Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-27-2004, 11:04 AM   #1
maggan
IF-Crazy

Default Wat is er aan de hand met een getrouwde man die...........................

..............eerder bij z'n ma in haar schoot ligt dan bij z'n vrouw?

Vrouwtjelief heeft lekker gekookt en zit maar te wachten op 'manlief'. Manlief gaat éérst, na z'n werk, bij ma ff langs en blijft daar tot 'diep' in de nacht hangen. Vrouwlief valt op de bank in slaap en wordt door hem, eindelijk is hij thuis, wakker gemaakt.

Was dit maar een incident welke géén aanleiding mag zijn voor knallende ruzie én uiteindelijk...............scheiding :(

Parkeer je hem buiten de deur?
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 05-27-2004, 11:46 AM   #2
imported_Rohit
IF-Lid

Default Re: Wat is er aan de hand met een getrouwde man die...........................

Voor ik deze vraag beantwoord wil ik eerst even iets anders naar voren brengen.

Misschien vat ik het steeds verkeerd op maar het lijkt erop dat Maggan nogal vaak de mannen in een kwaad daglicht wil stellen met zijn stellingen en daarbij de vrouwen wil ophemelen:

1. Bij vrouwen is devotie veel sterker dan bij mannen
2. Mag een man zeggen: mijn vrouw is mijn bezit?
3. Wat bezielt een vrouw die liefdevol en zorgzaam is, ná het huwelijk van haar zoon een kreng wordt tegenover haar schoondochter
4. Wat is er aan de hand met een getrouwde man die eerder bij z'n ma in haar schoot ligt dan bij z'n vrouw?

Nou is dat zijn zaak maar ik wil Maggan nu toch vragen: waarom steeds deze eenzijdige benadering??

En nu mijn reactie op zijn stelling.
Een oorzaak van dit verschijnsel kan zijn dat de vrouw niet deugt als vrouw en dat de man daarom steun zoekt bij zijn moeder.
Een andere oorzaak kan zijn dat de man niet deugt als man en (nog) niet toe is aan een vrouw.
Een andere oorzaak kan zijn dat de twee gewoon niet bij elkaar passen en nooit zullen passen en in dat geval lijkt het me beter dat ze maar uit elkaar moeten.

Reply With Quote
Old 05-27-2004, 12:05 PM   #3
maggan
IF-Crazy

Default Re: Wat is er aan de hand met een getrouwde man die...........................

Quote:
Originally Posted by Rohit
Voor ik deze vraag beantwoord wil ik eerst even iets anders naar voren brengen.

Misschien vat ik het steeds verkeerd op maar het lijkt erop dat Maggan nogal vaak de mannen in een kwaad daglicht wil stellen met zijn stellingen en daarbij de vrouwen wil ophemelen:

1. Bij vrouwen is devotie veel sterker dan bij mannen
2. Mag een man zeggen: mijn vrouw is mijn bezit?
3. Wat bezielt een vrouw die liefdevol en zorgzaam is, ná het huwelijk van haar zoon een kreng wordt tegenover haar schoondochter
4. Wat is er aan de hand met een getrouwde man die eerder bij z'n ma in haar schoot ligt dan bij z'n vrouw?

Nou is dat zijn zaak maar ik wil Maggan nu toch vragen: waarom steeds deze eenzijdige benadering??

En nu mijn reactie op zijn stelling.
Een oorzaak van dit verschijnsel kan zijn dat de vrouw niet deugt als vrouw en dat de man daarom steun zoekt bij zijn moeder.
Een andere oorzaak kan zijn dat de man niet deugt als man en (nog) niet toe is aan een vrouw.
Een andere oorzaak kan zijn dat de twee gewoon niet bij elkaar passen en nooit zullen passen en in dat geval lijkt het me beter dat ze maar uit elkaar moeten.
:D :D Is toeval Rohit. Maar.............ik moet zeggen, je bent scherp

Reply With Quote
Old 05-27-2004, 01:19 PM   #4
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Quote:
Originally Posted by maggan

..............eerder bij z'n ma in haar schoot ligt dan bij z'n vrouw?

