Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Kunst & Cultuur

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-30-2005, 08:13 AM   #41
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika
Default Re: Bollywood weetjes

Shilpa Shetty’s pleidooi
Onlangs diende Shilpa Shetty haar pleidooi in bij de minister-president van Maharashtra. Ze schreef een brief naar Mr. Vilasrao Deshmukh waarin ze hem verzocht om wat te doen aan de dieren die in de Russische circus gevangen worden genomen en in kooien moeten leven die nauwelijks groter zijn dan hun lichaamsbouw en een lange reis voor de boeg hebben onder moeilijke condities. Dankzij deze brief kreeg de Russische circus geen toestemming om op te treden in India

Reply With Quote
Old 03-30-2005, 08:13 AM   #42
imported_Ishika
IF-Crazy

Leuke dingen
Eerst zei John Abraham flatteuze dingen over Priyanka Chopra. Nu is het zijn vriendin, Bipasha Basu. Schijnbaar werden de twee dames bekend tijdens de opnamen van Barsaat van Suneel Darshan. En aan het einde daarvan, stuurde PC eigenlijk Bips een leuke aantekening die zegt dat zij het werken met haar leuk vond en ernaar uitkeek om weer met hen een team te vormen. De kerel die het pakje bezorgt, dringt erop aan dat een doos bonbons samen met de aantekening werd afgegeven. En geen wonder dat Bips blijft zeggen dat Priyanka een heel lief meisje is

Reply With Quote
Old 03-30-2005, 01:34 PM   #43
imported_Ishika
IF-Crazy

Hij stond bij de insiders al bekend om zijn mindere daden en slechte manieren, maar wat er gisteren door een TV-journaliste onthuld werd zette heel Bollywood op zijn kop. Er werd een tape onthuld waarop Shakti Kapoor duidelijk een sex voorstel deed aan een undercover journaliste voor het bemachtigen van een filmrolletje.Ook werd de naam Susbash Ghai veelvuldig naar voren gehaald, waarbij verteld werd dat hij met zijn actrices het bed deelde in ruil voor een filmrol. Kortom een ware heisa!

Enkele sterren zoals Jackie Shroff en Sanjay Dutt gaven meteen te kennen achter Shakti Kapoor te staan. Maar de bewijzen tegen Shakti zijn zo overduidelijk dat beiden sterren zich gauw terugtrokken.Wat de media wel verbaasde is de uitspraak van Preity Zinta. Ze vond dat mensen zoals Shakti verbannen moesten worden uit de filmindustrie!

Reply With Quote
Old 03-30-2005, 01:35 PM   #44
imported_Ishika
IF-Crazy

De naam van de film waarin Emma Bunton (Spice Girls) gaat spelen is inmiddels bekend: Het is de film Pal Tham Gaya geworden, waarin onder meer ook Rishi Kapoor en Dimple Kapadia zullen spelen.

Bron: de Telegraaf

Reply With Quote
Old 03-31-2005, 09:48 AM   #45
imported_Ishika
IF-Crazy

Niet alleen Aishwarya Rai is een hot item in Hollywood, maar ook de bad boy Gulshan is in trek. Zo werd vandaag namelijk bekend gemaakt dat Gulshan Grover vorige week een serieuze meeting heeft gehad met de producenten van de James Bond films. En hoewel het nog niet officieel bekend is gemaakt schijnt het dat Gulshan Grover de nieuwe schurk gaat worden in de aankomende James Bond film. Maar daar blijft het niet bij, want insiders beweren dat Gulshan ook in het vervolg van de Amerikaanse film Jungle book II zal acteren.

Reply With Quote
Old 03-31-2005, 01:21 PM   #46
imported_Ishika
IF-Crazy

Het ziet er niet goed uit voor Zayed Khan in zijn privé leven, want hoewel zijn films de laatste tijd een succes zijn gaat het op privé gebied stukken minder. Zo lekte gisteren de berichtgeving uit dat Zayed en zijn verloofde Mallika een flinke ruzie hadden in het openbaar. Het stelletje was uit eten gegaan in een vijf sterren hotel in Mumbai, maar op een gegeven moment liep het uit de hand. Volgens een ooggetuige gooide Zayed zelfs een doosje lucifers richting zijn verloofde. Uiteindelijk werd de ruzie gesust door de hotelmanager en verlieten ze het hotel afzonderlijk van elkaar!

