Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Politiek & Media

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-25-2005, 10:12 PM   #11
vishvamitra
IF-Lid

Send a message via MSN to vishvamitra Send a message via Yahoo to vishvamitra
Default Re: Hindoes in Nederland en Suriname betreuren vernietiging van Hindoetempel

mischien heb je gelijk. mischien moeten de indiaase hindoe's nu de moslims in india afslachten. wat zou jij daarvan vinden. en een derde wereld oorlog starten. wat vind je daarvan. leuk zeker. gezien de wapens die india al heeft zal het heel makelijk zijn om alle arrabieren te vermoorden vind je niet. ik bedoel wie durft om tegen een nuc. macht aan te gaan. al hebben ze ook nuc. wapens. gezien india veel verder is dan hun zal het toch makelijk zijn.

we zouden weer als in de middel eeuwen leven. wie overleeft heeft gelijk. survival of the fittest. law of the nature. the strongest will live. leuk he.

is dat wat je soms wilt.

Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-25-2005, 10:24 PM   #12
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna
Default Re: Hindoes in Nederland en Suriname betreuren vernietiging van Hindoetempel

Quote:
Originally Posted by dewanand
in heel india hebben de moslims al ruim 100.000 mandirs vernietigd in 1100 jaar tijd.
eentje meer maakt dus niet veel uit.

gewoon een nieuwe bijbouwen als eentje opgeblazen wordt. er is immers genoeg bouwruimte in de woestijn.

have fun dying hindoes,

Dewanand

als ik jouw was zou ik maar die jai bharet weg halen bij je plaatje aangezien je een beetje grapjes loopt temaken over stervende in hindoes

Reply With Quote
Old 04-27-2005, 12:10 PM   #13
- Prem -
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by AN, dan wat?!

ja.

maar tekenen is altijd beter dan niks doen...

Het gaat me vooral om het persbericht, ik neem aan dat het een persbericht is. Ik denk dat je, als je dan toch de moeite neemt om een petitie op te stellen, ook stappen moet eisen/vragen van de commissie.
Stichting Werkgroep Agni drukt diepe protest uit tegen de onbeschaamde en barbaarse schendingen van godsdienstige vrijheid in Saudi-arabiŽ tegen niet-islamitisch geloven.
Niet alleen je protest uitdrukken (is dit een werkwoord *???), maar ook eisen dat er actie wordt ondernomen. Alleen dan maak je kans om iets te bereiken. Anders zijn we gewoon weer de hindoes die iets heel erg vinden, maar niet opstaan om ervoor te zorgen dat het stopt...
ik denk dat de stap van agni wel een stap in de goede richting is.

Reply With Quote
Old 04-27-2005, 10:18 PM   #14
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by - Prem -
ik denk dat de stap van agni wel een stap in de goede richting is.
dat is absoluut waar, zoals ik al zei, het is beter dan stilzitten.
Ik denk alleen dat meer nodig is. Ik denk dat het beeld van De Hindoe in de ogen van veel mensen is, dat hij gauw over zich heen laat lopen. Juist Agni kan hier wat aan doen, door actief, concreet en duidelijk van zich te laten horen, en actie te "eisen"

Reply With Quote
Old 04-28-2005, 09:16 AM   #15
imported_Chaya
IF-Nieuw

echt goed van agni.
keep up the good work.

Reply With Quote
Old 04-28-2005, 09:16 AM   #16
imported_Amresh
IF-Addicted

?

Reply With Quote
Old 04-28-2005, 11:31 AM   #17
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by dewanand
in heel india hebben de moslims al ruim 100.000 mandirs vernietigd in 1100 jaar tijd.
eentje meer maakt dus niet veel uit.

gewoon een nieuwe bijbouwen als eentje opgeblazen wordt. er is immers genoeg bouwruimte in de woestijn.

have fun dying hindoes,

Dewanand

>:( echt typisch..........een groep hindus probeert iets te doen en dan worden ze door hun eigen mensen neergehaald en krijgen sarcastische opmerkingen van hun eigen mensen........ >:(

Reply With Quote
Old 04-29-2005, 10:17 AM   #18
- Prem -
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by AN, dan wat?!
dat is absoluut waar, zoals ik al zei, het is beter dan stilzitten.
Ik denk alleen dat meer nodig is. Ik denk dat het beeld van De Hindoe in de ogen van veel mensen is, dat hij gauw over zich heen laat lopen. Juist Agni kan hier wat aan doen, door actief, concreet en duidelijk van zich te laten horen, en actie te "eisen"
agni laat duidelijk niet over zich heen lopen.

Reply With Quote
Old 05-09-2005, 01:25 PM   #19
appeltje
IF-Crazy

Send a message via MSN to appeltje

Tja, wie zegt dat ze hetgene dat ze beloven te doen ook daadwerkelijk doen?!

Reply With Quote
Old 05-09-2005, 02:23 PM   #20
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by appeltje
Tja, wie zegt dat ze hetgene dat ze beloven te doen ook daadwerkelijk doen?!
ernaar werken is al heel wat.......en tot nu toe hebben we tog niet hoeven klagen

Reply With Quote
Reply

Tags
betreuren, hindoes, hindoetempel, nederland, suriname, van, vernietiging
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:45 AM.
Vertalen:

Tags