Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

View Poll Results: Ga jij er voor?
Ja 5 22.73%
Nee 17 77.27%
Voters: 22. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-14-2005, 09:27 AM   #11
Lotus
IF-Crazy

Ik ga er niet voor, is verboden terrein!
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-14-2005, 09:40 AM   #12
Aghori
Guest

Ik vind meisjes die aandacht zoeken bij jongens terwijl ze weten dat die jongen bezet is gewoon sletten. Is bij mij gebeurd dat een meisje me uitvroeg terwijl zij een vriend had en zij wist dat ik een vriendin had. Had echt zo iets van damn jij bent echt cheap....
Ik verlies gelijk respect voor zulke mensen...
  Reply With Quote
Old 01-14-2005, 09:46 AM   #13
..×*Daku Rani*×..
IF-Lid

ik zou er ook niet voor gaan.. ik zou niet willen stoken. Als die gene toch zegt dat hij me leuk vind dan zou ik nog steeds niet voor gaan.. dan zou ik denken dat die gene een slet was.. al een vriendin hebben en dan nog iemand anders leuk vinden ook..PFffffffffff

Hindoe Start Forum
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-14-2005, 09:47 AM   #14
Magarita
Guest

Quote:
Originally posted by Kurahat
Ik vind meisjes die aandacht zoeken bij jongens terwijl ze weten dat die jongen bezet is gewoon sletten. Is bij mij gebeurd dat een meisje me uitvroeg terwijl zij een vriend had en zij wist dat ik een vriendin had. Had echt zo iets van damn jij bent echt cheap....
Is het ook..
Maar zo heb je er ook jongens bij zitten..
Enne dat meisje is gewoon een Snol, was ze altijd al..
  Reply With Quote
Old 01-14-2005, 09:47 AM   #15
Tomasson
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by V'tje+-->
QUOTE(V'tje)
Old 01-14-2005, 10:04 AM   #16
010-Sharief
IF-Lid

Het is wel een soort van risico wat je neemt want, stel je voor je gaat er helemaal voor en ze verlaat haar huidige vriend voor jou. Dan ga je jezelf toch afvragen dit kan zij bij mij ook doen.
Maar het ligt aan de situatie bijvoorbeeld wordt je echt verliefd en zij ook echt op jou en is het dan haar vriend wat er tussen zit tja dan zou ik zeggen schijt aan die vriend ik ga voor jou. Dan is de kans ook minder dat ze dat bij jou gaat doen want jullie zijn echt verliefd geworden op elkaar en niet alleen door de spanning bij elkaar gekomen.

Reply With Quote
Old 01-14-2005, 10:30 AM   #17
Aghori
Guest

Quote:
Originally posted by stephan
Het is wel een soort van risico wat je neemt want, stel je voor je gaat er helemaal voor en ze verlaat haar huidige vriend voor jou. Dan ga je jezelf toch afvragen dit kan zij bij mij ook doen. *
Maar het ligt aan de situatie bijvoorbeeld wordt je echt verliefd en zij ook echt op jou en is het dan haar vriend wat er tussen zit tja dan zou ik zeggen schijt aan die vriend ik ga voor jou. Dan is de kans ook minder dat ze dat bij jou gaat doen want jullie zijn echt verliefd geworden op elkaar en niet alleen door de spanning bij elkaar gekomen.
Het is vast de Nederlandse kant van je wat nu spreekt. :roll: besharm!

Als iemand een relatie heeft moet je gewoon niet stoken. En een relatie gebasseerd op andermans leed is nooit een goede basis en op den duur gaat dat ook stuk. Want wat iemand bij de 1 kan, kan diegene ook bij een ander doen....Echt vertrouwen zal er niet zijn!
  Reply With Quote
Old 01-14-2005, 10:37 AM   #18
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Kurahat
Helemaal mee eens. Ik ken ook zo'n meisje. Alleen bleek de jongen (die dus een relatie had) er juist alleen maar van te genieten.. :roll:
  Reply With Quote
Old 01-14-2005, 10:40 AM   #19
India
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Sita+-->
QUOTE(Sita)
Quote:

Reply With Quote
Old 01-14-2005, 10:41 AM   #20
A.J.
IF-Addicted

Send a message via MSN to A.J.

Quote:
Originally posted by Faya-lobie
Beste Sita,

Ik weet niet wat ik moet stemmen,maar mijn denkwijze is als volgt. Het maakt mij geen ene moer uit of een vrouw bezet is of niet. Ik hou ook geen rekening met haar partner. Als de vrouw in mij geinteresseerd is net als ik in haar dan GA IK VOOR. Dus als het van beide kanten komt dan is het JA. Ik ga hierom dus toch stemmen.
Stel dat jij in een situatie zit dat jij een vriendin heb en dat er een gozer in haar leven komt met dezelfde denkwijze die jij hebt?

Zou jij dat ook tof vinden? Ik denk het niet..

Ik vind dat als je ziet dat 2 mensen een relatie met elkaar hebben, dat je je er niet in moet mengen. Dan wacht je maar totdat die 2 hun relatie hebben beeindigd.

Reply With Quote
Reply

Tags
bezet, die, jij, jongen or meisje, leuk, vindt

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:47 AM.
Vertalen:

Tags