Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Film & Muziek

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-01-2008, 04:30 PM   #1
Bollywood
Super Moderator
IF-Crazy

Default Abhishek Bachchan leeft in de schaduw van zijn vrouw

Abhishek Bachchan, die zich aan het voorbereiden is voor de release van “Drona”, laat weten dat hij het niet erg vindt om in de schaduw te leven van zijn mooie vrouw, Aishwarya Rai.Tijdens de Cannes Filmfestival van dit jaar werd hij herhaaldelijk gevraagd hoe hij het vond om in de schaduw van zijn vrouw te leven.

“Mensen bedoelen het natuurlijk niet goed wanneer ze deze vragen stellen, maar het stoort mij niet. Het is een plezier om in de schaduw te leven van de mooiste vrouw ter wereld. Ik vond het geweldig om de Unforgettable Tour te doen met Aishwarya.” Aldus Abhishek Bachchan tijdens een interview met IANS.

Na “Guru” en “Sarkar Raj” gaat de acteur weer samenwerken met zijn vrouw. Deze keer voor Mani Ratnam’s nieuwste film.

“Ik weet nou al dat ik het heel leuk ga hebben om weer met haar te werken. Op het moment wacht ik op haar terugkeer uit Brazilië.”

Aishwarya Rai was in Brazilië voor Shankar’s “Robot”. Abhishek laat weten dat hij niet kan wachten tot ze is teruggekeerd en naast hem zal zijn voor de première van “Drona”.

“Het klinkt heel romantisch wanneer je zegt dat je vrouw terug komt, alleen maar om bij jou te zijn voor de opening van je nieuwe film. Maar jammer genoeg is dat niet waar. Haar opnames zouden sowieso klaar zijn een week voor de opening van ‘Drona’ en ze waren ook gewoon op tijd klaar. Dus ze zou het gewoon hebben gehaald om er bij te zijn.”

“Maar ik wil wel even duidelijk erbij zeggen, dat ook al was ze aan het werk, zou ze stoppen met wat ze deed en naar Mumbai vliegen om samen met mij naar de première te komen.”

Nejla Karatas

Lees meer...
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:54 PM.
Vertalen:

Tags