Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-07-2005, 03:54 PM   #51
Mileena
IF-Beginner

[quote]Ik vind het totaal geen probleem dat er veel Hindoestanen in Den Haag wonen. Het maakt Den Haag op een bepaalde manier ook gezellig. Al zou het in Nederland nog gezelliger worden als iedere grote stad een Hindoestaanse gemeenschap van die omvang zou hebben.

Zo aardig! :P Hoezo vind jij dat?

Reply With Quote
Old 03-07-2005, 04:08 PM   #52
Aart Tuynman
IF-Crazy

[quote]
Quote:
Ik vind het totaal geen probleem dat er veel Hindoestanen in Den Haag wonen. Het maakt Den Haag op een bepaalde manier ook gezellig. Al zou het in Nederland nog gezelliger worden als iedere grote stad een Hindoestaanse gemeenschap van die omvang zou hebben.

Zo aardig! :P Hoezo vind jij dat?
Ik vind Hindoestanen gezellige mensen. Ik vind Hindoestanen ook een van de weinige allochtone groepen waarvan ik echt vind dat ze een verrijking zijn voor Nederland. Ik vind Hindoestaanse meisjes ook erg lief.

Als er wat meer Hindoestanen in Nederland zouden wonen, dan zouden Nederlanders ook wat meer bekendheid krijgen met de Hindoestaanse cultuur en gemeenschap, en zou de Hindoestaanse gemeenschap ook wat cultuurbewuster zijn.

Reply With Quote
Old 03-15-2005, 05:42 PM   #53
010-Sharief
IF-Lid

Ze zeggen wel dat het gaat omdat de hindustanen gevoel hebben met het koninghuis. Maar ik persoonlijk vind het gewoon kolder, ze zijn daar gewoon gaan wonen omdat ze daar als eerste een huis konden vinden toen ze van sarnam kwamen. De rest is geschiedenis...

Reply With Quote
Reply

Tags
den, haag, koelies, waarom, wonen, zoveel

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:55 AM.
Vertalen:

Tags