Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-06-2008, 01:16 PM   #51
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by Fastback View Post
dat vond ik wel gek, je bewust afhankelijk maken...
Yep ik ben het eens met Fastback. Ik had ook al ietwat tegen die zin zitten aanhikken, maar om nou overal bovenop te springen...

Maar goed, opgehelderd. Speciaal en niet afhankelijk, helemaal goed
  Reply With Quote
Old 08-06-2008, 02:52 PM   #52
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Yep ik ben het eens met Fastback. Ik had ook al ietwat tegen die zin zitten aanhikken, maar om nou overal bovenop te springen...

Maar goed, opgehelderd. Speciaal en niet afhankelijk, helemaal goed
huh springen???
Status: Offline

Reply With Quote
Old 08-07-2008, 02:38 PM   #53
Fastback
Guest

ooh ok, op zo'n manier.. nu snap ik t.. ik moet weer werken misschien dat ik later kom...
  Reply With Quote
Old 08-07-2008, 08:07 PM   #54
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Fastback View Post
ooh ok, op zo'n manier.. nu snap ik t.. ik moet weer werken misschien dat ik later kom...

ok

tot later

en werk ze

Reply With Quote
Old 01-01-2009, 04:33 PM   #55
CharmKilla
Guest

Ik heb niet alle pagina's gelezen, dus ik spring er maar gewoon tussen in. Die vriendin van je Shaarda, is er nog enig schot in de zaak gekomen?
Het is best ironisch (niet gemeen bedoeld hoor) Zij klapt dicht in gezelschap van potentiele mannen en ik ben juist een flap-uit die door mijn open gedrag de mannen juist wegjaag. Dus tis nooit goed, misschien kun je dit als pleister op de wonde bij je vriendin aandragen. Ik zou haar een stukje van mezelf kunnen geven en zij een stukje van haarzelf, ik denk dat we dan beiden perfect in balans zouden zijn...hihi.
Ik denk juist dat ze niet zo krampachtig moet willen. Alles heeft zijn tijd. De dag dat ze die man tegenkomt, die het gewoon is, verdwijnt haar krampachtigheid. Gewoon vertrouwen in jezelf hebben....
  Reply With Quote
Old 01-01-2009, 06:52 PM   #56
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by CharmKilla View Post
Ik heb niet alle pagina's gelezen, dus ik spring er maar gewoon tussen in. Die vriendin van je Shaarda, is er nog enig schot in de zaak gekomen?
Het is best ironisch (niet gemeen bedoeld hoor) Zij klapt dicht in gezelschap van potentiele mannen en ik ben juist een flap-uit die door mijn open gedrag de mannen juist wegjaag. Dus tis nooit goed, misschien kun je dit als pleister op de wonde bij je vriendin aandragen. Ik zou haar een stukje van mezelf kunnen geven en zij een stukje van haarzelf, ik denk dat we dan beiden perfect in balans zouden zijn...hihi.
Ik denk juist dat ze niet zo krampachtig moet willen. Alles heeft zijn tijd. De dag dat ze die man tegenkomt, die het gewoon is, verdwijnt haar krampachtigheid. Gewoon vertrouwen in jezelf hebben....
Dit is een heeel oude discussie...
nee, de boel zit muurvast bij haar
  Reply With Quote
Old 01-02-2009, 12:39 AM   #57
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Dit is een heeel oude discussie...
nee, de boel zit muurvast bij haar

nog met haar gesproken?
hoe ist met de psycholoog?

Reply With Quote
Old 01-02-2009, 07:20 AM   #58
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
nog met haar gesproken?
hoe ist met de psycholoog?

via een andere vriendin over haar gehoord: muurvast

drama... schiet niet op
wat jij zei in het andere topic:
Niemand is doomed om alleen te zijn, alleen je kiest er zelf voor (dan wel bewust als onbewust).
is heel erg van toepassing op haar (denk ik): ze is zo bang en krampachtig dat ze onbewust en ongewild elke man afschrikt. Het is maar de vraag of een psycholoog dat weet te doorbreken. Misschien krijgt ze haar leeftijd ook tegen, ze is voor in de 40 en de meeste mensen worden er niet flexibeler op naarmate ze ouder worden.
  Reply With Quote
Old 01-02-2009, 02:32 PM   #59
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
via een andere vriendin over haar gehoord: muurvast

drama... schiet niet op
wat jij zei in het andere topic:
Niemand is doomed om alleen te zijn, alleen je kiest er zelf voor (dan wel bewust als onbewust).
is heel erg van toepassing op haar (denk ik): ze is zo bang en krampachtig dat ze onbewust en ongewild elke man afschrikt. Het is maar de vraag of een psycholoog dat weet te doorbreken. Misschien krijgt ze haar leeftijd ook tegen, ze is voor in de 40 en de meeste mensen worden er niet flexibeler op naarmate ze ouder worden.

hmmm....

drama dus...

dat gedrag doet ze dus zelf en ze ziet het niet....
dat maakt dan angst...
en tja, leeftijd speelt ook een rol wil je iets doorbreken...

Reply With Quote
Old 01-02-2009, 08:32 PM   #60
Radja1987
Guest

^
volgens mij is dat wel erg kort door de bocht.

Ja dat gedrag doet ze wel zelf maar volgens mij is ze daar wel bewust van, anders zou ze niet hier niet voor een psycholoog langsgaan.

Dit maakt niet angst. Waarschijnlijk is de vriendin onzeker in het omgaan met potentielele relaties. Maar dat is een inschatting op wat ik heb gelezen.

Leeftijd kan een rol spelen in gedragsverandering maar volgens mij speelt zelfkennis een veel grotere rol.

Er zijn zat oude mensen die hun eigen gedrag veranderen.
  Reply With Quote
Reply

Tags
helpen, ongewenst, single

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:04 AM.
Vertalen:

Tags