Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-02-2004, 04:40 PM   #11
imported_nalini
IF-Lid

Default Re: Mannen die Vrouwen onder uit halen

Quote:
Originally Posted by AN
Hoe zit het eigenlijk met vrouwen die dan toch bij zulke mannen blijven. waarom doen ze dit?
Misschien de angst om alleen achter te blijven, ik weet het niet ???
Status: Offline

Reply With Quote
Old 07-02-2004, 07:21 PM   #12
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Quote:
Originally Posted by AN
Hoe zit het eigenlijk met vrouwen die dan toch bij zulke mannen blijven. waarom doen ze dit?
Als ik goed heb opgelet bij oprah, ricky lake, dr phil en jerry springer dan zeggen ze allemaal hoe erg mijn man ook is ik hou van hem :o en daarom kan ik hem niet verlaten.

Reply With Quote
Old 07-02-2004, 08:01 PM   #13
imported_rhada
IF-Beginner

die dames wordt door hun man een minderwaardigheidscomplex aangepraat waardoor ze zich ondanks alles toch minder blijven voelen dan hun man. Het klinkt heel gek, maar de man doet dan alsnog -ondanks al zijn verlagende acties- alsof hij heel veel van haar houd en het beste met haar voor heeft waardoor ze denkt dat ze eigenlijk heel goed af is met hem. Pas als honderden mensen tegen haar hebben gezegd dat hij haar niet verdiend begint er een belletje te rinkelen, waarna het nog maanden duurt voor ze weggaan...

SAD BUT TRUE

Reply With Quote
Old 07-03-2004, 04:05 PM   #14
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by rhada
die dames wordt door hun man een minderwaardigheidscomplex aangepraat waardoor ze zich ondanks alles toch minder blijven voelen dan hun man. Het klinkt heel gek, maar de man doet dan alsnog -ondanks al zijn verlagende acties- alsof hij heel veel van haar houd en het beste met haar voor heeft waardoor ze denkt dat ze eigenlijk heel goed af is met hem. Pas als honderden mensen tegen haar hebben gezegd dat hij haar niet verdiend begint er een belletje te rinkelen, waarna het nog maanden duurt voor ze weggaan...

SAD BUT TRUE
Dat gebeurt heel veel. Maar dan hoor je die vrouwen in het begin elke keer voor hun man opnemen en daarna, na dat belletje, zoals jij zegt. Dan gaan die vrouwen pas inzien wat er gaande is, dan praten ze zo negatief over hun ex man dat ik denk van, ja nu schieten jullie weer door met je kritiek.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Reply

Tags
die, halen, mannen, onder, uit, vrouwen
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:43 PM.
Vertalen:

Tags