Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-17-2004, 07:21 AM   #121
appeltje
IF-Crazy

Send a message via MSN to appeltje
Default Re: Mensen die stoken...

Quote:
Originally Posted by Varsham
Zou het stoken in een relatie voorkomen kunnen worden??? Zijn er preventieve maatregelen te nemen???
Zolang men elkaar niets gunt, niet nee.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-17-2004, 07:48 AM   #122
Shahnaaz
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by appeltje

Zolang men elkaar niets gunt, niet nee.

Je wordt niet goed van die mensen...je wilt ze verbannen en anderen zeggen niks van ze aan te trekken.....maar waarom lukt het niet dan????
Omdat de mens het zelf wil misschien?? ???

Reply With Quote
Old 12-17-2004, 07:57 AM   #123
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Shahnaaz
Je wordt niet goed van die mensen...je wilt ze verbannen en anderen zeggen niks van ze aan te trekken.....maar waarom lukt het niet dan????
Omdat de mens het zelf wil misschien?? ???
Het stoken zit dus in de mens zelf???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 12-17-2004, 07:59 AM   #124
Shahnaaz
IF-Lid

Quote:

Het stoken zit dus in de mens zelf???

Het zit niet in alle mensen, maar de mensen willen graag dingen horen en weten,...nieuwgierigheid zit in de mens zelf en dat kan op een positieve manier zijn maar ook op een negatieve manier

Reply With Quote
Old 12-17-2004, 09:08 AM   #125
appeltje
IF-Crazy

Precies, ik denk dat het nieuwsgierig zijn menseigen is, dat kun je niet veranderen..

Misschien dat mensen het wel onderdrukt kan worden? Maar dat moet je als individu willen..

Reply With Quote
Old 12-22-2004, 03:15 PM   #126
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini

Quote:

Die mensen zijn gewoon jaloers omdat zij dat niet hebben. Als ze anderen zwart maken zullen ze dat ook niet krijgen. Ze kunnen het gewoon niet naast hun neerleggen en het met rust laten. Daarom vinden in stoken voldoening en bevrediging. Dan hebben ze naar hun maatstaven toch iets bereikt, ook al hebben ze niet datgene kunnen krijgen wat ze willen.
aha...
je bereikt er eigenlijk helemaal nix mee lijkt mij... tenzij diegene zo dom is en het gelooft wat de "stoker" "zwartmaker" zegt
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Reply With Quote
Old 12-22-2004, 07:29 PM   #127
appeltje
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Shalien

aha...
je bereikt er eigenlijk helemaal nix mee lijkt mij... tenzij diegene zo dom is en het gelooft wat de "stoker" "zwartmaker" zegt
Dat diegene het gelooft, komt vaak voor hoor! Zeker als het gaat om een naaste familielid..

Reply With Quote
Old 01-08-2005, 11:04 PM   #128
Chandra
IF-Addicted

Quote:
Originally Posted by Shalien
Wat willen mensen die stoken bereiken???

wie kan mij een antwoord geven hierop??
Buitenstanders die stoken, steek ik echt terug en niet zo zacht ook.
Sorry hoor, ik begrijp echt niet dat mensen zoveel interesse hebben in relaties...Hebben ze niets beters te doen. Het is moeilijk om dat allemaal te negeren, je wordt toch op een één of ander manier beinvloedt.
Ik moet een heel verslag uitbrengen als ik vertel dta ik een vriend heb. Doe ik dus echt niet meer! Alsof je zonder relatie niet belangrijk ben...

I still know everything
har zubaan pe aayega kal
On every tongue tomorrow
ham donon ka yeh afsaana
will be the tale of our romance
pyaar hamko hone lagaa

Reply With Quote
Old 01-09-2005, 01:33 PM   #129
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by cHANDER bANDER
Buitenstanders die stoken, steek ik echt terug en niet zo zacht ook.
Sorry hoor, ik begrijp echt niet dat mensen zoveel interesse hebben in relaties...Hebben ze niets beters te doen. Het is moeilijk om dat allemaal te negeren, je wordt toch op een één of ander manier beinvloedt.
Ik moet een heel verslag uitbrengen als ik vertel dta ik een vriend heb. Doe ik dus echt niet meer! Alsof je zonder relatie niet belangrijk ben...
Ze luisteren en nemen het verhaal tot zich en dan gaan ze het verder rondbazuinen en dan voelen ze zich geweldig want dan krijgen ze alle aandacht en de mensen luisteren zo graag naar ze. Vooral als het niet goed gaat, dan worden de slechte dingen juist verder uitgelicht. Zo zitten mensen die stoken in elkaar.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 01-09-2005, 02:46 PM   #130
Aruna
IF-Addicted

Quote:

Ze luisteren en nemen het verhaal tot zich en dan gaan ze het verder rondbazuinen en dan voelen ze zich geweldig want dan krijgen ze alle aandacht en de mensen luisteren zo graag naar ze. Vooral als het niet goed gaat, dan worden de slechte dingen juist verder uitgelicht. Zo zitten mensen die stoken in elkaar.
Je hebt het echt fantastisch verwoord joh. Ik heb ook een paar vervelende gevallende meegemaakt van stoken. Maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Maar het komt er gewoon op neer dat mensen elkaar niks kunnen / willen gunnen. Als de een iets heeft, wat de ander graag wilde hebben, kunnen de meeste mensen het niet nalaten om kwaad te spreken over de ander. Mensen snappen vaak niet dat je door stoken/roddelen altijd het tegenovergestelde bereikt van wat je wilt. Maar jah, als ze zelf hun vriendschappen willen verpesten, moeten ze dat zelf weten.

Paliya tudjhe, payi har khushie,
chaahu bar bar charhu teri paalki

Doosro ke ghar me aag laganewala, khud hi ussie me jal jaata(wie een kuil graaft voor een ander, dondert vroeg of laat in een veel grotere kuil. De wet van de karma.)

Reply With Quote
Reply

Tags
die, mensen, stoken
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:20 PM.
Vertalen:

Tags