Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-29-2004, 05:34 PM   #21
maggan
IF-Crazy

Default Re: Stelling

Quote:
Originally Posted by Vishal

Tsja, ik heb net zo'n beetje alle kenmerken over mijzelf opgenoemd die jij nodig had om je groepen in te delen toch? Of wat wil je nog meer weten?
Ik denk dat jij (op basis van de beschrijvingen/kwalificaties door Ishika en mij ) zlf kan oordelen of je tot die groep behoort.

Op basis van n ontmoeting tussen ons beiden heb ik niet kunnen vaststellen dat jij tot die groep hoort, eerder iemand met een brede horizon die, koste wat het kost, al hetgeen wat in de wereld zich afspeelt, door positieve brilglazen naar kijkt. Terwijl ik eerder de ellende NADRUKKELIJK op de voorgrond plaats.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 05:43 PM   #22
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Varsham

Dus Maggan is 1 van de weinigen die op de juiste manier hier in NL terecht is gekomen en goed is opgegroeid. Op welke punten zit er volgens jou dan een verschil???
Neen Varsham, het gaat niet om wel of niet op de juiste manier opgroeien etc. Het gaat, vlgs deze topic, over arrogantie van suri's. Ik walg daarvan en probeerde slechts aan te stippen wr de schoen wringt

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 05:57 PM   #23
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal

Quote:
Originally Posted by maggan

Ik denk dat jij (op basis van de beschrijvingen/kwalificaties door Ishika en mij ) zlf kan oordelen of je tot die* groep behoort.

Op basis van n ontmoeting tussen ons beiden heb ik niet kunnen vaststellen dat jij tot die groep hoort, eerder iemand met een brede horizon die, koste wat het kost, al hetgeen wat in de wereld zich afspeelt, door positieve brilglazen naar kijkt. Terwijl ik eerder de ellende NADRUKKELIJK op de voorgrond plaats.
Hoop doet leven Maggan :)

- Yoda

Reply With Quote
Old 04-29-2004, 06:02 PM   #24
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vishal

Hoop doet leven Maggan :)
Tja, ik zie de arrogantie met de dag steeds toenemen (maar goed, daarvoor leven wij in de kali-yuga)

Reply With Quote
Old 05-01-2004, 08:47 PM   #25
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Quote:
Originally Posted by Amrish Puri

HEB HET ZO VAAK GEZIEN! ik ben zelf hier geboren en spreek bv in het dagelijks leven meer Hindoestaans dan een paar neven en nichten die hier rond hun 15e aankwamen! Waardeloos, vind ik dat.
waar ligt dit aan denk je...ik heb er ook ervaring mee dat dit voorkomt...alleen waarom ga je er dan vanuit dat deze mensen die van waar dan ook komen ik neem aan suriname dan hindoestaans moeten praten.. ik bedoel nederlands is toch wel een taal die daar veel gesproken wordt vooral als je uit de stad komt.. ik denk dat het aan je opvoeding ligt of het aan een soort van ik woon nu hier dus ik hoor nederlands te praten en zo vergeten dat hun moedertaal hindoestaans is

Reply With Quote
Old 05-04-2004, 04:36 PM   #26
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Quote:
Originally Posted by Robin

Nou, ik ken genoeg mensen die hier geboren zijn, en dan nog kunnen zij zich niet fatsoenlijk gedragen.
waar ligt dit aan?

Reply With Quote
Old 05-05-2004, 10:03 PM   #27
HSFN admin 2
IF-Lid

Send a message via MSN to HSFN admin 2
Default Re: Stelling: Mensen van hindoestaanse afkomst die uit Suriname komen en in...

Ik heb de titel van dit topic veranderd.
'STELLING' alleen vond ik te onduidelijk.

Reply With Quote
Old 05-06-2004, 03:23 PM   #28
Skinner
IF-Lid

Default Re: Stelling: Mensen van hindoestaanse afkomst die uit Suriname komen en in...

Het hangt gewoon af hoe er wordt omgegaan met familie en vrienden.
Hindoestanen nemen makkelijk dingens over.

Reply With Quote
Old 05-06-2004, 06:29 PM   #29
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by maggan

Neen Varsham, het gaat niet om wel of niet op de juiste manier opgroeien etc. Het gaat, vlgs deze topic, over arrogantie van suri's. Ik walg daarvan en probeerde slechts aan te stippen wr de schoen wringt
Heb je nog meer punten waar je schoen wringt??? Walg je ook van hindoestanen die hier geboren en getogen zijn???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 05-07-2004, 12:48 PM   #30
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna

Quote:
Originally Posted by Robin

Nou, ik ken genoeg mensen die hier geboren zijn, en dan nog kunnen zij zich niet fatsoenlijk gedragen.
jip dat is ook zo ken ook sommige mensen

Reply With Quote
Reply

Tags
afkomst, die, hindoestaanse, komen, mensen, stelling, suriname, uit, van
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:12 AM.
Vertalen:

Tags