Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-25-2004, 04:58 PM   #31
Aruna
IF-Addicted

Default Re: Steeds meer hindoe dames die...

Quote:
Originally Posted by AB
Die meisjes zijn niet goed bij hun hoofd. In het begin is het allemaal maar leuk beetje verliefd enzo. Maar wacht maar tot je er helemaal in komt. Moslims zijn er nog steeds niet over uit dat vrouwen een ziel hebben. Verder behoort een vrouw zich superonderdanig te gedragen.

Een recent artikel in de krant:

Turkse vrouwen rechtvaardigen slaag
ANKARA - Ruim eenderde van de Turkse vrouwen vindt dat ze slaag verdienen als zij ruzie maken met hun man, hem seks weigeren of het eten laten aanbranden. Dat is de uitkomst van een enquête die het Turkse persbureau Anatolië donderdag heeft gepubliceerd.
Uit het onderzoek blijkt dat 39 procent van de vrouwen in Turkije vindt dat haar man gelijk heeft als hij haar slaat om ten minste één van de volgende redenen: het eten laten verbranden, de mening van haar man betwisten, onnodig geld uitgeven, de kinderen verwaarlozen of weigeren seks met hem te hebben. Op het Turkse platteland is dat percentage 57.

De peiling is gehouden onder ruim 8000 getrouwde vrouwen door de Hacettepe Universiteit in Ankara, op kosten van de Europese Unie en de Turkse regering. De EU, waarvan Turkije lid wil worden, oefent druk uit op Ankara om de rechten van vrouwen beter te beschermen

Joh als je zo'n enquête onder de gaaw ke aurat van India houd, dan kom je vast tot dezelfde resultaten. Dat heeft niks met te maken met turken of marrokkanen alleen.

Paliya tudjhe, payi har khushie,
chaahu bar bar charhu teri paalki

Doosro ke ghar me aag laganewala, khud hi ussie me jal jaata(wie een kuil graaft voor een ander, dondert vroeg of laat in een veel grotere kuil. De wet van de karma.)
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-29-2004, 06:54 AM   #32
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Annu
Joh als je zo'n enquête onder de gaaw ke aurat van India houd, dan kom je vast tot dezelfde resultaten. Dat heeft niks met te maken met turken of marrokkanen alleen.
Inderdaad, ik denk zelf niet dat de resultaten van deze enquete representatief zijn voor de in Nederland wonende moslims. Er zullen vast wel een aantal mensen zijn die hetzelfde denken, maar veel minder dan in zo een land als Turkije.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-01-2004, 10:02 PM   #33
PReTTY WoMaN
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Winand
Namashkaar, er zijn steeds meer (vooral met een hele erge donkere huidskleur) jonge Hindoe-dames die (tijdelijk) weglopen met een marrokaan of andere moslim.

Ik wil dit middels deze bespreekbaar maken, en ik hoop dat dit geen probleem is aangezien dit een HINDOE jongeren forum is.

Ik denk (maar ik denk dit alleen, het is meer een soort gok, want ik ben geen vader of wijze ofzo) dat een grote oorzaak in dit heftige gedrag bij de ouders neergelegd kan worden. Als je als ouder niet wilt dat je kind met een marrokaan thuis komt en dit gebeurt toch, dan heb je volgens mij gefaalt als ouder.

Opvoeden is geen prettje dat geloof ik graag. Maar na een bepaalde leeftijd mag je denk ik niet meer zeuren als ouder....

??
Dat we (we bedoel ik met: jongen of meisje) met andere culturen een relatie beginnen vind ik helemaal niet erg. Weet wel met wat voor een persoon je een relatie begint!!
Jah...weglopen van een meisje met een jongen vind ik erg. Dan blijkt dat het kind niet een goede communicatie heeft met de ouders.
Ouders moet je ook niet alle schuld geven (dat ze hebben gefaald) :-\. Als een kind wordt geboren krijgen ze er geen hulpboek bij: hoe ze een kind moeten opvoeden!! En vergeet ook niet dat vaak de kinderen niet alleen met ouders te maken krijgen, maar ook nog met familieleden die zich er mee gaan bemoeien en dan vergeten ouders naar hun kinderen te luisteren wat zij voelen!!
Ouders...ze doen hard hun best om hun kinderen zo goed en zo beschermt mogelijk op te voeden. Kinderen hebben nu eenmaal ook een stukje eigen karakter!!

Reply With Quote
Reply

Tags
dames, die, hindoe, meer, steeds
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:13 AM.
Vertalen:

Tags