Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

View Poll Results: Uitslag:
SP 1 6.67%
Groenlinks 2 13.33%
PvdA 7 46.67%
D66 4 26.67%
VVD 0 0%
CDA 0 0%
LPF 1 6.67%
CU/SGP 0 0%
Voters: 15. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-20-2004, 06:28 PM   #31
pokiewokie
IF-Lid

[quote]Originally posted by Sherazade
[b]"D66 is altijd tegen de oorlog in Irak geweest. Toen de oorlog was afgelopen heeft de Tweede Kamerfractie besloten wel een bijdrage te willen leveren aan de wederopbouw van het land. D66 wil graag dat de rol van de Amerikanen in Irak vermindert en dat de Verenigde Naties meer te zeggen krijgen. D66 zou graag zien dat de Amerikanen meewerken aan een re

Reply With Quote
Old 05-21-2004, 10:34 PM   #32
Sherazade
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by de grote gele berggeit
Ik vind het maar een eng idee. Echt een groot deel van de NLse bevolking is voor de doodstraf, stel dat ze daar voor de gein een referendum voor gaan houden. : Offeh, 'Alle asielzoekers eruit' zal het ook niet slecht doen.
Maar dat is dan een volksinitiatief, geen referendum...
Bij een volksinitiatief gaat het om een voorstel dat gedaan wordt door burgers en bij een referendum gaat het erom dat burgers zich mogen uitspreken over een belangrijke regeringskwestie. Burgers kunnen bij een referendum dus niet zelf met een voorstel komen, het voorstel wordt hun voorgelegd door de regering. De doodstraf kan ook helemaal niet worden voorgelegd, de doodstraf is in strijd met Europese regelgeving.

Ik ben zelf wel voorstander van een raadplegend referendum... Zo'n referendum is niet bindend, zoals bij een beslissend referendum, maar is een advies van de Nederlandse bevolking, waar de overheid gewoon rekening mee moet houden.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-21-2004, 10:40 PM   #33
Sherazade
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by de grote gele berggeit+-->
QUOTE(de grote gele berggeit)
Old 05-22-2004, 12:35 AM   #34
Eligible
IF-Addicted

PvdA !!! :lol:

Reply With Quote
Old 05-22-2004, 12:02 PM   #35
pokiewokie
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Sherazade
De behandeling in de Tweede Kamer over Irak moet nog plaatsvinden... Ik denk dat ze gewoon aan de plaatselijke overheden daar zullen vragen of de Nederlandse aanwezigheid in Irak nog gewenst is, dus niet via een referendum in Irak.
Daar hebben we het al. Tuurlijk zeggen volmondig 'ja'. Het volk moet aan het woord, niet die marionetten die daar door Amerikanen zijn neergepleurd.

Reply With Quote
Old 05-22-2004, 12:04 PM   #36
pokiewokie
IF-Lid

Quote:

Ik ben zelf wel voorstander van een raadplegend referendum... Zo'n referendum is niet bindend, zoals bij een beslissend referendum, maar is een advies van de Nederlandse bevolking, waar de overheid gewoon rekening mee moet houden.
Oh ah. Dat verandert de zaak dan Niet eens zo'n slecht idee idd.
Maar een gekozen burgemeester en minister-president gaan er bij mij echt niet in.

Reply With Quote
Old 05-22-2004, 04:26 PM   #37
MsLalkie
IF-Crazy

Ik heb als advies D66. Of het 10 juni D66 wordt voor mij, weet ik nog niet hoor.

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 10:25 AM   #38
Sherazade
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by Thri
Maar een gekozen burgemeester en minister-president gaan er bij mij echt niet in.
Dat is jammer, want er zijn inmiddels door de verantwoordelijke ministers Remkes en De Graaf bij de Tweede Kamer wetsvoorstellen ingediend voor een direct gekozen burgemeester. Als de voorstellen door de Tweede en de Eerste Kamer worden aangenomen, dan zal ook jij in de toekomst je eigen burgemeester moeten kiezen...of anders gewoon niet gaan stemmen. :)

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 11:45 AM   #39
Vijai
IF-Addicted

cda..vvd..

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 01:26 PM   #40
pokiewokie
IF-Lid

Quote:
Als de voorstellen door de Tweede en de Eerste Kamer worden aangenomen.
zo das lang geleden :sheepish:
maar er is dus nog hoop. Een burgemeester kiezen is echt nog te hoog gegrepen voor de gemiddelde inwoner van Nederlandje.

Reply With Quote
Reply

Tags
2004, bij, jou, komt, stemwijzer, uit, wat

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:15 PM.
Vertalen:

Tags