Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-01-2004, 10:45 AM   #21
imported_Rohit
IF-Lid

Default Re: Wat is er aan de hand met een getrouwde man die...........................

Quote:
Originally Posted by Sandhya
He Megan, zo zijn mannen nou eenmaal. De vrouw is romantisch, de man is alleen romantisch als hij zijn prooi moet vangen.Daarna is het afgelopen met de pret en wordt je leven een dagelijkse sleur. Om op je vraag terug te komen of je hem de deur moet wijzen. Nee!!!Je moet hem met je liefde proberen voor je te winnen. Lukt dit niet dan wijs je hem niet de deur, maar schop je hem naar de deur.
Voor een vrouw die al vr haar huwelijk met deze verbitterde ideen rondloopt en dan al praat in termen van "eruit schoppen" wil ik zeggen: denk 10 maal na voordat jij echt gaat trouwen. Bij trouwen zou van beide kanten een houding van liefde moeten zijn en waar er in dit vroege stadium al sprake is van frustratie en een vijandige houding kan geen plaats zijn voor liefde.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 06-01-2004, 11:41 AM   #22
maggan
IF-Crazy

Default Re: Wat is er aan de hand met een getrouwde man die...........................

Quote:
1)He Megan, zo zijn mannen nou eenmaal.
2)De vrouw is romantisch, de man is alleen romantisch als hij zijn prooi moet vangen.Daarna is het afgelopen met de pret en wordt je leven een dagelijkse sleur.
3) Om op je vraag terug te komen of je hem de deur moet wijzen. Nee!!!Je moet hem met je liefde proberen voor je te winnen.
4) Lukt dit niet dan wijs je hem niet de deur, maar schop je hem naar de deur.
1)hmm........dan ben ik een uitzondering!
2) Praat je uit eigen ervaring?
3) Hoe ver ga je ?
4) Met welke been schop je hem eruit?

Quote:
Originally Posted by Rohit

Voor een vrouw die al vr haar huwelijk met deze verbitterde ideen rondloopt en dan al praat in termen van "eruit schoppen" wil ik zeggen: denk 10 maal na voordat jij echt gaat trouwen. Bij trouwen zou van beide kanten een houding van liefde moeten zijn en waar er in dit vroege stadium al sprake is van frustratie en een vijandige houding kan geen plaats zijn voor liefde.
Ik wil hieraan toevoegen: 'Vrouwen zijn van nature GEFRUSTREERDER dan mannen

Reply With Quote
Old 06-01-2004, 12:59 PM   #23
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna

Quote:
He Megan, zo zijn mannen nou eenmaal. De vrouw is romantisch, de man is alleen romantisch als hij zijn prooi moet vangen.Daarna is het afgelopen met de pret en wordt je leven een dagelijkse sleur. Om op je vraag terug te komen of je hem de deur moet wijzen. Nee!!!Je moet hem met je liefde proberen voor je te winnen. Lukt dit niet dan wijs je hem niet de deur, maar schop je hem naar de deur.
die is goed

ik vindt dat hij ook gewoon moeten letten dat hij ook getrouwd is en nu niet alleen zorgen moet maken over z'n moeder maar ook over zijn vrouw. als hij zo nodig dan bij zijn ma wilt gaan neem den je vrouw ook mee anders zal ze zorgen maken voor niks

Reply With Quote
Old 06-01-2004, 01:09 PM   #24
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini

Quote:
Originally Posted by Krishna

die is goed

ik vindt dat hij ook gewoon moeten letten dat hij ook getrouwd is en nu niet alleen zorgen moet maken over z'n moeder maar ook over zijn vrouw. als hij zo nodig dan bij zijn ma wilt gaan neem den je vrouw ook mee anders zal ze zorgen maken voor niks
juist...met jou kan ik praten...
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Reply With Quote
Old 06-01-2004, 01:19 PM   #25
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Shalien
Met mij toch ook??? Maar goed dan ben je straks elke dag met je man bij je schoonmoeder over de vloer, wat doe je dan??? Gaat dat dan niet na een tijdje irriteren???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 06-01-2004, 01:23 PM   #26
Krishna
IF-Crazy

Quote:

:D dan is goed

kijk als je naar je moeder wilt gaan is goed maar dan moet je ook niet telang blijven
je moet ook een weten je hebt een vrouw dus zeg maar een 30 min. kan geen kwaad maar niet bijna heel de nacht want soms is het ook zo dat de vrouw wacht en ze eet niet omdat ze gewoon met haar man wilt eten

Reply With Quote
Old 06-01-2004, 01:25 PM   #27
Krishna
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Varsham

Met mij toch ook???* Maar goed dan ben je straks elke dag met je man bij je schoonmoeder over de vloer, wat doe je dan??? Gaat dat dan niet na een tijdje irriteren???
kijk je moet ook al weer niet te vaak gaan zeg maar 1 keer in de week ofzo

Reply With Quote
Old 06-03-2004, 07:40 AM   #28
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini

Quote:
Originally Posted by Krishna

kijk je moet ook al weer niet te vaak gaan zeg maar 1 keer in de week ofzo
dat vind ik weer te weinig...

ik zie dat mijn neef het anders oplost...
hij gaat 1 dag bij zijn ouders eten en 1 dag bij zijn schoonmoeder eten..zo gaan ze samen naar ieders moeder..

en ik denk dat ik mijn ouders wel meer dan 1 keer in de week wil zien....
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Reply With Quote
Old 06-03-2004, 07:53 AM   #29
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
dat vind ik weer te weinig...

ik zie dat mijn neef het anders oplost...
hij gaat 1 dag bij zijn ouders eten en 1 dag bij zijn schoonmoeder eten..zo gaan ze samen naar ieders moeder..

en ik denk dat ik mijn ouders wel meer dan 1 keer in de week wil zien....
Maar goed deze discussie is verdraaid en het gaat nu meer erom hoe wordt het gelijk verdeeld.

Dan is iedereen blij en heeft iedereen elkaar wel gezien 1 keer in de week. Gaat het na een tijdje niet eentonig worden???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 06-03-2004, 03:01 PM   #30
the devil
IF-Addicted

Send a message via MSN to the devil

-you can always find another wife,
but you can never find another mother-

vers 69 - Mr. Koeliman-

laterrr

Reply With Quote
Reply

Tags
aan, die, een, getrouwde, hand, man, met, wat
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:27 PM.
Vertalen:

Tags