Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-17-2004, 02:34 PM   #91
maggan
IF-Crazy

Default Re: Vrouwen die uiterlijk op hun 20ste niet zijn getrouwd.......

Quote:
Originally Posted by Varsham
Zo mensen die worden aangemoedigd om haast te maken met het nemen van kinderen. Arjun wordt zelfs aangemoedigd om een geschikte kandidaat te vinden.* ;D Arjun je kan ook gewoon bij een creche gaan werken, kan je hele dag met zo een kind spelen.
Niet pesten Varsham :)
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-18-2004, 08:49 AM   #92
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Quote:
Originally Posted by Krishna

Didi Neem GewoonRustig Je tijd Hoor voordat je kinderen neemt,
pas wanneer je het zeker weet* :D
Ok ;D

Reply With Quote
Old 05-18-2004, 08:51 AM   #93
imported_Ishika
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Arjun
Ishika didi, beter doe je snel;
1. Ik wil gauw kaka worden.
2. Ik heb geen kleintje om mee te spelen.* >:(

;D
Ok Arjun binnenkort komen ze dan zal ik ze voor oppas bij jou sturen ;D, maar ik snap niet hoe jij kaka van mijn kinderen wordt als je mij didi noemt ??? je wordt toch mama dan ;D

Reply With Quote
Old 05-18-2004, 08:53 AM   #94
imported_Ishika
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by maggan

Waarom zou je haasten?
Wat is dat nou weer voor vraag is ook nooit goed he

Reply With Quote
Old 05-18-2004, 09:05 AM   #95
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Ishika
Ok Arjun binnenkort komen ze dan zal ik ze voor oppas bij jou sturen ;D, maar ik snap niet hoe jij kaka van mijn kinderen wordt als je mij didi noemt ??? je wordt toch mama dan ;D
Arjun is een beetje door de war. Komt doordat hij al met het idee rondloopt dat hij een Mama wordt.

Quote:
Ik snap het ook niet, ene keer moet je rond je 20e en dan hoef je ineens niet te haasten. ???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 05-19-2004, 12:27 AM   #96
Brahma T.R.
IF-Lid

Send a message via MSN to Brahma T.R.

...right :-\
back to topic :

Quote:
Wat dacht je van het volgende: Door voor optie 2 te keizen los je punt 1 op

ps.
Je moet de* leeftijd van 20 niet z zwart/wit zien
Ik zie het nut er niet van in om je attitude aan te passen enkel omdat dit medisch gezien beter uitkomt. Ben toch maar blij dat de medische wetenschap al vergevorderd is en we voor veel zaken geen slaaf hoeven te zijn van medische beperkingen :). Vind het maar raar om onder gesteld voorwendsel vrouwen aan te sporen liefst voor hun 20ste te trouwen en met kinderen te beginnen...

M.b.t. tot de leeftijd die "niet z zwart/wit gezien moet worden": ??? Waarom is er dan niet een stelling gepost die dit duidelijk maakt? Wordt de leeftijd nu dus opeens bijgesteld :o? Beste post'er van deze stelling: waar ligt dan de kritieke leeftijd van uw voorgestelde probleem? Als we het "niet z zwart/wit" dienen te zien kan deze topic gesloten worden: de leeftijd is dan (gelukkig) gebaseerd op subjectiviteit (de mate van "niet z" is voor eenieder anders),. Het lijkt weinig meer samen te hangen met het idee dat men zou riskeren een slechte moeder te worden.

>B.T.R<[/size]

Reply With Quote
Old 05-19-2004, 10:09 AM   #97
maggan
IF-Crazy

Quote:

Voor een antwoord op deze vraag verwijs ik je naar: 'Religieus', Pag.2, Topic 'Zijn wij wettige kinderen', sub pag.1, 4e reactie van mij.

