Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Film & Muziek

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 07-10-2006, 11:55 AM   #1
trancebuddha
IF-Beginner

Default Stomzinnige reacties van die zogenaamde filmcritici

Ik erger me rot aan die stomzinnige reacties van die zogenaamde filmcritici op dit forum. Velen menen hier een Bollywood film te moeten vergelijken met een Hollywood film. Dat gedaan hebbende, menen ze het vervolgens allemaal te weten. Dit is simplisme ten top. En inmiddels ben ik erachter dat de meeste reacties en waarschijnlijk ook de if-forum bezoekers zelf niet meer dan simplistisch zijn. Ik zou zeggen post als je daadwerkelijk iets te melden hebt.

Probeer het resultaat binnen de context van het het verhaal te beoordelen. Dit is voor de meesten hier een onmogelijke opgave. Het valt mee dat jullie Bollywood geen plagiaat verwijten als ze op paarden rijden: kopie van een amerikaanse western?

Schandalig is het dat anderen dan de hindostanen wel de charmes van een Bollywood Superhero inzien:

Bollywood film Krrish - 2 juli 2006
Met een Path

Reply With Quote
Sponsors

Tags
die, filmcritici, reacties, stomzinnige, van, zogenaamde

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:58 AM.
Vertalen:

Tags