Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > PC, Internet en Telecom

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-27-2004, 04:24 PM   #51
IrieChant
IF-Lid

Default Re: SE K700i of Nokia 6230

Quote:
Originally posted by Chaand+--><div class='quotetop'>(Chaand)</div>
Quote:
<!--QuoteBegin-Paayal
Quote:

Dit klopt helemaal!
Klinkt tog best raar. :lol:[/b]
ik vind het ook wel raar ja... accu gaat niet lang mee maar je kan wel lang belle.... hmmmz
misschien bedoelen ze dat je dan genoeg bel te goed hebt ofzo.. of hoge rek eind v/d maand :D

ik ben niet echt sjow telefoons gek.. heb er ook niet gek zoveel gehad.. als ik een tellie heb met abbo probeer ik die tellie gewoon te houden totdat moi abbo verloopt enzo.. ik ben momenteel nog geen tellie tegen gekomen die ik echt wil hebbe.. hoewel ik gek was geworden van die N-GAGE maare kheb nu een game boy advance :D

ik vind t tegenwoordig niet echt sjo.. dat camera gedoe en mp3 blabla
hoewel mp3 wel leuk is als je vaak alleen bent per o.v. en tja foto's...geef moi dan maar een toffe digitale camera.. ik heb zelf nokia 7620 (DENK IK) waarmee je dus ook foto's kan maken op slecht kwaliteit.. vaak gebruik ik m niet enzo...

maaruh aangezien jullie best veel met tellies bezig houden.. links zijn altijd welkom van tellies die jullie leuk vinden of 1tje die echt tof is enzo..

Reply With Quote
Old 08-27-2004, 04:32 PM   #52
IrieChant
IF-Lid

<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>heb zelf nokia 7620 (DENK IK) waarmee je dus ook foto's kan maken op slecht kwaliteit.. vaak gebruik ik m niet enzo...

Reply With Quote
Old 08-31-2004, 05:57 PM   #53
A.J.
IF-Addicted

Send a message via MSN to A.J.

Koop de P900

Reply With Quote
Old 10-11-2004, 01:33 PM   #54
horoshi
IF-Nieuw

S700 is zooooooooo , alleen belachelijk dat het zo duur is, het is in sommige zaken zelfs duurder dan de p910 smartphone die echt wel veel meer mogelijkheden heeft. Via het internet kan je het voor bijna 200 euro goedkoper krijgen, maar ja, dat lijkt mij een beetje vaag... :cry:
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
6230, k700i, nokia

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:23 AM.
Vertalen:

Tags