Vrouwtjelief heeft lekker gekookt en zit maar te wachten op 'manlief'. Manlief gaat éérst, na z'n werk, bij ma ff langs en blijft daar tot 'diep' in de nacht hangen. Vrouwlief valt op de bank in slaap en wordt door hem, eindelijk is hij thuis, wakker gemaakt.

Was dit maar een incident welke géén aanleiding mag zijn voor knallende ruzie én uiteindelijk...............scheiding :(

Parkeer je* hem buiten de deur?
Nee ik zou hem niet buiten de deur parkeren, maar ik zou er zeker wel een bespreekbaar punt van maken, Ik zelf zou het niet leuk vinden als mijn man liever AL zijn tijd doorbrengt met zijn moeder dan met zijn getrouwde vrouw, dan had ie maar niet moeten trouwen

Reply With Quote
Old 05-27-2004, 03:40 PM   #5
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Als een man bij zijn moeder gaat, dan is er iets mis. De man krijgt niet de juiste aandacht, die hij van zijn moeder wel krijgt.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 05-27-2004, 09:50 PM   #6
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini

Quote:
Originally Posted by Varsham
Als een man bij zijn moeder gaat, dan is er iets mis. De man krijgt niet de juiste aandacht, die hij van zijn moeder wel krijgt.
juist dat wilde ik ook zeggen..
het kan zijn dat hij een goede band heeft met zijn moeder..
ik vind dat zijn vrouw daar respect voor moet hebben...en ja haar man kon haar ook wel bellen en zeggen dat hij later komt..

vrouwen moeten nie meteen verkeerd gaan denken..
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Reply With Quote
Old 05-28-2004, 07:05 AM   #7
Varsham
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Shalien
juist dat wilde ik ook zeggen..
het kan zijn dat hij een goede band heeft met zijn moeder..
ik vind dat zijn vrouw daar respect voor moet hebben...en ja haar man kon haar ook wel bellen en zeggen dat hij later komt..

vrouwen moeten nie meteen verkeerd gaan denken..
Maar als dit te vaak voor gaat komen, dan ga je je als vrouw zijnde toch wel afvragen waarom de man elke keer bij moederlief is??? Dan gaat de vrouw toch juist verkeerd denken en dan wordt de hoeveelheid respect met elke bezoek minder???

Ik vind inderdaad ook dat hij zijn vrouw dan wel een belletje mag geven.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

Reply With Quote
Old 05-30-2004, 07:31 PM   #8
Shalini
IF-Crazy

Quote:

Maar als dit te vaak voor gaat komen, dan ga je je als vrouw zijnde toch wel afvragen waarom de man elke keer bij moederlief is??? Dan gaat de vrouw toch juist verkeerd denken en dan wordt de hoeveelheid respect met elke bezoek minder???

daarom heb je een mond gekregen om erover te praten..hoe komt je man er dan achter dat j het nie goed vindt???
zo kan hij het blijven doen zonder dat hij door heeft dat zijn vrouw er nie egt mee eens is...
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you

Reply With Quote
Old 05-31-2004, 06:14 PM   #9
Varsham
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Shalien
daarom heb je een mond gekregen om erover te praten..hoe komt je man er dan achter dat j het nie goed vindt???
zo kan hij het blijven doen zonder dat hij door heeft dat zijn vrouw er nie egt mee eens is...
Dat zou ik nou eens van een vrouw willen horen, hoe ze haar gaat vertellen hoe de man duidelijk maakt dat ze het niet goed vindt!!! Hoe zou jij dat doen??? Je moet als je met bepaalde dingen zit, niet te lang met een probleem door bliijven lopen.

Reply With Quote
Old 05-31-2004, 06:45 PM   #10
Shalini
IF-Crazy

Quote:

Dat zou ik nou eens van een vrouw willen horen, hoe ze haar gaat vertellen hoe de man duidelijk maakt dat ze het niet goed vindt!!! Hoe zou jij dat doen??? Je moet als je met bepaalde dingen zit, niet te lang met een probleem door bliijven lopen.
ik zou gewoon straight zijn..
vragen waarom hij nie belt als hij bij zijn ma is..en waarom we niet gewoon samen kunnen gaan ipv hij alleen...
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you

Reply With Quote
Reply

Tags
aan, die, een, getrouwde, hand, man, met, wat
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:22 PM.
Vertalen:

Tags