Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Film & Muziek

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-16-2005, 02:56 PM   #21
Reza
IF-Addicted

Wat denk je zelf, Paayal djie?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-16-2005, 03:00 PM   #22
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Karan
Dil maange more, wel leuk voor een keertje..maar het einde...echt gaar *:?
Ik vond het wel een aardige film! Die shahid is leuk, doet me aan iemand denken :P Alleen doet hij soms te sterk Shah Rukh Khan na, maar dat maakt hem niet minder leuk..

Het verhaal heeft zijn grappige momenten, wel een beetje langdradig op het eind..maar goed, wel aardig dus!

Die Shahid kan dansen :shock:
  Reply With Quote
Old 01-16-2005, 03:02 PM   #23
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Reza
Nou die film schudt je wel wakker over rampen die de mensheid kunnen overkomen. Dat terwijl de mensheid zoveel onderling overhoop ligt. Ik weet niet, zo een besef zou eenheid moeten creeren, vind ik! Waarschijnlijk te idealistisch maar toch..

Verder vond ik de gedachte angstaanjagend, maar ik leef me waarschijnlijk te veel in :oops:
  Reply With Quote
Old 01-16-2005, 03:06 PM   #24
Reza
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Surya+--><div class='quotetop'>QUOTE(Surya)</div>
Quote:
Denk dat er wel es een keer een komeet te pletter zal slaan op aarde. Verder ben ik bang wat de klimaatverandering teweeg zal brengen. Kwestie van tijd voordat er weer een nieuwe ijstijd komt. En de milieuvervuiling gaat ons zeker een keer nekken. En niet te vergeten de zon die een keer gaat ontploffen. Dus ooit moeten we weg van deze planeet.[/b]
Zou een beetje hoogmoedig zijn om te denken dat we hier voor eeuwig kunnen vertoeven, toch Saheb?

Quote:
Originally posted by Paayal@
<!--QuoteBegin-Reza
Quote:

Nou die film schudt je wel wakker over rampen die de mensheid kunnen overkomen. Dat terwijl de mensheid zoveel onderling overhoop ligt. Ik weet niet, zo een besef zou eenheid moeten creeren, vind ik! Waarschijnlijk te idealistisch maar toch..

Verder vond ik de gedachte angstaanjagend, maar ik leef me waarschijnlijk te veel in :oops:
Eenheid bestaat niet in het mensenleven. Dit komt doordat de mens teveel redeneringsvermogen heeft. Dieren interpreteren niet. Ze eten elkaar op maar dreigt er gevaar voor het collectief dan redden ze zichzelf. Mensen gaan na hoe ze het hoogste rendement uit de dreiging kunnen halen en of er geen winst valt te behalen. Nee, mensen zullen de wereld tot zijn einde brengen. Dat moge duidelijk wezen. Mooiste wat de aarde ooit gekend heeft was de tijd zonder mensen.

Reply With Quote
Old 01-16-2005, 03:30 PM   #25
Brandon Boyd
Guest

Hmmm interessant
Milieuvervuiling,materialisme en oorlog komt door de mens..

Achja, ik ben wel gelukkig met mijn menszijn,alleen jammer dat we teveel aan onszelf denken en niet aan de planeet waarop we leven.
  Reply With Quote
Old 01-16-2005, 03:39 PM   #26
Karan
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Paayal+--><div class='quotetop'>QUOTE(Paayal)</div>
Quote:
<!--QuoteBegin-Karan
Quote:
Dil maange more, wel leuk voor een keertje..maar het einde...echt gaar *:?
Ik vond het wel een aardige film! Die shahid is leuk, doet me aan iemand denken :P Alleen doet hij soms te sterk Shah Rukh Khan na, maar dat maakt hem niet minder leuk..

Het verhaal heeft zijn grappige momenten, wel een beetje langdradig op het eind..maar goed, wel aardig dus!

Die Shahid kan dansen :shock:[/b]
Ja hij doet je aan SRK denken :lol:
Hij danst wel erg goed ja!
Het eind was alleen zo sneu :P

Reply With Quote
Old 01-16-2005, 04:25 PM   #27
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Matrix
Achja, ik ben wel gelukkig met mijn menszijn, alleen jammer dat we teveel aan onszelf denken en niet aan de planeet waarop we leven.
Hier ben ik het mee eens. :nod:
  Reply With Quote
Old 01-16-2005, 05:04 PM   #28
Anonymous
Guest

Heeft er iemand trouwens 'Raincoat' gezien? Het is een film met Ajay Devgan en Aishwarya Rai. Het gaat over een getrouwde vrouw die haar ex-vriend na jaren weer tegenkomt.
  Reply With Quote
Old 01-16-2005, 05:24 PM   #29
Lotus
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Sita
Heeft er iemand trouwens 'Raincoat' gezien? Het is een film met Ajay Devgan en Aishwarya Rai. Het gaat over een getrouwde vrouw die haar ex-vriend na jaren weer tegenkomt.
Ik vond 'm erg apart :roll: ...

Reply With Quote
Old 01-16-2005, 05:25 PM   #30
Anonymous
Guest

Oh ja? Waarom dan?
  Reply With Quote
Reply

Tags
die, films, moeite, nieuwe, waard, zijn

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:16 PM.
Vertalen:

Tags