Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

View Poll Results: Ga jij er voor?
Ja 5 22.73%
Nee 17 77.27%
Voters: 22. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-14-2005, 08:14 PM   #41
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Sheela
In principe doe ik geen moeite voor iemand waarvan ik weet dat ie bezet is,bezet is voor mij bezet en hands off, ik hou niet van stoken in een al bezette relatie want dat is gewoon not done en een smerig spelletje dat veel door mensen gedaan wordt die graag hun liefje voor de gek houden en dat doet de ander maar als hij wil maar ik doe daar niet aan mee. :naughty: . Ook puur omdat ik dan al doorheb dat diegene die al bezet is en meer dan normale interesse in mij toont mij meer ziet voor snoepje dat wel even tussendoor kan, en daar zit ik niet op te wachten,want verliefd worden op iemand die al bezet is heeft heeft geen zin als hij niet echt voor jou gaat, en wordt je vaak toch een grote verliezer, want uiteindelijk is diegene zijn hart waarschijnlijk wel voor 1 alleen ( in dit geval de ander), maar zijn *** voor iedereen :?
Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen! Weet je wat ik ook vaak denk: als iemand een relatie heeft, en aandacht voor jou als een derde, dan zal dat toch blijven voorkomen? Oke, stel jij krijgt een relatie met hem, wie zegt dat hij trouw zal blijven aan jou?
  Reply With Quote
Old 01-14-2005, 08:47 PM   #42
Aghori
Guest

Quote:
Originally posted by stephan+-->
QUOTE(stephan)
Quote:
Quote:
Originally posted by Kurahat+-->
QUOTE(Kurahat)
Quote:
Quote:
Originally posted by stephan
  Reply With Quote
Old 01-14-2005, 11:48 PM   #43
Mariachi
IF-Lid

gewoon prenken die hap als zij laat merken dat ze haar ootje gevuld wil zien gewoon prenken die hap geen grap
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-15-2005, 12:29 AM   #44
Reza
IF-Addicted

In het verleden heb ik er nooit rekening mee gehouden. Meisjes die bezet waren, gewoon zonder pardon afgenomen en ook geen spijt van gehad. Nu zou ik dit niet meer doen omdat ik ouder ben geworden en vind dat je ook rekening moet houden met de medemens. Het schijnt ook dat je aantrekkelijker wordt voor mensen, zodra je bezet bent (getrouwd / verloofd / etc.). Als je kinderen hebt dan ben je helemaal onweerstaanbaar ofzo. :? Vage filosofie maar dit is wel wat de praktijk uitwijst.

Reply With Quote
Old 01-15-2005, 07:18 AM   #45
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Resi
In het verleden heb ik er nooit rekening mee gehouden. Meisjes die bezet waren, gewoon zonder pardon afgenomen en ook geen spijt van gehad. Nu zou ik dit niet meer doen omdat ik ouder ben geworden en vind dat je ook rekening moet houden met de medemens. Het schijnt ook dat je aantrekkelijker wordt voor mensen, zodra je bezet bent (getrouwd / verloofd / etc.). Als je kinderen hebt dan ben je helemaal onweerstaanbaar ofzo. :? Vage filosofie maar dit is wel wat de praktijk uitwijst.
ah, je spreekt uit ervaring....

Reply With Quote
Old 01-15-2005, 08:49 AM   #46
Moslimstaan
IF-Lid

Send a message via ICQ to Moslimstaan Send a message via AIM to Moslimstaan Send a message via MSN to Moslimstaan Send a message via Yahoo to Moslimstaan

Hij heeft veel xp

Reply With Quote
Old 01-15-2005, 10:01 AM   #47
DesiPrincess
IF-Beginner

[quote]
Quote:
als hij slecht voor haar is zoals dat hij vreemdgaat of haar slaat
en ik vind haar heel heel erg leuk :roll:
dan zou ik wel iets doen denk ik
Ik neem aan dat je bedoelt dat je haar zou helpen, toch?????????

Hij zou haar een handje helpen door erboven op te springen. Wat extra liefde tonen in moeilijke tijden. Wat een aardige kerel ook die anand.

Reply With Quote
Old 01-15-2005, 08:45 PM   #48
Reza
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Bijoy+-->
QUOTE(Bijoy)
Quote:
ah, je spreekt uit ervaring....[/b]
Denk dat je verder moet zoeken. :)

Reply With Quote
Old 01-16-2005, 12:44 AM   #49
Surya
IF-Lid

Eigenlijk zou het niet uit moeten maken, want het is uiteindelijk je partner die vreemd gaat als het ooit zover komt. Een buitenstaander valt dat niet te verwijten.

Reply With Quote
Old 01-16-2005, 05:21 PM   #50
~Ginger~
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by SHAKTI
Als iemand *zegt dat hij/zij niet te verleiden is. Dan liegt ie !
ik ben niet te verleiden :whistle:

Reply With Quote
Reply

Tags
bezet, die, jij, jongen or meisje, leuk, vindt

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:34 PM.
Vertalen:

Tags