Wellicht ten overvloede herhaal ik het, hier, in het kort: Ga je haasten enkel dat je bang bent 'oud' te worden f laat je het tot je doordringen WAT het betekent een kind op deze aarde te zetten :)

Quote:
Originally Posted by Brahma T.R.

1)Ik zie het nut er niet van in om je attitude aan te passen enkel omdat dit medisch gezien beter uitkomt.
2) Ben toch maar blij dat de medische wetenschap al vergevorderd is en we voor veel zaken geen slaaf hoeven te zijn van medische beperkingen :).
3)Vind het maar raar om onder gesteld voorwendsel vrouwen aan te sporen liefst voor hun 20ste te trouwen en met kinderen te beginnen...

4) Waarom is er dan niet een stelling gepost die dit duidelijk maakt? Wordt de leeftijd nu dus opeens bijgesteld :o?
5)Beste post'er van deze stelling: waar ligt dan de kritieke leeftijd van uw voorgestelde probleem?
6)Als we het "niet z zwart/wit" dienen te zien kan deze topic gesloten worden: de leeftijd is dan (gelukkig) gebaseerd op subjectiviteit (de mate van "niet z" is voor eenieder anders),. Het lijkt weinig meer samen te hangen met het idee dat men zou riskeren een slechte moeder te worden.
1) Neen waarom zou je, de politici zijn natuurlijk dommer dan jij :-[ (ooit gehoord van: voorkomen is beter dan genezen?) :(
2) Over welke wetenschap praat je? Materiele? Als dat zo is, verwijs ik je naar het land der fabelen waar de materiele wetenschappers elkaars gezelschap houden c.q. toppunt van illusie!!!
3) Nogmaals, het zijn niet mijn woorden doch een artikel uit een religieuze blad! Neemt niet weg dat ik veel sympathie heb voor dit artikel. Bovendien, lieden die de gedachte zoals jij in deze zinssnede poneert, zijn de voorlopers van Kali dienaren.
4) Ik had je iq hoger ingeschat dan maar domweg te focussen op die 20 jaar.
5) Het zal mij een worst wezen of een vrouw op haar 20e of 60e een kind neemt. Ik heb andere zaken aan m'n hoofd.
6)Waarom zou je de topic sluiten? Enkel omdat JIJ niet verder kijkt dan je neus lang is >:(

ps.
Ik ben tot mijn oren ervan bewust dat een vrouw in DEZE maatschappij een redelijke, zelfstandige individu hoort te zijn!!!

Reply With Quote
Old 05-19-2004, 11:52 AM   #98
imported_Ishika
IF-Crazy

Quote:

Voor een antwoord op deze vraag verwijs ik je naar: 'Religieus', Pag.2, Topic 'Zijn wij wettige kinderen', sub pag.1, 4e reactie van mij.

Wellicht ten overvloede herhaal ik het, hier, in het kort: Ga je haasten enkel dat je bang bent 'oud' te worden f laat je het tot je doordringen WAT het betekent* een kind op deze aarde te zetten :)
Ik denk dat ik allebei ga doen ik ga me zeer zeker niet haasten hoor om kinderen te nemen maar ik ga me zeer zeker wel van bewuststellen dat ik niet na me veertigste kinderen ga nemen en ik zal er zeer zeker ook over nadenken wat voor gevolgen het kind zal hebben als die op de wereld komt

Reply With Quote
Old 05-20-2004, 06:46 PM   #99
maggan
IF-Crazy

Quote:

Ik denk dat ik allebei ga doen ik ga me zeer zeker niet haasten hoor om kinderen te nemen maar ik ga me zeer zeker wel van bewuststellen dat ik niet na me veertigste kinderen ga nemen en ik zal er zeer zeker ook over nadenken wat voor gevolgen het kind zal hebben als die op de wereld komt
We can shake hands

Reply With Quote
Reply

Tags
20ste, die, getrouwd, hun, niet, uiterlijk, vrouwen, zijn
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:10 PM.
Vertalen:

Tags