Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 07-09-2004, 12:31 PM   #1
maggan
IF-Crazy

Default Wat bezielt een man die achter zijn vrouw (aan) loopt als zij gaat winkelen?

Heeft hij niets anders te doen? Dat gesleep met (indien van toepassing) kinderwagen etc. etc.; winkel in winkel uit, hij staat erbij en kijkt ernaar hoe vrouwtje onnodige spullen koopt en daarbij de door hem in het laatje gebrachte geld opmaakt!

Bezitten deze mannen geen intelligentie? Zijn ze jaloers als vrouwtje alleen gaat winkelen? Wat is er aan de hand met dit soort lieden :-\

ps
Rohit, ik heb deze topic niet geopend om mannen op de achtergrond en vrouwen op de voorgrond te plaatsen............(in geval dat je mij wr aanvalt) :)
Status: Offline

Sponsors
Old 07-09-2004, 01:25 PM   #2
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini
Default Re: Wat bezielt een man die achter zijn vrouw (aan) loopt als zij gaat winkelen?

kan zijn dat de vrouw wil dat hij meegaat...
is tog leuk met winkelen met j vrouw??
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Old 07-09-2004, 03:26 PM   #3
Mitra
IF-Lid

Default Re: Wat bezielt een man die achter zijn vrouw (aan) loopt als zij gaat winkelen?

Quote:
Originally Posted by maggan

Heeft hij niets anders te doen? Dat gesleep met (indien van toepassing) kinderwagen etc. etc.; winkel in winkel uit, hij staat erbij en kijkt ernaar hoe vrouwtje onnodige spullen koopt en daarbij de door hem in het laatje gebrachte geld opmaakt!

Bezitten deze mannen geen intelligentie? Zijn ze jaloers als vrouwtje alleen gaat winkelen? Wat is er aan de hand met dit soort lieden :-\

ps
Rohit, ik heb deze topic niet geopend om* mannen op de achtergrond en* vrouwen op de voorgrond te plaatsen............(in geval dat je mij wr aanvalt)* :)

hoezo??? zou jij nooit met je geliefde willen gaan winkelen dan... tiijd aan/met elkaar besteden....

Old 07-09-2004, 09:37 PM   #4
imported_Amresh
IF-Addicted

Ik snap ook niet wat er mis is om met je vrouw te gaan winkelen. What is your point maggan?

Old 07-09-2004, 10:51 PM   #5
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Ik zie het probleem niet, ik vind het juist leuk om samen met een vrouw te gaan winkelen. Het is niet zo dat vrouwen allemaal hun geld uitgeven aan onnodige spullen. Misschien tijd voor een nieuwe lichting vrouwen Maggan??? Waarom zou een man jaloers moeten zijn als een vrouw alleen gaat winkelen???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Old 07-11-2004, 03:09 PM   #6
imported_MiKe
IF-Addicted

Send a message via ICQ to imported_MiKe Send a message via MSN to imported_MiKe Send a message via Yahoo to imported_MiKe

Ik vind et ook cool om mee te gaan met mn vrouwtje* ;D Winkelen is tof :)

Old 07-12-2004, 10:37 AM   #7
Skinner
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by MiKe
Ik vind et ook cool om mee te gaan met mn vrouwtje* ;D Winkelen is tof :)
let the woman decide 4 her self what she wanne buys ... be surprised ;D

Old 07-12-2004, 10:50 AM   #8
imported_MiKe
IF-Addicted

Send a message via ICQ to imported_MiKe Send a message via MSN to imported_MiKe Send a message via Yahoo to imported_MiKe

Quote:
Originally Posted by Spinner

let the woman decide 4 her self what she wanne buys ... be surprised* ;D
Wie heeft het over haar? IK wil ook winkelen, ik wil ook kleren zoeken en CD's kijken en op die ene koe van de kaasboer zitten :o Als ik winkel ben ik actief en geen meeloopslaaf van de vrouw...

Zij kijkt lingerie en jij kijkt naar dat brandweermannenpakje :-[

Old 07-12-2004, 11:43 AM   #9
imported_rhada
IF-Beginner

Echt weer typisch iets voor mannen om er zo tegenaan te kijken. Wij luisteren toch ook als jullie over die -o zo mooie- nieuwe velgen praten. Uit liefde doe je dat soort dingen toch voor elkaar. Dan wil je graag bij elkaar zijn en dan maakt het niet uit in welke situatie dat is...

Plus als man zijnde kun je dan nog een beetje aanwijzingen geven bij de aankopen, en in de gaten houden of je niet failliet gaat :D

Old 07-12-2004, 12:09 PM   #10
imported_MiKe
IF-Addicted

Quote:
Originally Posted by rhada
Echt weer typisch iets voor mannen om er zo tegenaan te kijken. Wij luisteren toch ook als jullie over die -o zo mooie- nieuwe velgen praten. Uit liefde doe je dat soort dingen toch voor elkaar. Dan wil je graag bij elkaar zijn en dan maakt het niet uit in welke situatie dat is...

Plus als man zijnde kun je dan nog een beetje aanwijzingen geven bij de aankopen, en in de gaten houden of je niet failliet gaat* :D
wie praat nou weer over velgen :-\

Closed Thread

Tags
aan, achter, als, bezielt, die, een, gaat, loopt, man, vrouw, wat, winkelen, zij, zijn
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:51 AM.
Vertalen:

Tags