Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-08-2004, 06:21 PM   #1
sarasvatie
Guest

Default [b]DE MANDIR IS ALLEEN VOOR DE MENSEN DIE DE MANDIR STEUNEN!

[size=18]is toch om te huilen niet?, ik vind van wel. me ma kreeg dit als antwoord toen ze vroeg aan een bestuurslid van een mandir waarom wij geen uitnodiging kregen bij bijzondere gelegenheden, terwijl we haast langs de deur wonen. en alle andere mensen wel. Als antwoord kreeg ze dat. en ook moet je thuis geen poedja doen maar in de mandir. thuis mandir telt niet. terwijl je eigen thuis mandir in mijn ogen de grootste en eerste mandir is waar je poedja moet doen. ook zei hij dat het HUN mandir was. terwijl dat helemaal niet kan. Ik kan ook een heeel grote mandir bouwen. maar ja als er geen mensen komen, heb je er weinig aan. een mandir is voor djanta , de mensen die er komen. voor hun bouw je de mandir. ik vind het echt belachelijk dat we eerst moeten steunen de mandir voordat we erin mogen/uitnodiging krijgen. straks gaat men ook nog entree vragen !!!!! en oohw ja zegt ie tegen me ma... ja sommige mensen komen alleen voor parsaad naar mandir en sommige komen alleen voor te eten!!! jeetje daar moet je niet naar kijken vind ik. in een mandir hoort iedereen vrij te kunnen doen en laten wat ie wil. en ik hou er niet van dat je in de gaten gehouden wordt van wat je zegt, eet , pakt, doet. bij alles. lijkt dan net een gevangenis. belachelijk. echt heel triest is dat.

wat vinden jullie ervan?? :cry: :cry: :cry:

groetjes:

me
  Reply With Quote
Sponsors
Old 04-08-2004, 07:18 PM   #2
Vishal
Guest

Ik zie niet wat er mis is om alleen voor persad naar de mandir te gaan. Gezegend voedsel eten is toch altijd goed?
  Reply With Quote
Old 04-08-2004, 07:26 PM   #3
Kailaash
IF-Addicted

Send a message via ICQ to Kailaash

Over welke mandir heb je het de hele tijd eigenlijk? Vorige eker had je t ook over mandir waarvan de mensen die daar 'zongen' heel gemeen waren enzo.

Ga naar een andere mandir zou ik zeggen, als di emandir echt zo is,d an vin ik da geen echte mandir en die mensen zijn dan geen pandits of wat dan ook.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-08-2004, 07:30 PM   #4
sarasvatie
Guest

we gaan daar ook niet meer naar toe.
  Reply With Quote
Old 04-08-2004, 10:56 PM   #5
Karan
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vishal
Ik zie niet wat er mis is om alleen voor persad naar de mandir te gaan. Gezegend voedsel eten is toch altijd goed?
Precies, raar hoor hoe sommige mensen erover kunnen denken.. :?

Reply With Quote
Old 04-08-2004, 11:15 PM   #6
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by sarasvatie
we gaan daar ook niet meer naar toe.
Ook langs deze Mandir zou ik met een grote boog omheen lopen. De vraag die mij ongewild overvalt is: " Waarom heb je er zo'n behoefte aan om een Mandir te bezoeken? Die "purohit/Panda" die je Mata-ji wijsmaakt dat een "thuismandir" niet telt, is volgens mij zelf niet wijs :oops: ! De mooiste en Pawitra Mandir huist in je hart! Bezoek die eens bij gelegenheid :idea:

Ashis
  Reply With Quote
Old 04-09-2004, 10:45 AM   #7
..×*Daku Rani*×..
IF-Lid

het is toch goed dat mensen komen om te eten..

het zou eerder een eer moeten zijn :D
kan die mandir ook een beetje daan doen aan die hongerige buikjes..

Reply With Quote
Old 04-09-2004, 03:05 PM   #8
laksmie
IF-Beginner

Default Re: [b]DE MANDIR IS ALLEEN VOOR DE MENSEN DIE DE MANDIR STEU

...

Reply With Quote
Old 04-09-2004, 03:27 PM   #9
laksmie
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by ..Ă—*Daku Rani*Ă—..
het is toch goed dat mensen komen om te eten.. *

het zou eerder een eer moeten zijn :D *
kan die mandir ook een beetje daan doen aan die hongerige buikjes..

beste saraswatie,

ik wil je aanraden om zo'n een mandir liever niet te bezoeken, dit is echt geen mandir als mensen zo naar je opletten zou ik dit echt doen.
zoek een goeie mandir waar zelf veilig voelt.die mensen denken dat ze die mandir van boven hebben meegenomen en als ze heen gaan gaan ze ook meenemen.

zelf heb ik ook problemen gehad in mandir met kirten en bhajans
ik wil niks van die mandir meer horen.maar ik ga wel naar andere mandirs

en persad is een gezegend voedsel een ieder heeft het recht op.

je moet er niet meezitten die mensen hebben geen denkvermogen.

ik vind het heel spijtig voor jullie

groetjes ram raam

laksmie

Reply With Quote
Old 04-11-2004, 11:48 AM   #10
Chandika
Guest

In wat voor opzicht steunen ? als je ernaar toe komt steun je het tog ook lijk t mij?

ps.... een mandir is van bhagwaan.,,,,en dus voor iedereen.........
  Reply With Quote
Reply

Tags
alleen, bde, die, mandir, mensen, steunen, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:00 PM.
Vertalen:

Tags