Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > PC, Internet en Telecom

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-01-2003, 09:49 AM   #1
SPiRiT
IF-Beginner

Default DHCP problemen cable wanadoo

Er zijn op dit moment al een geruime tijd problemen met de dhcp servers van casema/wanadoo met de witte en zwarte motorola modems.

U kunt hierbij de volgende foutcodes krijgen bij het verbinden.
fout 678 (win XP), 629 (win 98/me), i0112 contacting server vervolgd met e0040p time out while trying to connect (nieuwe nts software, win x).

Als u dit krijgt kunt u het volgende doen, als er 4 groene lampjes op de modem branden:

win xp: ga naar configuratiescherm -> (netwerk en internet verbindingen ->) netwerkverbindingen
Hier ziet u lan verbinding staan. rechtermuisknop -> herstellen.
Mocht er geen foutbericht komen, dan kunt u hierna verbinden. Krijgt u echter een foutcode, dan moet de modem 10 sec van de spanning worden gehaad en de lan verbinding weer hersteld worden, zodra er 4 groene lampjes branden.

Win 98/me: ga naar start->uitvoeren. Voer hier in "winipcfg". U ziet als eerst een adapter staan, bij win 98 ppp en bij win me waarschijnlijk ndis 5.0(dit is de netwerkkaart). De win98 gebruikers moeten eerst rechts van de ppp op de button klikken waar een pijltje naar beneden toewijst. U krijgt een lijst te zien waarbij de netwerkkaart aangeklikt moet worden. (vb. realtek,3com )
Bij de ipadres staat er een reeks van getallen die ong. zo uit ziet 10.x.x.x of 169.x.x.x. (x is een variabele, getal)
In geval van 10.x.x.x klik op vrijgeven en daarna vernieuwen.
krijgt u een ip van 10.x.x.x dan kunt u verbinden. zo niet, ga dan verder met 169.x.x.x
In geval van 169.x.x.x: modem reset, wacht tot 4 lampjes branden en klik vervolgens op vernieuwen. nu krijgt u een ip van 10.x.x.x

Mocht dit allemaal niet lukken, neem dan contact op met de helpdesk.

Reply With Quote
Sponsors
Old 11-24-2003, 08:12 AM   #2
Anonymous
Guest

Default Re: DHCP problemen cable wanadoo

Quote:
Originally posted by SPiRiT
Mocht dit allemaal niet lukken, neem dan contact op met de helpdesk.
men bedoelt eerder "kunt u dit alles niet proberen omdat u geen internetverbinding heeft om deze instructies te lezen bel dan met de helpdesk" :roll: we zijn een maand verder en de dhcp problemen zijn nog niet verholpen, we hebben deze probs al ruim 3 maanden eigenlijk. Een kabelabonnement afsluiten bij Wanadoo/Casema is absoluut af te raden! neem dit aan van een insider
  Reply With Quote
Old 11-24-2003, 02:10 PM   #3
MiKe
IF-Lid

ik heb in de afgelopen 3 maanden 2 nieuwe zwarte motorola's geinstalleerd, wat een rotdingen... ik bellen met de helpdesk, die gozer geeft gewoon toe dat er fouten in de verstrekte software zitten...

QUOTE(Baloe)
Quote:
Man drinkt eigen plas
:lol:
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
cable, dhcp, problemen, wanadoo

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:04 PM.
Vertalen:

Tags