Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Helpdesk

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 12-24-2004, 11:11 PM   #1
Sheela
IF-Lid

Send a message via AIM to Sheela Send a message via MSN to Sheela Send a message via Yahoo to Sheela
Default hoe quote je meer mensen tegelijk?

Maybe dom van me ondanks dat ik hier al zo lang ben, maar ik weet nog altijd niet hoe ik nou meer mensen tegelijk kan quoten als ik dat wil, ik reageer dan meestal voor elk iemand die ik quote afzonderlijk, maar dat staat zo stom als je kijkt naar wat je gepost hebt, dan zie je je eigen reactie wel meer keren onderelkaar, nodeloos dus als het gemakkelijker in 1 keer kan :wink: wie geeft me de tip? alvast bedankt :rose:

Sponsors
Old 12-25-2004, 01:32 PM   #2
Surya
IF-Lid

Dan moet je als je iemand quote die reply in een nieuw venster openen. Dan heb je je eerste quote. :) De volgende moet je vanuit het eerste venster opnieuw quoten, maar dan gewoon zoals je normaal quote in hetzelfde venster. Nou, dat gequote stukje kopieer je! En dat plak je in dat andere venster wat je geopenend onder die andere quote! :D
Status: Offline

Old 12-25-2004, 09:24 PM   #3
Rebel
IF-Lid

[quote]Originally posted by Sheela+-->
(Sheela)
Quote:
Maybe dom van me ondanks dat ik hier al zo lang ben, maar ik weet nog altijd niet hoe ik nou meer mensen tegelijk kan quoten als ik dat wil, ik reageer dan meestal voor elk iemand die ik quote afzonderlijk, maar dat staat zo stom als je kijkt naar wat je gepost hebt, dan zie je je eigen reactie wel meer keren onderelkaar, nodeloos dus als het gemakkelijker in 1 keer kan :wink: wie geeft me de tip? alvast bedankt :rose:[/b]

Old 12-27-2004, 12:37 PM   #4
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

Sheela, vragen stellen is niet dom.

Old 12-27-2004, 02:11 PM   #5
~Ginger~
IF-Addicted

enne geen enkel vraag is dom
=
=
=
=
voor het geval iemand zou zeggen: domme vragen stellen is :?:

Old 12-28-2004, 12:21 PM   #6
mukke
IF-Beginner

[quote]Originally posted by Rebel+-->
(Rebel)
[quote]
Quote:
Originally posted by Sheela@
Maybe dom van me ondanks dat ik hier al zo lang ben, maar ik weet nog altijd niet hoe ik nou meer mensen tegelijk kan quoten als ik dat wil, ik reageer dan meestal voor elk iemand die ik quote afzonderlijk, maar dat staat zo stom als je kijkt naar wat je gepost hebt, dan zie je je eigen reactie wel meer keren onderelkaar, nodeloos dus als het gemakkelijker in 1 keer kan :wink: wie geeft me de tip? alvast bedankt :rose:

Old 12-29-2004, 02:24 PM   #7
Sheela
IF-Lid

Send a message via AIM to Sheela Send a message via MSN to Sheela Send a message via Yahoo to Sheela

[quote]Originally posted by Rebel+-->
(Rebel)
[quote]
Quote:
Originally posted by Sheela@

Old 12-29-2004, 03:47 PM   #8
Tomasson
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Sheela
Okay tot zover snap ik t maar het lukt me niet zo goed, omdat ik niet meer weet hoe ik een gequote stukje moet copieren? T enige dat ik me nog weet te herinneren is dat je twee toetsen moest indrukken ofzo, en dan het geheel met je muis \"blauw\" moet maken en het ergens anders bijv. in het eerste venster weer tevoorschijn kunt toveren, maar hoe...? ( ik weet het domme vragen bestaan niet :oops: maar toch.. :wink: )
Kopieren doe je toch met je rechtermuisknop?

Tis geen domme vraag...et duurde ook een tijd voordat ik doorhad hoe et moest :wink:

Old 12-29-2004, 04:05 PM   #9
Rebel
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Sheela
Okay tot zover snap ik t maar het lukt me niet zo goed, omdat ik niet meer weet hoe ik een gequote stukje moet copieren? T enige dat ik me nog weet te herinneren is dat je twee toetsen moest indrukken ofzo, en dan het geheel met je muis "blauw" moet maken en het ergens anders bijv. in het eerste venster weer tevoorschijn kunt toveren, maar hoe...? ( ik weet het domme vragen bestaan niet :oops: maar toch.. :wink: )
1. Selecteren: Met de linkermuisknop en dan scrollen, of met Shift+pijltjes
2. Kopieeren: Ctrl+C of met de rechtemuisknop klikken en uit het menu kiezen dat verschijnt
3. Plakken: Ctrl+V of met de rechtemuisknop klikken en dan uit het menu kiezen dat verschijnt

Ongedaan maken: Ctrl+Z of met de rechtemuisknop klikken en dan uit het menu kiezen dat verschijnt

Je kan dit ook allemaal doen vanuit de taakbalk bovenaan via "bewerken".

Succes ermee. We zien je meervoudige quotes vol verwachting tegemoet... :)

Old 12-30-2004, 12:52 PM   #10
ViNoD
IF-Lid

Send a message via MSN to ViNoD

Kopieren doe je toch met je rechtermuisknop?

Tis geen domme vraag...et duurde ook een tijd voordat ik doorhad hoe et moest :wink:

:lol:

Closed Thread

Tags
hoe, meer, mensen, tegelijk

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:10 AM.
Vertalen:

Tags