Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-01-2005, 12:56 PM   #1
Radjoe
IF-Nieuw

Default Héél belangrijk! Check ff...

Ik zit met een dilemma. Ik wil komend schooljaar beginnen aan een HBO opleiding. Ik hoorde altijd al van mensen dat het mogelijk is om na je P van HBO door te stromen naar een Uni bachelor opleiding. Nu hoor ik de laatste tijd verhalen dat dit niet meer mogelijk is :o . Dat kunnen ze toch echt niet menen!? Ik wil zo graag na het 1e jaar HBO naar de Uni en ik heb er echt veel voor over. Wie weet hier meer van?

Alvast bedankt.
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 02-01-2005, 01:15 PM   #2
imported_MiKe
IF-Addicted

Send a message via ICQ to imported_MiKe Send a message via MSN to imported_MiKe Send a message via Yahoo to imported_MiKe
Default Re: Héél belangrijk! Check ff...

verkeerde subforum

Reply With Quote
Old 02-01-2005, 01:18 PM   #3
Tain
IF-Lid

Verschilt per instelling en opleiding. Niets is vastgelegd nog. Gewoon ff informeren, ik ga het ook doen in september dus niets is verloren. =)

Reply With Quote
Old 02-01-2005, 03:02 PM   #4
imported_AN
IF-Crazy

uhm wij kunnen speculeren, maar je kan ook ff op de site van je school kijken, of je studieadviseur mailen
welke opleiding en waar wil je gaan doen?

Reply With Quote
Old 02-01-2005, 06:13 PM   #5
Radjoe
IF-Nieuw

Quote:
Originally Posted by weg
uhm wij kunnen speculeren, maar je kan ook ff op de site van je school kijken, of je studieadviseur mailen
welke opleiding en waar wil je gaan doen?
Eigenlijk heb je daar wel gelijk in, ik kan inderdaad wel even informeren naar de desbetreffende scholen. Ik wil eerst binnen een jaar mijn P halen op HBO (Commerciele Economie), en daarna Bedrijfswetenschappen studeren. Aan de andere kant kan ik ook HBO CE afmaken en daarna de (pre)master Marketing doen. Dat moet ik dus nog allemaal zien uit te pluizen. Wish me luck!

Reply With Quote
Reply

Tags
belangrijk, check, héél

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:10 AM.
Vertalen:

Tags