Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

View Poll Results: Uitslag:
SP 1 6.67%
Groenlinks 2 13.33%
PvdA 7 46.67%
D66 4 26.67%
VVD 0 0%
CDA 0 0%
LPF 1 6.67%
CU/SGP 0 0%
Voters: 15. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-16-2004, 01:44 PM   #21
pokiewokie
IF-Lid

[quote]Originally posted by safirah
[b]Ik schaam me diep
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-18-2004, 03:42 PM   #22
Sherazade
IF-Beginner

Hmm, ik krijg ook al PVDA als stemadvies...

Maar ik stem op Bob van den Bos van D’66. Dierenwelzijn, milieu en een goed mensenrechtenbeleid vind ik belangrijk en hij is daarvoor de juiste persoon.

Hij is bestuurslid van de World Society voor the Protection of Animals (WSPA) en zit in een soort commissie voor alternatieven van dierproeven. Door de Dierenbescherming is hij een aantal jaren geleden uitgeroepen tot Dierenbeschermer van het jaar...

Deze man praat niet alleen, hij doet ook.
Vorig jaar heeft hij een Mensenrechtenrapport uitgebracht, waarin hij kritiek uitte op het selectieve mensenrechtenbeleid van de regering Bush en ook op het eigen mensenrechtenbeleid van de EU, waar economische en politieke belangen zwaarder wegen dan mensenrechten...
Gewoon iemand die zegt waar het op staat! :D

Reply With Quote
Old 05-18-2004, 04:52 PM   #23
pokiewokie
IF-Lid

[quote]Originally posted by Safiyya
[b]

Reply With Quote
Old 05-19-2004, 09:41 PM   #24
Sherazade
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by de grote gele berggeit+-->
QUOTE(de grote gele berggeit)
Quote:
En dat is bij andere partijen niet het geval dan? *
[/b]
Bij de andere kandidaten, bedoel je?
Dat zou best kunnen. Maar Bob van den Bos is (in mijn ogen) iemand die het de afgelopen jaren goed heeft gedaan in het Europees Parlement en van mij mag hij daarom zijn karwei afmaken.

Reply With Quote
Old 05-20-2004, 10:24 AM   #25
pokiewokie
IF-Lid

[quote]Originally posted by Sherazade
[b]Bij de andere kandidaten, bedoel je?

Reply With Quote
Old 05-20-2004, 10:26 AM   #26
pokiewokie
IF-Lid

Waarom doet D'66 zo halfbakken over de Irak-kwestie. Ze zouden gewoon met de vuist op tafel moeten slaan en eisen dan ze terug moeten trekken, en anders het kabinet opblazen. Winnen ze tenminste ook sympathie bij de tegenstanders van de oorlog. (handig bij de volgende verkiezingen)

Reply With Quote
Old 05-20-2004, 05:10 PM   #27
Sherazade
IF-Beginner

[quote]Originally posted by de grote gele berggeit
[b]Directe democratie, gekozen burgemeester ben ik echt op tegen. D'66 overschat het volk. Het volk is vind ik niet capabel ( ) genoeg om een geschikte leider te kiezen. Partijen zijn tenminste wat veiliger. Voor je weet heb je een regionale Le Pen aan de macht :?

Reply With Quote
Old 05-20-2004, 05:18 PM   #28
Sherazade
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by de grote gele berggeit
Waarom doet D'66 zo halfbakken over de Irak-kwestie. Ze zouden gewoon met de vuist op tafel moeten slaan en eisen dan ze terug moeten trekken, en anders het kabinet opblazen. Winnen ze tenminste ook sympathie bij de tegenstanders van de oorlog. (handig bij de volgende verkiezingen)
D'66 is maar een kleine partij met zes zetels. Zoveel invloed hebben ze nou dus ook weer niet in die regering. Ze mogen al blij zijn dat ze twee ministersposten hebben gekregen.

Irak is een onderwerp dat op de beleidsterreinen van VVD-minister Kamp van Defensie en CDA-minister Bot van Buitenlandse Zaken ligt, CDA en VVD dus, daar is geen D'66 minister aan te pas gekomen. Natuurlijk is in theorie de gehele ministerraad verantwoordelijk voor het algemene regeringsbeleid, maar in feite gaan die twee ministers, samen natuurlijk met de minister-president, over het beleid inzake Irak. Daarnaast heeft ook de Tweede Kamer ingestemd met het besluit om troepen naar Irak te sturen.

D'66 was tegen de oorlog in Irak.
Het standpunt van D'66 inzake Irak:

"D66 is altijd tegen de oorlog in Irak geweest. Toen de oorlog was afgelopen heeft de Tweede Kamerfractie besloten wel een bijdrage te willen leveren aan de wederopbouw van het land. D66 wil graag dat de rol van de Amerikanen in Irak vermindert en dat de Verenigde Naties meer te zeggen krijgen. D66 zou graag zien dat de Amerikanen meewerken aan een re

Reply With Quote
Old 05-20-2004, 05:56 PM   #29
safirah
IF-Beginner

[quote]Originally posted by de grote gele berggeit+-->
(de grote gele berggeit)
[quote]

Reply With Quote
Old 05-20-2004, 06:25 PM   #30
pokiewokie
IF-Lid

[quote]Originally posted by Sherazade
[b]Dat het volk niet stemt zoals jij zou willen, betekent niet dat het niet capabel is of zou kunnen zijn.

Reply With Quote
Reply

Tags
2004, bij, jou, komt, stemwijzer, uit, wat

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:42 PM.
Vertalen:

Tags