Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-30-2004, 05:48 PM   #31
Doc
Guest

[quote][quote][quote]
Quote:
Quote:
Ik vind dat er wel degelijk domme sporten bestaan. Zo vind ik boksen een buitengewoon domme sport. Het is een sport waarbij het impliciet de bedoeling is om de tegenstander het ziekenhuis in te slaan.

hahahaha, dat is niet waar Aart en dat weet je ook.
Het is wel zo dat boksen een sport is met een behoorlijk hoog risico op blessures.

dat is het zeker, maar een potje voetballen is nog steeds risco sport no. 1 wb blessures.
Ik betwijfel sterk of dat ook zo is als je het relateert aan het aantal mensen dat de sport beoefent.

Tijdens mijn sportgeneeskunde stonden boksen en vechtsporten echter niet hoog Aart. Iedereen denkt dat het zo is maar in werklijkheid blijkt het gewoon niet zo te zijn. Op nummer 1 stond skieen en voetbal scoorde ook daar zeer hoog als je het relativeerde naar aantal beoefenaars. Voral zaalvoetbal stond extreem hoog, vlakbij skieen.
  Reply With Quote
Old 08-30-2004, 10:29 PM   #32
Eligible
IF-Addicted

Inderdaad Doc, zaalvoetbal staat op numero uno wat betreft de blessuregevoeligheid.

Reply With Quote
Old 08-31-2004, 10:39 AM   #33
Mileena
IF-Beginner

Sweetheart en Aart Tuynman, laat ze maar praten! Er bestaan wel degelijk domme sporten die er gewoon raar uitzien of te gewelddadig zijn. Het heeft niks met respect te maken, het is een kwestie van smaak. Voorbeelden hiervan zijn inderdaad Curling (ziet er niet uit) en (Thai) boksen (veel te gewelddadig).

Mensen, jullie moeten alles niet zo letterlijk en serieus opvatten! Sjees, het is maar een topic hoor! Sweetheart valt jullie toch niet persoonlijk aan! :? Of doe jij soms aan snelwandelen, Doc? :lol:

On-topic: paardendressuur vind ik er ook niet uitzien, die dansende paarden zijn raar om te zien, best grappig :)
Status: Offline

Reply With Quote
Old 09-03-2004, 09:03 AM   #34
Sweetheart
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by MissX
Sweetheart en Aart Tuynman, laat ze maar praten! Er bestaan wel degelijk domme sporten die er gewoon raar uitzien of te gewelddadig zijn. Het heeft niks met respect te maken, het is een kwestie van smaak. Voorbeelden hiervan zijn inderdaad Curling (ziet er niet uit) en (Thai) boksen (veel te gewelddadig). *

Mensen, jullie moeten alles niet zo letterlijk en serieus opvatten! Sjees, het is maar een topic hoor! Sweetheart valt jullie toch niet persoonlijk aan! *:? *Of doe jij soms aan snelwandelen, Doc? *:lol: *

On-topic: paardendressuur vind ik er ook niet uitzien, die dansende paarden zijn raar om te zien, best grappig *:)
Het was idd niet mijn bedoeling iemand op wat voor manier pijn te doen of te beledigen, laat ik dat nogmaal ff duidelijk zeggen! :( Gelukkig zijn er nog mensen als MissX die nog een beetje kunnen lachen om de dingen in het leven!

en idd dat paarden dressuur is ook lachen! :lol: Die paarden zijn gewoon homo! wuahahahahah

Reply With Quote
Old 09-08-2004, 04:30 PM   #35
Sheela
IF-Lid

Send a message via AIM to Sheela Send a message via MSN to Sheela Send a message via Yahoo to Sheela

Domme sport? Vind ik Mudwrestling, oftewel modderworstelen, brrr vies nat en kledderig :( gewoon worstelen vind ik wel okay en leuk om te zien, en in de tijd van All stars Wrestling zelfs toppie :wink: Ik kan me die Hulk Hogan nog goed herinneren,en ook de dames die meededen, deels voor de show allemaal, maar die modderworstelende meiden zijn volgens mij meer leuke entertaining voor jongens die het leuk vinden om meisjesmodderlijven te bekijken :lol:

Reply With Quote
Old 09-09-2004, 07:35 AM   #36
IrieChant
IF-Lid

voetbal!

Reply With Quote
Old 09-17-2004, 08:30 AM   #37
Pooja.
Guest

[quote]Ik vind dat er wel degelijk domme sporten bestaan. Zo vind ik boksen een buitengewoon domme sport. Het is een sport waarbij het impliciet de bedoeling is om de tegenstander het ziekenhuis in te slaan.

Boksen is een hele mooie sport, kan je lekker agressie kwijt.. :P

en het goed voor je lijn !! :wink:
  Reply With Quote
Old 09-17-2004, 01:23 PM   #38
Nadeem
IF-Addicted

Send a message via MSN to Nadeem

Dat Turkse worstelen, met die olie enzo...dat vind ik ook gare shit... :roll:

Reply With Quote
Old 10-28-2004, 11:49 AM   #39
MasterGast
IF-Nieuw

Send a message via MSN to MasterGast

dammen, schaken en bridge enzo dat zijn gewoon spelletjes geen sport ofzo je wordt er geeneens moe van.

Reply With Quote
Old 10-28-2004, 06:09 PM   #40
Sonayna
IF-Addicted

Sport voor de hersenen...nadenken is ook een calorieverbrandende bezigheid!

Reply With Quote
Reply

Tags
die, kent, sport, stomste, wat

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:09 AM.
Vertalen:

Tags