Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 12-03-2004, 09:06 AM   #81
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham
Default Re: Wat bezielt een man die achter zijn vrouw (aan) loopt als zij gaat winkelen?

Quote:
Originally Posted by Shahnaaz
Mijn vriend houdt nog meer van winkelen dan ik....dus we gaan altijd gezellig samen winkelen ;D
Dus jij gaat dan gezellig mee in de hoop er zo ook een slag te kunnen slaan??? Jouw reactie is dus het tegenovergestelde van deze stelling!!!

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl
Status: Offline

Old 12-05-2004, 09:52 PM   #82
imported_AN
IF-Crazy

Default Re: Wat bezielt een man die achter zijn vrouw (aan) loopt als zij gaat winkelen?

De uitverkoop gaat weer beginnen!
En ik ga lekker in mn eentje winkelen, of met Kavietje, die is ook zo een shoppingdinges als ik

Old 12-07-2004, 11:22 AM   #83
Brahma T.R.
IF-Lid

Send a message via MSN to Brahma T.R.

Quote:
Originally Posted by AN is back!
De uitverkoop gaat weer beginnen!
Jááá uitverkoop! Ik ben behoorlijk verzot op koopjes :-[. Als je niet zulke mensen op shoptour meehebt kan dat wel eens lastig zijn, daarom is het soms best fijn om eventjes "me-time" in te lassen en alleen op pad te gaan :). Maar uiteindelijk is een tweede opinie altijd wel handig. Vandaar ook mijn liefde om te shoppen mét een dame. Maargoed dat heb ik in een eerdere post al besproken. Zie: Je moet btw denk ik niet met téveel mensen shoppen. Teveel mensen = teveel wensen. En dan loop je door tijdsgebrek weer koopjes mis .

Om het topic trouw te blijven: volgens mij is het wel duidelijk zo. De starter vroeg om de bezieling die een man drijft. Als je ziel opvat als doel/drijfveer dan is het simpel: sociaal welbevinden en identificatie/sympathisering met de vrouw in kwestie. Dat geldt voor de mannen die vrijwillig mee gaan shoppen. De overige heren doen het denk ik uit verplichting/plichtsbesef. Hoewel dat niet altijd te rechtvaardigen is, is het zo nu en dan wel zo fair om mee te gaan.

Wat mij betreft kan deze topic gesloten worden. Denk dat er weinig meer te discussďeren valt m.b.t. de topic zoals nu geformuleerd.

>B.T.R<[/size]
Status: Offline

Closed Thread

Tags
aan, achter, als, bezielt, die, een, gaat, loopt, man, vrouw, wat, winkelen, zij, zijn
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:05 AM.
Vertalen:

Tags