Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-28-2006, 02:10 PM   #31
Faya-kroitie
IF-Crazy

[quote]Originally posted by Hein+-->
(Hein)
[quote]

Reply With Quote
Old 05-06-2006, 11:34 AM   #32
Jeannette
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by ...malai
ik heb nooit echt zin...en soms weet ik niet hoe ik mijn mening moet verwoorden..dus dan doe ik het gewoon helemaal niet
Dat is best jammer. Het is misschien niet zo belangrijk hoe je je mening zal verwoorden..maar je inhoud wel...

Vroeger op if waren er mensen aanwezig : Anwar, Cherish, Reza, Hindu-Tiger, Meiske, Kleine Smurf, Nadeem, Dhiraj en nog een aantal. Ze waren op if altijd bezig aan het discussieren. Er was ook begrip voor elkaars mening. In die zin dat er zoveel mensen op verschillende manieren discussieren. Er werd niet echt gekeken naar de manier waarop je iets naar voren bracht. Dat waren leuke tijden. Mis dat wel. :)

Reply With Quote
Old 05-06-2006, 12:12 PM   #33
Aart Tuynman
IF-Crazy

[quote]Originally posted by Jeannette
[b]Vroeger op if waren er een aantal mensen aanwezig : Anwar, Cherish, Reza, Hindu-Tiger, Meiske, Kleine Smurf, Nadeem, Dhiraj

Reply With Quote
Old 05-06-2006, 12:56 PM   #34
Anand
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Aart Tuynman
Ik ben het helemaal met je eens.
Misschien is er een manier om ze weer op IF terug te krijgen.
zoals?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-06-2006, 01:10 PM   #35
Aart Tuynman
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Anand+-->
(Anand)
Quote:

Reply With Quote
Old 05-06-2006, 01:27 PM   #36
Jeannette
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Preshand
Nou als ik heel eerlijk mag zijn. Ik vind dat het tot je persoonlijke vaardigheden moet behoren om tegen een stootje te kunnen.

Vervolgens aan jou de taak om het tegenargument weer te weerleggen. Dit is niet alleen heel erg belangrijk in een discussie maar ook voor je assertiviteit op werk school enz.

Mensen moeten elkaars argumenten flink kunnen weerleggen en andere argumenten aandragen. En toegeven wanneer ze door andersmans gedachte het met een bepaald onderwerp eens zijn.

Is het misschien niet een idee om een discussiesysteem op te schrijven en on-line te zetten? Het boek "Pleitwijzer van Ankie Broekers-Knol en Bart van Klink" is behoorlijk handig om te gebruiken.
Het is wel interessant om dit te lezen.
Maar ik ben bang dat je teveel verwacht van anderen. Waarom meteen met een tegenargument komen ? Als er al op een bepaalde manier iets wordt verteld dan is dat al genoeg. Het moet ook leuk blijven. Het flink discussieren over een aantal onderwerpen is altijd welkom. Maar niet iedereen is sterk in het discussieren. Als iedereen nu gewoon de ander vrij laat in zijn manier van discussieren dan kom je al verder. Er wordt al gezegd dat men niet durft of dat men niet weet hoe de dingen onder woorden moeten worden gebracht. Dat maakt niet eens uit . Het feit dat je al iets zegt, betekent al wat.

Reply With Quote
Old 05-07-2006, 12:57 AM   #37
Preshand
Guest

Quote:
Originally posted by Jeannette+-->
(Jeannette)
Quote:
  Reply With Quote
Old 05-08-2006, 11:32 AM   #38
MsLalkie
IF-Crazy

[quote]Originally posted by Jeannette
[b]Dat is best jammer. Het is misschien niet zo belangrijk hoe je je mening zal verwoorden..maar je inhoud wel...

Vroeger op if waren er mensen aanwezig : Anwar, Cherish, Reza, Hindu-Tiger, Meiske, Kleine Smurf, Nadeem, Dhiraj

Reply With Quote
Old 05-08-2006, 05:46 PM   #39
Rogue
Guest

Quote:
Originally posted by Jeannette
Reza

Eeuwige zonde inderdaad.
  Reply With Quote
Old 05-14-2006, 12:48 PM   #40
Jeannette
IF-Addicted

[quote]Originally posted by MsLalkie
[b]

Reply With Quote
Reply

Tags
geen, hebben, hier, meeste, mening, onderwerpen, serieuze

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:52 PM.
Vertalen:

Tags