakt het dan voor je neus klaar.
Het enige nadeel is dat ze het klaarmaken in de pan waar ze net vlees in hebben gemaakt. OPlossing: geef van te voren door dat je vegetarisch bent. Ze houden dan een pan apart, die ze elke keer wassen, zodat jij een schone pan hebt. En eet smakelijk :)

Reply With Quote
Old 12-12-2004, 01:07 PM   #35
appeltje
IF-Crazy

Ja, en nog een tip: neem niet teveel tegelijk :-[!

Reply With Quote
Old 12-12-2004, 02:46 PM   #36
awi
IF-Beginner

Send a message via MSN to awi

Gouden wok heb ik ook gegeten, was wel lekker maar alles wordt idd in een pan gemaakt die wel steeds wordt schoongemaakt. Maar het was wel heel lekker!!
Weet iemand nog hoe duur het daar was? En is die van Skif hetzelfde als bij de A4?

Die tent Pocowetikveel in Den Haag heb ik ook gegeten, maar volgens mij moet je Hagenees zijn om dat zo geweldig te vinden.

Twee dure aanraders van mijn kant: Restaurant Sapphire in Den Haag. Die zit op tigste verdieping helemaal bovenin en je kan over heel Den Haag kijken en superromantisch.
In Amsterdam: Shibli. Ben ik met het werk gaan eten en is een soort middenoostensfeer.
Heel lekker(vegetarisch, kip en lams) en veel vermaak.

Oja ik ben deze topic begonnen met restarant Knus in Amsterdam, was heerlijk eten, klein restaurantje, gezellige tafeltjes voor twee en MAAR wat ik vergeten was te zeggen: TOETJE: CHOCOLADEFONDUE....

Restaurant Brix was een mooie tent, maar het eten was mij iets te apart en nietzo geweldig(het enige lekkere was die avond dat twee grote groepen mooie vrouwen hadden besloten om daar ook te gaan eten, kijken mag)

Wanneer gaan we naar Nomads of De Ondeugd?

Kies je ook voor mijn hart?
Khwaab Koi Dekhta Hai
Mijn hart is aan het dromen
Tum Bhi Sapne Buno Na
Kun jij ook meedromen?
Dil Yeh Mera Tumse Kuch Keh Raha Hai Suno Na
Mijn hart vertelt jou iets, luister…….

Reply With Quote
Old 12-13-2004, 06:44 AM   #37
Brahma T.R.
IF-Lid

Send a message via MSN to Brahma T.R.

Afgelopen zaterdag een etentje gehad met de family en het was OVERHEERLIJK!
Waar?
Jin Lai in Haarlem. Zoals eerder werd verteld over het laten wokken van je eten, dat is hier ook het geval. Op zaterdag is het 17,50 p.p. (donderdags was het 16,00 volgens mij) en dan kan je onbeperkt jezelf tegoed doen aan o.a.: Kip-Saté, Varkens-Saté, Inktvis, Garnalen, Krabsticks, Tja Sjieuw, Foeyong Hai, Bami, Nasi, Chinese Bami, Gekruide Kip, Kippenpootjes, Soep, Aardbeien, Leechys, Kiwi, Chinese Aardbeien, Abrikozen, Ananas, Perzik & Slagroom (aanrader! )

Oftewel get a plate and get in line! En daarna nog een keer...en nog een keer...en nog een keer. Het is gewoon echt té lekker en ze hebben ongelooflijk veel keus. Vooraf krijg je overigens nog een zeer delicaat voorgerechtje (keuze uit zalm, ossehaas of kip).

De locatie is vlakbij de weg en vlak bij het spoor. Genoeg parkeerplaatsen aanwezig! Bovendien ziet het er van binnen ook strak uit. :D

Ik heb alweer het water in de mond gekregen... idd: wanneer gaan we aan tafel met z'n allen?

>B.T.R<[/size]

Reply With Quote
Old 12-13-2004, 12:04 PM   #38
Chandra
IF-Addicted

Quote:
Originally Posted by Sonko
Warung Mini - Amsterdam zow vet lekkkkkkeeeer...niet daar eten maar afhalen...beter
:o :o :o :o :o :o :o
Heb je er ook 1 in A'dam??
Nu heb ik helemaal geen belangrijke reden meer om naar Rotterdam te gaan ;D
I still know everything
har zubaan pe aayega kal
On every tongue tomorrow
ham donon ka yeh afsaana
will be the tale of our romance
pyaar hamko hone lagaa

Reply With Quote
Old 12-13-2004, 12:13 PM   #39
appeltje
IF-Crazy

:D Echt he.. die scoren altijd zo goed!! Het blijft gewoon lekker daar.

Trouwens, heeft een van jullie weleens bij Roopram gegeten?

Reply With Quote
Old 12-13-2004, 12:33 PM   #40
Jioo
IF-Beginner

Ik geloof best dat de roti´s van Roopram lekker zullen zijn.
Het zijn immers hindoestanen. Bij de javaanse/chinese restaurants zijn de roti´s echt minder.
Maar uitgeprobeerd heb ik het nog niet. Wie wel.

Indiaas restaurant Balti op de Albert Cuypstraat is ook aan te raden! Het eten is erg lekker, maakt niet uit wat je neemt. Het heeft ook een leuk sfeertje en daar draaien ze niet van die storende Bollywoodfilmmusic( niet dat ik dat niet mooi vind, maar niet echt geschikt op dat moment ) . Daar hoor je van die klassieke muziek wat het eten erg aangenaam maakt.

Reply With Quote
Reply

Tags
aanraden, daar, dan, lekker, restaurant, wat, welk, willen, zou
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:29 PM.
Vertalen:

Tags