Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-14-2004, 06:41 PM   #41
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika
Default Re: Mag je een geheim hebben voor je partner?

Quote:
Originally Posted by AN

Kijk, met jou kan ik praten.
maar even he, wat zou je dan doen als je na 20 jaar dan toch achter haar geheim komt, reageer je dan nog steeds zo, denk je?
Nou er zijn mensen die dan plotsklaps het heden vergeten en verder gaan met het verleden

Reply With Quote
Old 06-14-2004, 07:03 PM   #42
Winand
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by AN
Waar het mij om ging, is dat Winand over liegen begint, terwijl dat niet perse aan de orde hoeft te zijn. het kan bijv. ook zo zijn dat er iets uit je verleden is waar jij het niet over hebt. Niet datje erover liegt, maar je wil het gewoon voorjezelf houden, bijv. omdat het erg pijnlijk is. Dan moet dat kunnen, vindik.
ik heb niet !! beweerd dat je geen geheimen mag hebben over je verleden. That..... is up to you ! and your sva-dharma Ik begon over liegen omdat leugenaars/leugenaaressen/dieven/criminelen >:( :( :'( volgens mij best heeel erg veel geheimen hebben.

Als je een partner hebt die mega-psycho-freddykruger-binladen is.. dan kan ik me voorstellen dat je "het" (of "hets") niet durft of "het"/"hets" niet nodig vind om te vertellen, en dat je het liever meeneemt in je graf.

DUSSSSS... de behoefte om geheimen te hebben verschilt per persoon en ligt ook aan de persoon zijn/haar sva-dharma. Sommige mensen kunnen niet eens geheimen bij zich dragen. ...die mensen zijn open/warm/etc.

Namashkaar!

Reply With Quote
Old 06-15-2004, 12:00 PM   #43
imported_Janice
IF-Lid

Send a message via MSN to imported_Janice Send a message via Yahoo to imported_Janice

Binnen een relatie zijn een aantal aspecten heel belangrijk, zoals eerlijkheid, openheid en vertrouwen.
Het lijkt me onprettig om geheimen te hebben voor je partner. Als het goed is, deel je alles met die persoon. Hoe kan je dan geheimen er op na houden?..

Ok, een geheimpje omdat je je partner bijvoorbeeld wilt verassen met een leuk kadootje, ja, dat kan wel.

Reply With Quote
Old 06-15-2004, 12:05 PM   #44
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Janice
Binnen een relatie zijn een aantal aspecten heel belangrijk, zoals eerlijkheid, openheid en vertrouwen.
Het lijkt me onprettig om geheimen te hebben voor je partner. Als het goed is, deel je alles met die persoon. Hoe kan je dan geheimen er op na houden?..

Ok, een geheimpje omdat je je partner bijvoorbeeld wilt verassen met een leuk kadootje, ja, dat kan wel.
Je kan eerlijk en open zijn, en elkaar vertrouwen, zonder daarmee je hele leven op tafel te leggen!! Ik vind absoluut niet dat je alles moet delen met je partner, waarom moet dat eigenlijk?

Reply With Quote
Old 06-15-2004, 12:11 PM   #45
imported_Janice
IF-Lid

Send a message via MSN to imported_Janice Send a message via Yahoo to imported_Janice

Quote:
Originally Posted by AN

Je kan eerlijk en open zijn, en elkaar vertrouwen, zonder daarmee je hele leven op tafel te leggen!! Ik vind absoluut niet dat je alles moet delen met je partner, waarom moet dat eigenlijk?
Je deelt toch lief en leed met je partner. Ik kan me niet voorstellen dat ik een relatie met iemand zou hebben en een groot geheim uit mijn verleden voor hem zou verzwijgen.

Reply With Quote
Old 06-15-2004, 12:12 PM   #46
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:

Ik zit met jou op 1 lijn wat dit betreft. Ik snap precies wat jij bedoeld en zo denk ik er zelf ook over.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl
Status: Offline

Reply With Quote
Old 06-15-2004, 12:16 PM   #47
imported_AN
IF-Crazy

Quote:

Je deelt toch lief en leed met je partner. Ik kan me niet voorstellen dat ik een relatie met iemand zou hebben en een groot geheim uit mijn verleden voor hem zou verzwijgen.
Je kan lief en leed delen zonder daarbij pijnlijke momenten uit je verleden te bespreken.
Dus als jij een relatie met iemand hebt, dan ga je hem alles (grote dingen dan) vertellen wat er ooit in je leven is gebeurd?

Reply With Quote
Old 06-15-2004, 12:23 PM   #48
imported_Janice
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by AN

Je kan lief en leed delen zonder daarbij pijnlijke momenten uit je verleden te bespreken.
Dus als jij een relatie met iemand hebt, dan ga je hem alles (grote dingen dan) vertellen wat er ooit in je leven is gebeurd?
Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten wat je partner allemaal heeft gedaan / wat hem is overkomen in de tijd dat je hem nog niet kende.
Ik kan me ook goed voorstellen dat je vanwege je interesse in je partner graag zoveel mogelijk over die persoon wil weten.
Bovendien maken gebeurtenissen uit je verleden je tot de persoon die je vandaag de dag bent. Dus ook om je partner misschien beter te kunnen begrijpen is het begrijpelijk dat je ook over zijn / haar verleden wilt weten.
Dus ja, ik zou mijn partner zeker vertellen over mijn verleden; van de kleuterschool tot aan de uni.* ;D Waarschijnlijk zou hij me er zelf al naar vragen. Ik zou het zelfs kunnen illustreren met leuke foto's!*
En omgekeerd zou ik ook van hem willen weten hoe schattig hij was als kleutertje en hoe vervelend als lastige puber, etc.

Reply With Quote
Old 06-15-2004, 12:27 PM   #49
imported_AN
IF-Crazy

Quote:

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten wat je partner allemaal heeft gedaan / wat hem is overkomen in de tijd dat je hem nog niet kende.
Ik kan me ook goed voorstellen dat je vanwege je interesse in je partner graag zoveel mogelijk over die persoon wil weten.
Bovendien maken gebeurtenissen uit je verleden je tot de persoon die je vandaag de dag bent. Dus ook om je partner misschien beter te kunnen begrijpen is het begrijpelijk dat je ook over zijn / haar verleden wilt weten.
Dus ja, ik zou mijn partner zeker vertellen over mijn verleden; van de kleuterschool tot aan de uni.* ;D Waarschijnlijk zou hij me er zelf al naar vragen. Ik zou het zelfs kunnen illustreren met leuke foto's!*
En omgekeerd zou ik ook van hem willen weten hoe schattig hij was als kleutertje en hoe vervelend als lastige puber, etc.
Haha dat is een positieve instelling, goed!!
maar wat nu als het niet zulke leuke herinneringen zijn? Natuurlijk, de schattige dingen kunnen altijd, maar what about de moeilijke herinneringen?
En wat zou je dan doen als je een partner had die aangaf bepaalde dingen voor zichzelf te willen houden omdat hij dat te persoonlijk vindt?

Reply With Quote
Old 06-18-2004, 11:45 AM   #50
Skinner
IF-Lid

bed-geheimen ;D
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
een, geheim, hebben, mag, partner, voor
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:32 PM.
Vertalen:

Tags