Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-09-2005, 03:00 PM   #131
sarojni
IF-Crazy

Default Re: Mensen die stoken...

Quote:
Originally Posted by Annu
Je hebt het echt fantastisch verwoord joh. Ik heb ook een paar vervelende gevallende meegemaakt van stoken. Maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Maar het komt er gewoon op neer dat mensen elkaar niks kunnen / willen gunnen. Als de een iets heeft, wat de ander graag wilde hebben, kunnen de meeste mensen het niet nalaten om kwaad te spreken over de ander. Mensen snappen vaak niet dat je door stoken/roddelen altijd het tegenovergestelde bereikt van wat je wilt. Maar jah, als ze zelf hun vriendschappen willen verpesten, moeten ze dat zelf weten.
jah maar t vervelende is dat ze hiermee ook vaak andere vriendschappen verzieken...........en dat is niet leuk :-[ :'( :-[ :'( :-[ :'( :-[ :'( :-[ :'( :-[ :'( :-[ :'( :-[ :'(

Reply With Quote
Old 01-09-2005, 09:18 PM   #132
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Quote:
Originally Posted by Annu

Je hebt het echt fantastisch verwoord joh. Ik heb ook een paar vervelende gevallende meegemaakt van stoken. Maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Maar het komt er gewoon op neer dat mensen elkaar niks kunnen / willen gunnen. Als de een iets heeft, wat de ander graag wilde hebben, kunnen de meeste mensen het niet nalaten om kwaad te spreken over de ander. Mensen snappen vaak niet dat je door stoken/roddelen altijd het tegenovergestelde bereikt van wat je wilt. Maar jah, als ze zelf hun vriendschappen willen verpesten, moeten ze dat zelf weten.

Het is jammer dat veel mensen zich tot hetzelfde nivo verlagen als andere mensen willen stoken of het je niet gunnen, gewoon niet druk over maken als je band met diegene sterk is kan niemand het breken :)

Reply With Quote
Old 01-10-2005, 07:07 AM   #133
appeltje
IF-Crazy

Send a message via MSN to appeltje

Het is allemaal zo makkelijk gezegd. Het is meestal 1 tegen ... (veeeheel, heel veel)!
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-10-2005, 07:57 AM   #134
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by appeltje
Het is allemaal zo makkelijk gezegd. Het is meestal 1 tegen ... (veeeheel, heel veel)!
Dat klopt, maar het belangrijkste is, is dat jij de waarheid weet en niet de hele massa!!! Je dierbaren zullen ook naast of achter jou staan.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 01-10-2005, 09:25 AM   #135
appeltje
IF-Crazy

Dat is ook wel waar. En die mensen komen zichzelf wel tegen..

Reply With Quote
Old 02-07-2005, 04:19 PM   #136
PReTTY WoMaN
IF-Lid

Deze soort mensen die stoken.....jah....die weten niet hoe erg ze iemands leven een hel kunnen maken. Vanaf mijn 17e werd ik door een situatie beschuldigd en men geloofde het. En toen weer door mijn stiefvader ook weer. Na jaren later kwamen ze erachter dat het een leugen was. Daarna ben ik weer door een hel gegaan, dankzij een mousie. En nog erger dat degene die opgestookt werd het geloofde en mij beschuldigde. Het heeft toen een hele impact op mijn leven gehad.

Quote:
Die mensen komen zichzelf wel tegen..
Kweet niet hoe het met ze gaat, maar ik geloof in mijn god en tot nu toe heeft HIJ mij niet in de steek gelaten..... :)

Reply With Quote
Old 02-08-2005, 10:07 AM   #137
appeltje
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by PReTTY WoMaN
Kweet niet hoe het met ze gaat, maar ik geloof in mijn god en tot nu toe heeft HIJ mij niet in de steek gelaten..... :)
Nee, je moet je ook niet druk maken om die mensen joh. Ze zijn je tijd niet waard..
En ik weet zeker dat HIJ je niet alleen laat, zeker niet als je het niet verdient..

Reply With Quote
Old 02-09-2005, 11:12 AM   #138
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

God zal je nooit alleen laten :)

Reply With Quote
Old 02-09-2005, 12:33 PM   #139
PReTTY WoMaN
IF-Lid

Quote:
Nee, je moet je ook niet druk maken om die mensen joh. Ze zijn je tijd niet waard..
En ik weet zeker dat HIJ je niet alleen laat, zeker niet als je het niet verdient..
Quote:
Originally Posted by Ishika
God zal je nooit alleen laten :)
thanks.... :-*

Reply With Quote
Old 02-09-2005, 12:37 PM   #140
the devil
IF-Addicted

Send a message via MSN to the devil

Quote:
Originally Posted by PReTTY WoMaN
Deze soort mensen die stoken.....jah....die weten niet hoe erg ze iemands leven een hel kunnen maken. Vanaf mijn 17e werd ik door een situatie beschuldigd en men geloofde het. En toen weer door mijn stiefvader ook weer. Na jaren later kwamen ze erachter dat het een leugen was. Daarna ben ik weer door een hel gegaan, dankzij een mousie. En nog erger dat degene die opgestookt werd het geloofde en mij beschuldigde. Het heeft toen een hele impact op mijn leven gehad.

ik ben juist blij met mensen die stoken
ik lach ze altijd uit
ze zijn zielig

Reply With Quote
Reply

Tags
die, mensen, stoken
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:39 PM.
Vertalen:

Tags