Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Film & Muziek

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-16-2005, 07:12 PM   #31
Lotus
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Sita
Oh ja? Waarom dan?
Verhaal in 1 ruimte en zo.
En het was net een verhaal als Chameli.
Vond 'm wel leuk, maar was toch weer even anders.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-17-2005, 10:37 AM   #32
Ratna
Guest

Gisteren heb ik Elaan gezien, echt een aanrader joh.. Elaan is dus een actie film.. Karan Shahs (Rahul Khanna) vader wordt vermoord door Baba Sikander (mithun). Baba sikander is een terrorist, hij doet allemaal slechte dingen enzo.. De politie van India kan hem niet arresteren, omdat hij zich niet in India bevindt....

Karan wilt dan Baba Sikander terug naar India brengen waar hij dan berecht wordt.. Hij gaat dan op zoek naar Arjun (Arjun Rampal) die wilt hem uiteindelijk meehelpen. Arjun weet dan nog iemand die geschikt is voor deze klus namelijk Abhimanya(John Abraham)...

Met zn drieƫn en de dames Priya (Amnisha Patel-journalist) en Sonia (Lara Dutta- dancer) gaan ze achter baba sikander.....
  Reply With Quote
Old 01-18-2005, 10:03 PM   #33
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Ratna
Gisteren heb ik Elaan gezien, echt een aanrader joh.. Elaan is dus een actie film.. Karan Shahs (Rahul Khanna) vader wordt vermoord door Baba Sikander (mithun). Baba sikander is een terrorist, hij doet allemaal slechte dingen enzo.. De politie van India kan hem niet arresteren, omdat hij zich niet in India bevindt.... *

Karan wilt dan Baba Sikander terug naar India brengen waar hij dan berecht wordt.. Hij gaat dan op zoek naar Arjun (Arjun Rampal) die wilt hem uiteindelijk meehelpen. Arjun weet dan nog iemand die geschikt is voor deze klus namelijk Abhimanya(John Abraham)... *

Met zn drieƫn en de dames Priya (Amnisha Patel-journalist) en Sonia (Lara Dutta- dancer) gaan ze achter baba sikander.....
Hoe was Mithun in die film?
  Reply With Quote
Old 01-19-2005, 09:11 AM   #34
Ratna
Guest

Mithun, zag er super oud uit vond ik :oops: Maaaar hij speelde the evil thing wel heel goed vond ik :D
  Reply With Quote
Old 01-19-2005, 02:44 PM   #35
~*~_Sh3R!//A_~*~
IF-Nieuw

Send a message via MSN to ~*~_Sh3R!//A_~*~

Laatste die ik heb gezien is elaan best wel un goeie verhaal vind ik :roll:
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-20-2005, 08:29 AM   #36
Vanita
IF-Crazy

Ik heb Aitraaz gekeken gisteren, goeie film hoor!

Reply With Quote
Old 01-20-2005, 11:16 AM   #37
rashnie
IF-Lid

[quote]
Quote:
Heeft er iemand trouwens 'Raincoat' gezien? Het is een film met Ajay Devgan en Aishwarya Rai. Het gaat over een getrouwde vrouw die haar ex-vriend na jaren weer tegenkomt.
Ik vond 'm erg apart

Ik heb Raincoat ook gezien je moet van het verhaal houden anders vind je de film 3x niks.

Heb laatst Hulchul gezien was ook een redelijke film.

Dil maange more heb ik tot de helft gezien vanavond de rest van de film.

Musafir heb ik gezien een redelijke film, Sanjay speelt zijn rol als badguy zoals altijd goed.

Aitraaz gezien vond het een goede film.

Ik hoorde van mijn zusje dat Ab tumhare Hawale watan saathiyon een goede films was, ik ben erg benieuwd naar deze film.

Reply With Quote
Old 01-20-2005, 02:01 PM   #38
Anonymous
Guest

[quote]
Quote:
Quote:
Heeft er iemand trouwens 'Raincoat' gezien? Het is een film met Ajay Devgan en Aishwarya Rai. Het gaat over een getrouwde vrouw die haar ex-vriend na jaren weer tegenkomt.
Ik vond 'm erg apart

Ik heb Raincoat ook gezien je moet van het verhaal houden anders vind je de film 3x niks.

Heb laatst Hulchul gezien was ook een redelijke film.

Dil maange more heb ik tot de helft gezien vanavond de rest van de film.

Musafir heb ik gezien een redelijke film, Sanjay speelt zijn rol als badguy zoals altijd goed.

Aitraaz gezien vond het een goede film.

Ik hoorde van mijn zusje dat Ab tumhare Hawale watan saathiyon een goede films was, ik ben erg benieuwd naar deze film.
Haha, rashnie, deze zelfde lijst films heb ik ook gezien:

Raincoat: na een half uur gekapt..niks voor mij :S
Hulchul: leuk, komisch!
Dil Maange More: wel aardig, shahid is leuk :oops:
Musafir: heel veel film-effecten, actiefilm...
Aitraaz; goeie film!! Ik had disclosure niet gezien, dus ik vond em eeecht gaaf:$
  Reply With Quote
Old 01-21-2005, 03:07 PM   #39
Anonymous
Guest

Ik zag net op Indiafm een reeks van releases voor 2005/

http://www.indiafm.com/feature/05/jan/2101...hots/last.shtml

Taboe's doorbreken is 1 ding, maar als ik naar die wallpapers kijk, lijken het eerder slechts 18+ films met alleen erotiek als thema :?
  Reply With Quote
Old 01-21-2005, 07:55 PM   #40
Mileena
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by Paayal
Ik zag net op Indiafm een reeks van releases voor 2005/

http://www.indiafm.com/feature/05/jan/2101...hots/last.shtml

Taboe's *doorbreken is 1 ding, maar als ik naar die wallpapers kijk, lijken het eerder slechts *18+ films met alleen erotiek als thema :?
Inderdaad. Soms schaam ik me echt als ik een Bollywood film met mijn ouders kijk of als ik die trailers op B4U en Zee TV zie. Het gaat vaak wel erg ver. Die clip van het liedje Bheegi Hont Tere bijvoorbeeld, waarin ze zoveel zoenen. Ik vind het wel jammer, die verloedering van Bollywood. Ik vind juist het verschil tussen Hollywood films en Bollywood films leuk, waarbij bij Bollywood films niet alles open en bloot wordt vertoond. Nu is er, afgezien van de liedjes en de soms verschillende verhaallijnen, nauwelijks verschil meer. Jammerr!!! :(

Reply With Quote
Reply

Tags
die, films, moeite, nieuwe, waard, zijn

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:33 AM.
Vertalen:

Tags