Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Film & Muziek

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-31-2006, 06:13 PM   #1
Anchu
IF-Addicted

Default Monica Belluci zal rol van Sonia Gandhi vertolken

Monica Belluci zal rol van Sonia Gandhi vertolken :wink:
mei 31st, 2006

Na veel speculatie is uiteindelijk bevestigd dat de Italiaanse actrice Monica Belluci de rol van Sonia Gandhi zal vertolken in de biografische film van Bollywood regisseur Jagmohan Mundra. In eerste instantie overwoog hij om Aishwarya Rai of Preity Zinta voor de filmrol te casten. Na het zien van de film
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 05-31-2006, 08:48 PM   #2
Vishal
Guest

Prachtvrouw :oops:
  Reply With Quote
Old 06-01-2006, 06:23 AM   #3
Brandon Boyd
Guest

Ja ja, ik weet wel w
  Reply With Quote
Old 06-01-2006, 07:44 AM   #4
Vishal
Guest

[quote]Originally posted by Vidhur
[b]Ja ja, ik weet wel w
  Reply With Quote
Old 06-01-2006, 03:00 PM   #5
Kannadiga
IF-Lid

Ik ben benieuwd wat voor film het is. Is hij op waarheid berust of een soort propagandafilm van de Congresspartij?
Soniya heeft niet gestudeerd zoals ze zelf beweerd, maar was een Italiaans aupair-meisje in Engeland. Ze had alleen gestudeerd voor kleuterleidster. Haar doel was haar Engels wat op te halen. Maar ze aasde op beroemde mannen. Het werd de Indiase piloot Rajiv Gandhi. Zoon van Indira Gandhi. toenmalige premier van India.

Van politiek wist ze niets, en nu eigenlijk ook niet veel. Ze heeft nog nooit een debat gevoerd. Ze is gemakkelijk manipuleerbaar en daar maken veel corrupte hoge functionarisen van de partij dankbaar gebruik van. Haar man zat verwikkeld in vuile omkoopschandalen. Bofors is de bekendste.

Ik weet niet of bovengemelde zaken in de film komen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 06-01-2006, 04:08 PM   #6
koemba
Guest

Default Re: Monica Belluci zal rol van Sonia Gandhi vertolken

[quote]Originally posted by Anchu
[b]Monica Belluci zal rol van Sonia Gandhi vertolken :wink: *
mei 31st, 2006 *

Na veel speculatie is uiteindelijk bevestigd dat de Italiaanse actrice Monica Belluci de rol van Sonia Gandhi zal vertolken in de biografische film van Bollywood regisseur Jagmohan Mundra. In eerste instantie overwoog hij om Aishwarya Rai of Preity Zinta voor de filmrol te casten. Na het zien van de film
  Reply With Quote
Reply

Tags
belluci, gandhi, monica, rol, sonia, van, vertolken, zal

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:07 AM.
Vertalen:

Tags