Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Film & Muziek

View Poll Results: Films over magie en horror zijn interessant
JA! 7 87.50%
NEE! 1 12.50%
Voters: 8. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-23-2005, 01:27 PM   #31
Pooja.
Guest

[quote]
Quote:
Er is een Bollywood film uit begin jaren tachtig en dat gaat over een rijke man die vermoord wordt. De daders snijden 'm in stukken (geloof ik) en begraven hem, maar zijn hand begint een eigen leven te leiden en vermoord iedereen in zijn omgeving. Weet iemand de naam van deze film?

geeeeen idee :oops: weet je wei erin speelt ? of spelen ?
katal haath hihihi...
  Reply With Quote
Old 12-29-2005, 07:15 PM   #32
Aghori
Guest

Ik heb trouwens Tamara gezien, het is een leuke film en bepaalde elementen zijn wel herkenbaar. Was wel een beetje voorspelbaar maar is voor mensen die interesse hebben in magie en er affiniteit mee hebben een aanrader!
  Reply With Quote
Old 12-29-2005, 07:38 PM   #33
Chandika
Guest

Quote:
Originally posted by Aghori
Ik heb trouwens Tamara gezien, het is een leuke film en bepaalde elementen zijn wel herkenbaar. Was wel een beetje voorspelbaar maar is voor mensen die interesse hebben in magie en er affiniteit mee hebben een aanrader!
ist heeel eng ?
the others heb ik deze kerst gezien. Waarschijnlijk zal je em niet eng vinden maar ik vond het verhaal wel goed...kijk hem een keer en vertel me wanneer je erachter kwam wat het probleem nou eigelij k was........

ohh jah kep ring 2 ook gezien.........iedereen die ik erover hoorde zei dat het maar een domme film was.......maar ik vond het wel eng ......... :oops:
  Reply With Quote
Old 12-29-2005, 07:54 PM   #34
Aghori
Guest

Quote:
Originally posted by Sarojni+--><div class='quotetop'>QUOTE(Sarojni)</div>
Quote:
<!--QuoteBegin-Aghori
Quote:
ist heeel eng ?
the others heb ik deze kerst gezien. Waarschijnlijk zal je em niet eng vinden maar ik vond het verhaal wel goed...kijk hem een keer en vertel me wanneer je erachter kwam wat het probleem nou eigelij k was........

ohh jah kep ring 2 ook gezien.........iedereen die ik erover hoorde zei dat het maar een domme film was.......maar ik vond het wel eng ......... :oops:[/b]
Hoe moet ik weten of jij het heel erg eng vind? Jij vond de ring al eng.. :?

En die film van jou die heb ik niet gezien... En waarom moet ik jou vertellen wat het probleem nou was? Zo te lezen heb je de film niet begrepen? Hoe kun je dan zeggen dat het een goed verhaal heeft?!

Ik zou zeggen ga die film zelf nog een keer kijken, in plaats van aan mij zeggen om het te kijken en jou een uitleg te geven!
  Reply With Quote
Old 01-07-2006, 02:33 PM   #35
Chandika
Guest

Quote:
Originally posted by Kartikeya+--><div class='quotetop'>QUOTE(Kartikeya)</div>
Quote:
Quote:
Originally posted by Sarojni@
<!--QuoteBegin-Aghori
Quote:
Quote:

ist heeel eng ?

ohh jah kep ring 2 ook gezien.........iedereen die ik erover hoorde zei dat het maar een domme film was.......maar ik vond het wel eng ......... :oops:
Hoe moet ik weten of jij het heel erg eng vind? Jij vond de ring al eng.. :?

En die film van jou die heb ik niet gezien... En waarom moet ik jou vertellen wat het probleem nou was? Zo te lezen heb je de film niet begrepen? Hoe kun je dan zeggen dat het een goed verhaal heeft?!

Ik zou zeggen ga die film zelf nog een keer kijken, in plaats van aan mij zeggen om het te kijken en jou een uitleg te geven![/b]
ohhh sorry hoor :oops: :shock: Ik heb de de film wel begrepen hoor.....de hoofdzaken in ieder geval. Was alleen ff nieuwsgierig wanneer jij het doorhad tijdens het kijken.
  Reply With Quote
Old 01-08-2006, 09:23 PM   #36
Magarita
Guest

Tamara was vet....
  Reply With Quote
Old 01-10-2006, 09:55 AM   #37
Anwar Puttarjee
IF-Lid

Send a message via ICQ to Anwar Puttarjee Send a message via AIM to Anwar Puttarjee Send a message via MSN to Anwar Puttarjee Send a message via Yahoo to Anwar Puttarjee

Trailor

Reply With Quote
Reply

Tags
films, magie, nieuwe

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:29 PM.
Vertalen:

Tags