Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-29-2004, 01:09 PM   #1
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika
Default Stelling: Mensen van hindoestaanse afkomst die uit Suriname komen en in...

De volgende stelling:

Mensen van hindoestaanse afkomst die uit Suriname komen en in Nederland wonen hebben een andere mentaliteit...zijn arroganter ingesteld door de samenleving in Suriname dan hindoestaanse mensen die hier in Nederland geboren zijn.

Reply With Quote
Sponsors
Old 04-29-2004, 01:10 PM   #2
imported_Ishika
IF-Crazy

Default Re: Stelling

Uw reacties graag ;D

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 01:15 PM   #3
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal

Quote:
Originally Posted by Ishika
De volgende stelling:

Mensen van hindoestaanse afkomst die uit Suriname komen en in Nederland wonen hebben een andere mentaliteit...zijn arroganter ingesteld door de samenleving in Suriname dan hindoestaanse mensen die hier in Nederland geboren zijn.
Klopt

- Yoda
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 01:19 PM   #4
imported_Ishika
IF-Crazy

en willen jullie ook graag erbij schrijven waarom jullie het wel of niet vinden ;D

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 01:23 PM   #5
Vishal
IF-Crazy

Quote:
en willen jullie ook graag erbij schrijven waarom jullie het wel of niet vinden ;D
:P

Omdat ik arroganter ben dan mn zusje! ;D

- Yoda

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 01:33 PM   #6
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Ze zijn inderdaad wat arroganter en iets drukker dan de hindoestanen die hier geborgen en getogen zijn. Ze zijn meestal de eersten die zullen klagen over iets. Ze zijn meestal moderner dan de hindoestanen van hier. Ze proberen zo snel mogelijk te integreren, alleen houden ze binnenshuis nog hun normen en waarden van suriname. Je herkent ze eigenlijk heel makkelijk.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 01:36 PM   #7
maggan
IF-Crazy

Quote:
De volgende stelling:

Helemaal eens Ishika.

Het volgende: Wat het meest opvalt is dat niet alleen die mensen, maar ook hun producten (die o.a. hier zijn geboren) de spoor bijster zijn. Een duidelijke voorbeeld is hiervan is dat lieden die in SME 'straatarm' waren of amper de lagere school hebben gevolgd, in NL aangekomen, zich gedragen ..eh pardon zich MISDRAGEN als valse profeten.

Dat soort miezerige lieden lopen niet alleen naast hun schoenen, maar verderven de hele sfeer in hun omgeving.

ps. Ik kan dit zeggen omdat ik de zoon ben van een ex grootlandbouwer (die heeeeel vaak duizenden en duizenden Sme guldens in zijn handen heeft gehad)

V.w.b. titels voor hun namen ben ik inmiddels (met een piepklein beetje spirituele kennis) erachter gekomen dat het geen .............voorstelt :D

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 01:38 PM   #8
Vishal
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by maggan

Helemaal eens Ishika.

Het volgende: Wat het meest opvalt is dat niet alleen die mensen, maar ook hun producten (die o.a. hier zijn geboren) de spoor bijster zijn. Een duidelijke voorbeeld is hiervan is dat lieden die in SME 'straatarm' waren of amper de lagere school hebben gevolgd, in NL aangekomen, zich gedragen ..eh pardon zich MISDRAGEN als valse profeten.

Dat soort miezerige lieden lopen niet alleen naast hun schoenen, maar verderven de hele sfeer in hun omgeving.

ps. Ik kan dit zeggen omdat ik de zoon ben van een ex grootlandbouwer (die heeeeel vaak duizenden en duizenden Sme guldens in zijn handen heeft gehad)

V.w.b. titels voor hun namen ben ik inmiddels (met een piepklein beetje spirituele kennis) erachter gekomen dat het geen .............voorstelt :D
Volgens mij gaat jullie echt met de verkeerde mensen om...

- Yoda

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 01:40 PM   #9
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vishal

Volgens mij gaat jullie echt met de verkeerde mensen om...
Neen, ik kom ze ONGEVRAAGD ergens tegen. By the way, het woord eenvoud komt in hun woordenboek niet voor.

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 01:42 PM   #10
Vishal
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by maggan
Neen, ik kom ze ONGEVRAAGD ergens tegen. By the way, het woord eenvoud komt in hun woordenboek niet voor.
Dan ga je naar de verkeerde plekken :P

En wat bedoel je met eenvoud?

- Yoda

Reply With Quote
Reply

Tags
afkomst, die, hindoestaanse, komen, mensen, stelling, suriname, uit, van
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:51 PM.
Vertalen:

Tags