Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Filosofisch

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-12-2004, 07:54 AM   #31
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham
Default Vrouwen die schelden en vloeken zijn de glans.....

We dwalen een beetje af, ONtopic blijven a.u.b.!!!

Hoe komt het dat vrouwen en mannen binnen hun eigen gezin gaan schelden tegen elkaar, terwijl dat in het begin van de relatie nooit zo heeft plaatsgevonden??? Raken hierdoor de ouders de glans van het ouderschap kwijt tegenover hun kinderen??? Zijn ze hierdoor geloofwaardig voor hun kinderen??? Of zullen de kinderen dit overnemen???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl
Status: Offline

Reply With Quote
Old 02-12-2004, 03:18 PM   #32
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by AN
fout.
net als een scheldende en vloekende man die zijn kinderen op dezelfde manier groot brengt.
Als 'autoriteit' van het huis mag een vader in SOMMIGE gevallen schelden en vloeken. :)....................een vrouw/moeder absoluut niet!!

Reply With Quote
Old 02-12-2004, 03:26 PM   #33
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Varsham
We dwalen een beetje af, ONtopic blijven a.u.b.!!!

1)Hoe komt het dat vrouwen en mannen binnen hun eigen gezin gaan schelden tegen elkaar, terwijl dat in het begin van de relatie nooit zo heeft plaatsgevonden???
2)Raken hierdoor de ouders de glans van het ouderschap kwijt tegenover hun kinderen???
3)Zijn ze hierdoor geloofwaardig voor hun kinderen??? Of zullen de kinderen dit overnemen???
Proficiat Varsham voor je aanvullende c.q diepergaande vragen i.p.v. een nwe topic te openen :)

1) Hahahahaha je zegt het zelf....begin van de relatie!!! O man, begin is altijd honing...hmmmmm; 'later' wordt het omgezet in vergif!! Schelden is slechts één facet van de fiasco, wat dacht je van vreemdgaan, de kinderen op een afwijkende manier opvoeden etc. etc. ?!
2) Ze raken niet alleen de glans kwijt, ze raken (samen met de kinderen) zelfs de spoor bijster.
3) Kijk maar om je heen in de maatschappij.

Reply With Quote
Old 02-12-2004, 07:48 PM   #34
imported_nalini
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by maggan
Als 'autoriteit' van het huis mag een vader in SOMMIGE gevallen schelden en vloeken. :)....................een vrouw/moeder absoluut niet!!
Hoezo vind je dat een vader de 'autoriteit' is??
Dat doet me echt denken aan iemand die koud en streng is en je in de gaten houdt, de absolute heerser zeg maar :(
Bedoel je niet eerder het hoofd van het gezin??

Is het niet zo dat de man en de vrouw SAMEN aan het hoofd van een gezin staan en beide verantwoordelijk zijn voor de manier waarop het er thuis aan toe gaat?? En dat ze beiden moeten opletten met hun taalgebruik?? Met name als er kinderen in de buurt zijn!

Ik heb bij jou altijd het idee dat je mannen en vrouwen niet op een gelijke manier behandelt.

Waarom vrouwen niet en mannen weer wel?? Ze horen geen van beiden te schelden of te vloeken. Ik vind het gewoon hypocriet om een onderscheid te gaan zitten maken tussen mannen en vrouwen. >:( >:(

Reply With Quote
Old 02-14-2004, 10:38 AM   #35
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Nalini
1)Hoezo vind je dat een vader de 'autoriteit' is??
Dat doet me echt denken aan iemand die koud en streng is en je in de gaten houdt, de absolute heerser zeg maar :(
Bedoel je niet eerder het hoofd van het gezin??

2)Is het niet zo dat de man en de vrouw SAMEN aan het hoofd van een gezin staan en beide verantwoordelijk zijn voor de manier waarop het er thuis aan toe gaat?? En dat ze beiden moeten opletten met hun taalgebruik?? Met name als er kinderen in de buurt zijn!

3)Ik heb bij jou altijd het idee dat je mannen en vrouwen niet op een gelijke manier behandelt.

4)Waarom vrouwen niet en mannen weer wel?? Ze horen geen van beiden te schelden of te vloeken. Ik vind het gewoon hypocriet om een onderscheid te gaan zitten maken tussen mannen en vrouwen. >:( >:(
1) Klopt, ik bedoel inderdaad het hoofd van het gezin, daarom heb ik autoriteit " " geschreven Ik koelbloedig? Wel nee meid, ik ben een WARMBLOEDIG persoon moge mijn reacties getuige van dit feit :)

2) Volledig met je eens, echter er zijn situaties denkbaar dat de vader z'n stem MOet verheffen; en dat kan gepaard gaan met een 'gevloek'! Let op. Ik praat dit niet goed.

3) Betreur ik ten zeerste. Het ligt absoluut NIET in mijn bedoeling vrouwen en mannen apart te behandelen. Het enige contrast die ik 'hierin' breng ligt in het feit dat een vrouw een pakket taken heeft uit te voeren waarbij haar man haar daarin terzijde kan staan.

4) zie antw. 3 :)

Reply With Quote
Reply

Tags
die, glans, schelden, vloeken, vrouwen, zijn
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:22 PM.
Vertalen:

Tags