Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-22-2006, 05:36 PM   #21
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna
Default Re: Bisschop Breda: Islam en Hindoeisme hebben weinig overlevingskansen.

Quote:
Originally Posted by balaquer
geen inhoudelijke reactie dus. De door jou zo fel begeerde lessen geschiedenis zijn niet echt van belang.
Van belang is wie die lessen geschiedenis geeft. Zeker op de HHS gaat het onderwijs niveau er niet echt op vooruit. Maar dat wist jij natuurlijk ook al lang. gegroet Balaguer
hahaha je zegt net of je weet op welke school ik zit maar
sorry dat ik je moet teleurstellen maar ik zit niet op hhs
en ten tweede ik hoef die onderwijs over geschiedenis niet
alles wat ik doe doe ik uit eigen kennis dus ik zoek zelf dingen
over geschiedenis waarbij ik mij kennis kan vergroten want
als je alleen maar dingen leert van je leraar zonder erzelf meer
kennis over op te doen dan vindt ik dat je slecht bezig bent

Reply With Quote
Old 02-07-2006, 10:13 PM   #22
- Prem -
IF-Lid

Default Re: Bisschop Breda: Islam en Hindoeisme hebben weinig overlevingskansen.

Quote:
als het hindoeisme een ding heeft opgeleverd is het wel grote armoede het slechtste onderwijs ter wereld en structurele onderdrukking. Dus niet echt om heel trots op te zijn lijkt me
verklaar je nader.. waaruit blijkt het?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 02-07-2006, 10:18 PM   #23
- Prem -
IF-Lid

Quote:
Prem vergeet die negatieve grondhouding en probeer een gemotiveerde reactie te geven.
Wat is er door hindoes na zoveel jaren concreet bereikt beste man. Wees eerlijk maar dat gaat nog steeds uiterst moeizaam heb ik begrepen. gegroet Balaguer
het decimale stelsel is ontwikkeld door de hindoes. zonder dat zou jij niet weten hoeveel vingers je hebt.
de nul is bedacht door een hindoe.
misschien moet je en kijkje nemen op de site van de nobel prijs.
de vraag is niet wat hindoes bereikt hebben, maar wat ze niet bereikt hebben.

Reply With Quote
Old 02-07-2006, 10:40 PM   #24
BhagatSingh
IF-Beginner

"If I am asked which nation had been advanced in the ancient world in respect of education and culture then I would say it was - India."
- Max Muller
German Indologist* *

Kalaripayat from Kerala was transmitted to China by a sage named Boddhidharma in the 5th century The Chinese called him Po-ti-tama He taught this art in a temple This temple is today known as the Shaolin temple Thus Judo, Karate, Kung Fu and other similar marshal arts which are today identified with the far-east actually originated from India !!!!

Reply With Quote
Old 02-08-2006, 08:59 PM   #25
balaquer
IF-Beginner

op geen enkele wijze onzin de zgn IT boys zijn hen die werkzaam zijn vanuit India in het buitenland tegen doorgaans een mindere beloning dan in westerse landen gebruikelijk is. Het burot nationaal inkomen van India kijk naar de VN cijfers en dan moet je - zij het met grote tegenzin - toegeven dat mijn stellingen juist zijn. gegroet Balaguer

Reply With Quote
Old 02-16-2006, 12:14 PM   #26
- Prem -
IF-Lid

Quote:
op geen enkele wijze onzin de zgn IT boys zijn hen die werkzaam zijn vanuit India in het buitenland tegen doorgaans een mindere beloning dan in westerse landen gebruikelijk is. Het burot nationaal inkomen van India kijk naar de VN cijfers en dan moet je - zij het met grote tegenzin - toegeven dat mijn stellingen juist zijn. gegroet Balaguer
Jij zegt dat het Hindoeisme gezorgd heeft voor armoede. Die Engelsen hadden India binnen gevallen zeker voor the fun??? Omdat ze niks te doen hadden zeker. Zij hebben India economisch kapot gemaakt en leeg gezogen. Gelukkig zijn ze uit het land geschopt (door mensen als Subhas Chandra Bose), zodat India zich weer kan herstellen.

Reply With Quote
Old 02-17-2006, 02:55 PM   #27
Krishna
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by - Prem -
Jij zegt dat het Hindoeisme gezorgd heeft voor armoede. Die Engelsen hadden India binnen gevallen zeker voor the fun??? Omdat ze niks te doen hadden zeker. Zij hebben India economisch kapot gemaakt en leeg gezogen. Gelukkig zijn ze uit het land geschopt (door mensen als Subhas Chandra Bose), zodat India zich weer kan herstellen.
vertel hem hoor

Reply With Quote
Old 02-18-2006, 01:01 PM   #28
balaquer
IF-Beginner

Noem mij een land waar hindoestanen aan de economische/politieke macht zijn en welk land als rijk en ontwikkeld aangemerkt kan worden ? Juist geen enkele men vlucht masaal naar Engeland om zich te ontwikkelen. Ik zou zeggen ga eens naar de stumpers in New Delhi en je bent ineens op betere gedachten gekomen. gegroet Balaguer

Reply With Quote
Old 02-19-2006, 06:19 PM   #29
Krishna
IF-Crazy

Quote:
Noem mij een land waar hindoestanen aan de economische/politieke macht zijn en welk land als rijk en ontwikkeld aangemerkt kan worden ?* Juist geen enkele men vlucht masaal naar Engeland om zich te ontwikkelen. Ik zou zeggen ga eens naar de stumpers in New Delhi en je bent ineens op betere gedachten gekomen. gegroet Balaguer
:-\ ik weet niet van jou hoor in new delhi zijn er armen maar dat betekent niet dat je ze steeds
moet afrekenen met de arme kant

Reply With Quote
Old 04-12-2006, 10:04 PM   #30
imported_Arjun
IF-Crazy

Het Hindoe´sme of beter gezegd Vaidik Sanaatan Dharm heeft altijd al bestaan, Zij kan niet zomaar ophouden. Deze dharm kan in de praktijk minder worden (glaani) maar nooit stoppen/verliezen (haani). Shri Krishna zegt daarom in de Gita; Yadaa yadaa hi dharmasya, glaanir bhavati bhaarata (...) 'oh telg van Bharat, wanneer de Dharma afneemt...' Ook de RaamCharitmaanas zegt; Jab jab hoyi dharma ki glaanir (...)

In beide verzen worden het woordje 'glaani' gebezigd waaruit men kan opmaken dat Dharma kan afnemen, maar nooit zal stoppen te bestaan.

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation

Reply With Quote
Reply

Tags
bisschop, breda, hebben, hindoeisme, islam, overlevingskansen, weinig
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:29 AM.
Vertalen:

Tags