Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

View Poll Results: Wie zal de landstitel behalen
AJAX 8 42.11%
uhmmm, PSV 9 47.37%
Feyenoord ? 2 10.53%
AZ 0 0%
anders..... 0 0%
Voters: 19. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-28-2006, 02:58 PM   #11
Hein
IF-Crazy

zonder blikken of blozen AJAX wordt Kampioen
die ten Cate is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed bezig
heb zelf een training van ze gezien...en dat is andere koek dan voorgaande jaren

Reply With Quote
Old 01-23-2007, 03:13 PM   #12
Laila
IF-Addicted

Het verschil is opgelopen tot maar liefst 9 punten. Het moet heel gek lopen als PSV met dit voorsprong geen kampioen wordt ( op naar hun 20ste titel? ).
Maar de titel is geen onmogelijke opgave voor Ajax en AZ als ze allebei ervoor zorgen dat ze revanche nemen en gewoon WINNEN van PSV.
Dat zou het verschil terug brengen naar 3 punten als ze ervoor zorgen dat ze zelf geen punten meer laten liggen.
De middenmootjes zoal Twente of een Vitesse kunnen punten afsnoepen van PSV.

......maar goed, daarvoor spelen AJAX en AZ te wisselvallig. Ze verliezen niet van PSV maar van zichzelf. :evil:

Reply With Quote
Old 01-23-2007, 09:42 PM   #13
Karan
IF-Crazy

Door het play-off systeem is het niet spannend meer.

Reply With Quote
Old 01-23-2007, 09:44 PM   #14
silvershadow_
IF-Addicted

Ben feyenoorder maar ik geloof er niet meer in..
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-23-2007, 10:15 PM   #15
Karan
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by silvershadow_
Ben feyenoorder maar ik geloof er niet meer in..
:lol:

Reply With Quote
Old 01-24-2007, 11:16 AM   #16
Laila
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Karan
Door het play-off systeem is het niet spannend meer.
Ik had een dubbel gevoel over de play-offs, maar volgens mij maakt dit systeem het juist spannender.
Neem als voorbeeld het afgelopen seizoen. AZ wilde gaan voor de tweede plaats, omdat ze op papier een mindere tegenstander zouden krijgen namelijk nr 5. Dat betekende dat nr 3 en 4 lastiger te bestrijden waren aangezien ze meer punten hadden dan nr 5. Laten we voor het gemak ff vergeten dat in praktijk het vaak anders loopt aangezien de meeste trainers ervan uitgaan dat een hogere rangorde ook een sterkere tegenstander inhoudt.
Hierdoor zullen AZ en AJAX blijven vechten om de 2de plaats vooral nu Feyenoord op de 5de plaats staat en Twente op de 3de plaats. Gelet op de prestaties en het spel van Twente de laatste tijd denk ik dat je als club beter tegen Feyenoord speelt dan tegen Twente.

Overigens doet Twente ook mee voor de tweede plaats omdat het verschil slechts 4 punten is. Mocht Ajax onverhoopt toch niet de 2de plaats halen dan maken ze nog steeds kans om middels de play-offs de voorronde CL te halen. De club die doorgaat zal het in iedergeval verdiend hebben, omdat ze gewonnen hebben van 2 sterke tegenstanders.

Reply With Quote
Reply

Tags
eredivisie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:12 PM.
Vertalen:

Tags