Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Filosofisch

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-23-2008, 04:00 PM   #1
dewanand
Verbannen
IF-Lid

Talking De blanke is geen mens

Hier een pikante filosofie.

Ik heb nu ontdekt dat blanken genetisch gehandicapt zijn, vooral geestelijk en eigenlijk hierom geen mensen zijn. Nu onderzoek ik dit en heb er enkele bewijzen van gevonden.

Hoe komt het bijvoorbeeld dat het geestelijk leefniveau van mensen in blanke landen op een uiterst laag, seksueel en primitief niveau is, terwijl zij wel heel rijk zijn en best veel technische kennis hebben?

Hoe komt het dat de films uit blanke landen (hollywood) allemaal vol zitten met primitieve dingen zoals seks, geweld, hoeren, genot enz. terwijl de meeste films uit India (kleurlingen, gepigmenteerde Hindoes Bollywood) meestal een hogere moraal hebben, een diepe religieuze betekenis hebben en minder oversekst zijn.

Er zijn dus heel grote rasverschillen.

Voor mij is de blanke een genetisch gehandicapt ras van ongepigmenteerden. Eigenlijk beschouw ik blanken nu als intelligente zoogdieren en behandel hen ook zo als ik hen tegenkom.

onderzoek zelf in hoeverre ik gelijk heb en kijk naar de feiten uit de geschiedenis. Bekijk vooral de praktijk en wat jij zelf weet over blanken en gepigmenteerden.

Dewanand
Hindoe fundamentalist

Last edited by dewanand; 03-23-2008 at 04:02 PM.
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 03-23-2008, 07:00 PM   #2
Rabin
Guest

Default Devanand In Action

Quote:
Originally Posted by dewanand View Post
Hier een pikante filosofie.

Ik heb nu ontdekt dat blanken genetisch gehandicapt zijn, vooral geestelijk en eigenlijk hierom geen mensen zijn. Nu onderzoek ik dit en heb er enkele bewijzen van gevonden.

Hoe komt het bijvoorbeeld dat het geestelijk leefniveau van mensen in blanke landen op een uiterst laag, seksueel en primitief niveau is, terwijl zij wel heel rijk zijn en best veel technische kennis hebben?

Hoe komt het dat de films uit blanke landen (hollywood) allemaal vol zitten met primitieve dingen zoals seks, geweld, hoeren, genot enz. terwijl de meeste films uit India (kleurlingen, gepigmenteerde Hindoes Bollywood) meestal een hogere moraal hebben, een diepe religieuze betekenis hebben en minder oversekst zijn.

Er zijn dus heel grote rasverschillen.

Voor mij is de blanke een genetisch gehandicapt ras van ongepigmenteerden. Eigenlijk beschouw ik blanken nu als intelligente zoogdieren en behandel hen ook zo als ik hen tegenkom.

onderzoek zelf in hoeverre ik gelijk heb en kijk naar de feiten uit de geschiedenis. Bekijk vooral de praktijk en wat jij zelf weet over blanken en gepigmenteerden.

Dewanand
Hindoe fundamentalist

Deze man is een hypocriete schyzofreen. Bezoek zijn website eens en lees zelf hoe hij Hindoestanen heeft neergehaald, het blanke ras boven de Hindoes' heeft gesitueerd en er onverschrokken melding van maakt dat Hindoestaanse vrouwen op de lange penissen van blanke mannen zouden zitten wachten. Op zich is het voor geen enkele Hindoestaan vreemd dat Hindoestaanse vrouwen hun eigen keuzes maken op basis van eigen beweegredenen . Daar is tot op heden niets op tegen gebleken. Devanand heeft schameloze nonsens van dit inferieure allooi ook geopenbaard op websites van Belgen en blanke rechtsextremisten.
Hij schreef ook te zitten wachten op het moment waarop Hindoes' door Blanken zou worden geroeid omdat het in zijn ogen niet zou deugen.
Vanwaar deze plotselinge handreiking ? Toegegeven dat wij ons vergevingsgezind en tolerant moeten opstellen. Verdient Devanand dit ook ?
  Reply With Quote
Old 03-24-2008, 07:54 AM   #3
dewanand
Verbannen
IF-Lid

hi

ik wil jullie alleen uittesten, om te zien of jullie hindoetjes ook hersenen hebben.

zonder blanken zouden hindostanen nog in bomen wonen. Jullie kunnen gewoon niets zelfstandig opbouwen en parasiteren hier in Nederland. Gaan jullie hindoetjes eens werken aan de opbouw van Shri Rama Ka Desh en rot op uit Nederland.

Hou Nederland blank, op naar koelievrij Nederland en koelievrij Europa.

dewanand
hindoe fundamentalist

Reply With Quote
Old 03-24-2008, 12:54 PM   #4
Fastback
Guest

Quote:
hi

ik wil jullie alleen uittesten, om te zien of jullie hindoetjes ook hersenen hebben.

zonder blanken zouden hindostanen nog in bomen wonen. Jullie kunnen gewoon niets zelfstandig opbouwen en parasiteren hier in Nederland. Gaan jullie hindoetjes eens werken aan de opbouw van Shri Rama Ka Desh en rot op uit Nederland.

dewanand
hindoe fundamentalist
je doet raar man, waar zijn jouw hersenen.. van de meeste van ons is het niet eens de keus om hier te wonen.. Geld en werk heeft de meeste hierheen gebracht, paraciteren?? je bent verplicht om te werken en naar school te gaan.. als ze mij een ticket zouden geven om weg te gaan dan had ik dat gedaan... begin meer maar eerst met hou nederland in peace want de meeste van ons gaan toch nergens heen
  Reply With Quote
Old 03-31-2008, 10:21 AM   #5
sbalwant
Guest

Devanand, je bent niet meer dan een onderkruipsel van modder, gier en van andere blubber varianten, achterlijke misbaksel dat je bent, je verloocht je eigen ik.
  Reply With Quote
Old 04-12-2008, 01:26 PM   #6
AMAR
IF-Beginner

je hebt ook blanken in india

Reply With Quote
Old 04-22-2008, 08:49 PM   #7
-Romeo-
IF-Lid

Quote:
hi

dewanand
hindoe fundamentalist
:S Als baby teveel op de grond gevallen toen je ma een blanke aan het zuigen was?

Reply With Quote
Reply

Tags
blanke, geen, mens
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:29 AM.
Vertalen:

Tags