Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 12-20-2005, 09:14 PM   #11
Aruna
IF-Addicted

Default Re: Bisschop Breda: Islam en Hindoeisme hebben weinig overlevingskansen.

Quote:
Originally Posted by SuB CeRo 0░
ik heb geen idee van waar mensen dit allemaal krijgen. ik zie het als volgt in de kali yuga bapaald jouw daden wie je bent,niet je geboorte.
ik heb vaker gezien dat ouwere mensen mij respect geven alleen omdat ik een brahman geborene ben terwijl zij veel meer bhaktie en kennis bevaten. vind het wel jamer dat ze nog steeds de regels van guaper yuga in deze tijdperk gebruiken. ik zie het zo iedereen in deze tijdperk is een kasteloze. je daden bepalen tot welke kaste je behoort.

maar als je dit aan de mensen gaat zeggen verklaren ze je voor gek
Volgens mij is het altijd al de bedoeling geweest dat mensen door hun karm tot een bepaalde kaste behoren. De meeste mensen die je voor gek verklaren zijn vaak de mensen die vinden dat ze beter/hoger zijn omdat ze volgens henzelf in een hogere kaste geboren zijn.

Paliya tudjhe, payi har khushie,
chaahu bar bar charhu teri paalki

Doosro ke ghar me aag laganewala, khud hi ussie me jal jaata(wie een kuil graaft voor een ander, dondert vroeg of laat in een veel grotere kuil. De wet van de karma.)
Status: Offline

Reply With Quote

Tags
bisschop, breda, hebben, hindoeisme, islam, overlevingskansen, weinig
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:58 AM.
Vertalen:

Tags