Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Filosofisch

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-04-2004, 01:54 PM   #11
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna
Default Re: Wat bezielt een vrouw die liefdevol en zorgzaam is, ná het huwelijk van haar

Quote:
Originally Posted by Janice
Ik ben nog geen schoonmoeder of schoondochter, dus ik kan hier niet op reageren.*
ik ook niet ;D

maar als het bij mijn vrouw zou gebeuren zou ik kijken of het voor niets is of iets belangerijks want ik zal me vrouw niet willen zien omdat ze alleen 1 klein fout maakt dat ze gelijk af gestraft wordt.

en de jongens moeten ook niet vergeten dat je je Vrouw Als Laksmi moet zien en haar ook moet respecteren

Reply With Quote
Old 05-04-2004, 05:28 PM   #12
imported_Devika
IF-Beginner

Send a message via MSN to imported_Devika
Default Re: Wat bezielt een vrouw die liefdevol en zorgzaam is, ná het huwelijk van haar

Quote:
Originally Posted by maggan

Hmmmm........Ik hierop nog terug.
ok.... :-\
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-04-2004, 08:18 PM   #13
Brahma T.R.
IF-Lid

Send a message via MSN to Brahma T.R.

Volgens mij is het van belang dat je als zoon zijnde, reeds voor je je vrouw ontmoet, je zaakjes op orde hebt.

Hiermee bedoel ik dat je als volwassen zoon zodanig op eigen benen moet staan dat je moeder niet meer altijd klaarover hoeft te spelen. Als je dan een vrouw trouwt verklein je misschien het risico dat moeder en echtgenote gaan 'vechten'. Het proces van loslaten voor een ouder lijkt me altijd lastig. Daarom moet je dat proces afhandelen vóór je in het bootje stapt. Hopelijk neemt het het idee weg dat je vrouw een plek 'inneemt' of iets dergelijks. Als mannen eerst eens laten zien dat ze goed voor zichzelf kunnen zorgen, dan gaan moeder en de vrouw iig niet meer ruziëen over dat.
Als ze gaan vechten om aandacht geeft dat aan dat ze beiden jou vergeten: je zou nooit tussen die twee moeten kiezen...Kan niet want ze vervullen allebei een andere rol.

Natuurlijk weet ik niet wat me straks te wachten staat, is immers ook afhankelijk van persoonlijke factoren. Only Time Can Tell... Ik heb al een hele goede lieve moeder (én vader), nu nog wachten/hopen op die lieve begripvolle vrouw ;D
*Zucht* best lastig dit*:-\ want het kan altijd mislopen. Vrouwen onder elkaar zijn gevaarlijk :-[

>B.T.R<[/size]

Reply With Quote
Old 05-05-2004, 04:05 PM   #14
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Doet me meteen denken aan de film Bachban. :D

Maar goed, ik denk niet dat ik voor mijn toekomstige echtgenote of mijn moeder zou kunnen kiezen. Beiden zijn heel belangrijk in mijn leven. Partij kiezen voor je echtgenote of voor je moeder is niet een verstandige keus, een middenweg is de beste oplossing. Als er een conflict ontstaat, dan moet dat conflict uitgepraat worden. Ik ga er van uit dat mijn moeder mijn toekomstige echtgenote net zo als mijn zusjes zal behandelen!!! Dan moet het wel goedkomen.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 05-06-2004, 10:26 AM   #15
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Brahma T.R.
*Zucht* best lastig dit*:-\ want het kan altijd mislopen. Vrouwen onder elkaar zijn gevaarlijk :-[
Je begint warm te lopen
Quote:
Originally Posted by Varsham
Doet me meteen denken aan de film Bachban. :D

Partij kiezen voor je echtgenote of voor je moeder is niet een verstandige keus, een middenweg is de beste oplossing. Als er een conflict ontstaat, dan moet dat conflict uitgepraat worden.
Maar wat doe je als je tóch partij moet kiezen? En dat o zo felbegeerde middenweg is heden tendagen zoek getuige het feit dat er alleen al op basis/nav dit feit enorme echtscheidingen plaatsvinden.

Reply With Quote
Old 05-06-2004, 05:31 PM   #16
Varsham
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by maggan
Maar wat doe je als je tóch partij moet kiezen? En dat o zo felbegeerde middenweg is heden tendagen zoek getuige het feit dat er alleen al op basis/nav dit feit enorme echtscheidingen plaatsvinden.
Dan kies ik toch voor mijn vrouw, want ik kan haar niet laten vallen omdat ik ervoor heb gekozen om de rest van mijn leven met haar samen door te brengen.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

Reply With Quote
Old 05-06-2004, 05:34 PM   #17
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Quote:

Dan kies ik toch voor mijn vrouw, want ik kan haar niet laten vallen omdat ik ervoor heb gekozen om de rest van mijn leven met haar samen door te brengen.
Ik denk dat dit soor problemen ook ontstaan doordat dat je uit twee verschillende famillies komt en je normen en waarden toch anders verschillend zijn van elkaar :)

Reply With Quote
Old 05-06-2004, 08:21 PM   #18
Brahma T.R.
IF-Lid

Send a message via MSN to Brahma T.R.

Quote:
:O Laat je moeder dit niet lezen!!! Je moet nooit die keus maken want wat je ook kiest: je gaat spijt krijgen. Deze twee personen die zó aan je ziel verknocht laten onuitwisbare voetstappen achter. Waarom wordt jij gedwongen tot een keuze terwijl je andersom juist hun voor het blok moet zetten zodat ze eens goed gaan nadenken: "Accepteer je mij met de relatie die ik belangrijk acht voor mij als persoon?...Nee? Dan is de liefde die je nu bij je draagt voor de persoon die ik ben niet geheel zuiver"...

>B.T.R<[/size]

Reply With Quote
Old 05-06-2004, 08:48 PM   #19
Varsham
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Brahma T.R.

:O Laat je moeder dit niet lezen!!! Je moet nooit die keus maken want wat je ook kiest: je gaat spijt krijgen. Deze twee personen die zó aan je ziel verknocht laten onuitwisbare voetstappen achter. Waarom wordt jij gedwongen tot een keuze terwijl je andersom juist hun voor het blok moet zetten zodat ze eens goed gaan nadenken: "Accepteer je mij met de relatie die ik belangrijk acht voor mij als persoon?...Nee? Dan is de liefde die je nu bij je draagt voor de persoon die ik ben niet geheel zuiver"...
Tja Brahma, het is en blijft een moeilijke keuze!!! Een keuze die ik hopelijk niet hoef te maken.

Reply With Quote
Old 05-11-2004, 08:38 AM   #20
Skinner
IF-Lid

Sasoe-ji zara dheere jalo .. biedjlie kidhar girie ... gilie gilie gilie

Reply With Quote
Reply

Tags
bezielt, die, een, haar, het, huwelijk, liefdevol, van, vrouw, wat, zorgzaam
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:20 AM.
Vertalen:

Tags