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Reply With Quote
Old 04-02-2005, 10:40 AM   #47
imported_Ishika
IF-Crazy

Nandana Sen tegenover Salman Khan in 'Marigold'
Na Sanjay Leela Bhansali’s ‘Black’, Nitin Manmohans 'Tango Charlie' en Ramgopal Varma’s 'My Wife’s Murder', zal actrice Nandana Sen tegenover de knappe Salman Khan en Ali Larter spelen in Willard Carrolls. Behalve deze, zal zij te zien als de heldin in twee komende Amerikaanse films getiteld 'Over The Mountains en 'It’s a Mismatch'. Nandana, die in Engeland, India en Amerika is opgegroeid, heeft gewerkt in films van alle drie continenten. Op de vraag waarom zij gekozen heeft voor zulke verschillende films, genres en rollen, zei zij onmiddellijk, "Ik probeer te vermijden anderen te etiketteren en geëtiketteerd te worden. De rollen die ik in mijn huidige films speel, zijn zo verschillend van elkaar om zodoende niet getypeerd te worden". Waarnaar kijkt Nandana dan uit bij het kiezen van een rol? “De film moet origineel, emotioneel en nog altijd realistisch zijn; maakt niet uit of het een mainstream, muzikale of zonder liederen, Indaas of internationaal is," zegt zij en voegt toe, "ik heb nooit bewust enig soort van een "beeld" ontwikkeld en geloof er niet in zoiets te geven.???

Reply With Quote
Old 04-02-2005, 10:41 AM   #48
imported_Ishika
IF-Crazy

Tanishaa’s volgende!
Haar laatste film ‘Popcorn Khao Mast Ho Jao’ heeft geen indruk kunnen maken op de kijkers, maar de jonge Tanishaa Mukherjee geeft het niet zo snel op. Het is bekend dat er sommige actrices zijn wier familienaam van groot invloed is; sommigen beschikken over talenten en worden ook beloond; en anderen hebben gewoon geluk. En dan zijn er enkelen die gewoon alles bezitten. Waarschijnlijk behoort Tanishaa oftewel Tich bij de laatste groep thuis. Ja, zij moet nog werken aan haar acteervaardigheden, maar zij is slechts een beginneling; er is nog een lange weg voor haar. Zij vertelt, "Ik weet dat mensen hoge verwachtingen van mij hebben en ik wil dat ze dat ook hebben. U zult wat goeds van me zien in 'Tango Charlie'. Ik heb een plezierige rol in een serieuze film – in feite, zijn de ontspannen momenten aan mij overgelaten".

Reply With Quote
Old 04-02-2005, 10:41 AM   #49
imported_Ishika
IF-Crazy

Dapperheidsaward voor Vivek
Acteur Vivek Oberois act voor het adopteren van het dorp Devanapattinam in Tamil Nadu is een applaus waard. Het steunen en helpen met voedingsmiddelen voor dit dorp dat getroffen werd door Tsunami, heeft ervoor gezorgd dat hij een dapperheidsaward heeft gehad voor zijn heldendaad.

Reply With Quote
Old 04-05-2005, 12:29 PM   #50
imported_Ishika
IF-Crazy

Amisha Patel: Het eenvoudige leven
Zij is misschien gevangen in een wervelwind van geschillen - familievetes, woordenwisselingen met andere actrices en haar affaire met filmregisseur Vikram Bhatt. Maar Amisha is een Bollywood-ite die niet door de media is beschuldigd voor een verhouding met haar medespeler. Met een bevestigende knik antwoordt zij, "Ik heb nog geen relatie gehad met mijn co-sterren. Er zijn slechts geruchten geweest tijdens mijn releases - tijdens ‘KNPH’, met Hrithik Roshan; tijdens 'Humraaz', met Akshaye Khanna - maar beide verhalen waren gauw vergeten. Dat is omdat er niets meer dan wat je ziet op het witte doek en mensen zijn geen dwazen, beseften zij. Toen ik in de industrie kwam, was er een ding dat ik standvastig besliste - ik zal nooit het huwelijksleven van mijn co-sterren verwoesten en nooit een verhouding beginnen die in de weg staat van mijn professioneel leven en deze ongemakkelijk maken. Ik zou liever een goede vriend op lange termijn hebben, dan een lichtzinnige affaire die enkele weken duurt."

Reply With Quote
Reply

Tags
bollywood, weetjes
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:18 AM.
Vertalen:

Tags