Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 11-02-2004, 10:45 PM   #21
imported_Sonko
IF-Addicted

Send a message via Yahoo to imported_Sonko
Default Re: Waar koopt men..

hmm ik ben aan het bezuinigen........wie wil er een pagara voor me kopen
ga niks kopen DENK ik...ligt er een beetje aan...hoe goed ik al aan het sparen ben tegen die tijd...maar zeker geen mat...ik ga wel naar iemand toe die er 1 koopt ;D

Old 11-03-2004, 06:37 AM   #22
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by HSFNwebmaster
Ik heb al een wat gekocht :)
Zo'n rits wil ik ook gaan halen.
waar ga jet afsteken??????? in ned tog?
als we dan in ypenburg zijn komen we wel ff kijken........we wonen tog zooooooo dichtbij :)

Old 11-03-2004, 09:39 PM   #23
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Als je een pagara veilig uit België wilde halen moest je dat al in oktober gedaan hebben. Nu staat de politie in burger te controleren. Vanaf half november wordt het verscherpt. Of, wat je ook zou kunnen doen is in België een belgische auto huren en daarmee over de grens rijden. O jee ik breng mensen op verkeerde ideeen. :-[

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl
Status: Offline

Old 11-03-2004, 11:12 PM   #24
imported_robin

Send a message via MSN to imported_robin Send a message via Yahoo to imported_robin

Quote:
Originally Posted by Varsham
Als je een pagara veilig uit België wilde halen moest je dat al in oktober gedaan hebben. Nu staat de politie in burger te controleren. Vanaf half november wordt het verscherpt. Of, wat je ook zou kunnen doen is in België een belgische auto huren en daarmee over de grens rijden.* O jee ik breng mensen op verkeerde ideeen.* :-[

Hey, thx voor de tips.Jij spreek zeker uit eigen ervaring. ;D ;D

Old 11-04-2004, 06:52 AM   #25
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Robin
Hey, thx voor de tips.Jij spreek zeker uit eigen ervaring. ;D ;D
Geen commentaar!!!

Ik ga dit jaar volgens mij ook geen vuurwerk kopen en afsteken. Ik kijk wel naar andermans vuurwerk.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Old 11-07-2004, 05:25 PM   #26
HSFN admin 2
IF-Lid

Send a message via MSN to HSFN admin 2

Quote:
Originally Posted by BIJNA 18 JR!!!(1dec.)

waar ga jet afsteken??????? in ned tog?
als we dan in ypenburg zijn komen we wel ff kijken........we wonen tog zooooooo dichtbij :)
Vrijdag met Divali een paar mooie pijlen in Duitsland.
Met nieuwjaar weet ik niet waar. Als ik in Nederland ben mag je wel komen kijken, doen ze in Duitsland ook altijd :)

Old 11-08-2004, 12:22 PM   #27
imported_MiKe
IF-Addicted

Send a message via ICQ to imported_MiKe Send a message via MSN to imported_MiKe Send a message via Yahoo to imported_MiKe

Hehehe, dit jaar gaan we weer los Als et goed is hebben we der op z'n minst 2 en OMG zoveel los vuurwerk, ik ga mn neefjes en nichtjes weer flink blij maken hehe, al sinds m'n 12e ben ik niet bij vuurwerk weg te slaan Mn neef had ook een keer van die pagara los eentje aangestoken, z'n hand helemaal blauw en gevoelloos enzo en wij allemaal die piep in onze oren een uur lang... en dat in die vrieskou van vroeger...

De goede ouwe tijd

Old 11-08-2004, 12:26 PM   #28
sarojni
IF-Crazy

hmmm........de laatste paar jaren heb ik het niet meer afgestoken ivm telkens overlijdensgevallen enzo.........nou vinneket nie meer egt leuk......kijken vinnik nog wel leukkk........maar afsteken niet meer......................lol is er af :-[

Old 11-09-2004, 06:42 PM   #29
Anil Bhikhie
Guest

Wie heeft er al een 100.000? ;D
Ik wil hebbennnnnn :D

Old 12-02-2004, 09:26 AM   #30
Sanjeeta
IF-Beginner

Quote:
Originally Posted by Varsham
Als je een pagara veilig uit België wilde halen moest je dat al in oktober gedaan hebben. Nu staat de politie in burger te controleren. Vanaf half november wordt het verscherpt. Of, wat je ook zou kunnen doen is in België een belgische auto huren en daarmee over de grens rijden.* O jee ik breng mensen op verkeerde ideeen.* :-[
Als je het goed doet en de goede weggetjes kent dan kan het zelfs nof in december vanuit belgië komen hoor wij halen zelf ook meestal pas laat uit belgië en we zijn nog nooit aangehouden :D dus mensen zorg er gewoon voor dat je de juiste weg neemt :D

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ (YoU NeVeR KnOw WhAt YoU HaV UnTiLl YoU LoSe It.. AnD OnCe You'Ve LoSt It.. YoU CaN'T GeT It BaC) ¸.·´)¸.·*).·´`·»

Closed Thread

Tags
koopt, men, waar

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:36 AM.
Vertalen:

Tags