Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 12-06-2004, 12:51 PM   #1
imported_MiKe
IF-Addicted

Send a message via ICQ to imported_MiKe Send a message via MSN to imported_MiKe Send a message via Yahoo to imported_MiKe
Default MiKe

Ik claim hier m'n eigen topic*

En nee, et is geen SPAM, ik ga jullie op de hoogte houden van alle nieuwe ontwikkelingen op het gebied van...MiKe*

Dus brand maar los!!! :D

Reply With Quote
Sponsors
Old 12-06-2004, 12:52 PM   #2
imported_MiKe
IF-Addicted

Send a message via ICQ to imported_MiKe Send a message via MSN to imported_MiKe Send a message via Yahoo to imported_MiKe
Default Re: MiKe

1e Mededeling: Sonko & Brahm, vinden jullie het wat om The Reason van Hoobastank te coveren?

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 12:57 PM   #3
imported_MiKe
IF-Addicted

Allereerst wil ik het algemene luisterpubliek het volgende onder de aandacht brengen:

http://www.hcs-eur.nl/website/recept.shtml

Ik hoop niet dat ik V. hier al te veel mee in zijn privacy aantast :o

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 12:58 PM   #4
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal

Quote:
Originally Posted by MiKe
Ik hoop niet dat ik V. hier al te veel mee in zijn privacy aantast :o
No probs, het is reclame voor de goede zaak

- Yoda
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 12:58 PM   #5
imported_AN
IF-Crazy

hey het is onethisch om een topic voor jezelf te openen.

Maar los daarvan: Mike is schattigcool!!!

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 01:02 PM   #6
imported_MiKe
IF-Addicted

Quote:
Originally Posted by AN is back!
hey het is onethisch om een topic voor jezelf te openen.
Daar doe ik et voor, om et taboe te doorbreken
Het is een beetje een topic voor jullie allemaal hoor, sommige mensen hebben geen topic die het naar mijn mening wel verdienen zoals Vishal, Brahma & Sonko... :D (Ok ook voor AN maar die heeft al een eige topique :)
Bij deze, mijn topic is ook voor mijn lieve vriendjes ! hihi

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 01:04 PM   #7
Brahma T.R.
IF-Lid

Send a message via MSN to Brahma T.R.

Quote:
Ik claim hier m'n eigen topic*

En nee, et is geen SPAM, ik ga jullie op de hoogte houden van alle nieuwe ontwikkelingen op het gebied van...MiKe*

Dus brand maar los!!!* :D
MUFFIN!
"w000t" WoW! Respeck Man dat je dat voor jezelf zo durft te openen. Confidence: Chape‚u!!! Maargoed het werd wel eens tijd he zo een MiKe-Topic . Bespreken we hier ook je hele datingsgebeuren? Als ik aan ontwikkeling denk, kan ik het niet laten daaraan te denken :-[. So speak up: what's in development? :o ???

Quote:
1e Mededeling: Sonko & Brahm, vinden jullie het wat om The Reason van Hoobastank te coveren?
Dope, down with that. Moet nog wel ff kijken of ik dat haal qua toonsoort enzo. En kijken wat voor cover-ideetjes we kunnen toepassen . When krijgt Sonko die SPD? Enneh, moeten de overigen zonden ook niet meestemmen.
Over stemmen gesproken... maak een poll! Kan iedereen laten weten welk nummer ze het liefst gecoverd willen zien ;D.

Oja:
MiKe RocKs

>B.T.R<[/size]
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 01:07 PM   #8
imported_MiKe
IF-Addicted

Quote:
Originally Posted by Brahma T.R.
Dope, down with that. Moet nog wel ff kijken of ik dat haal qua toonsoort enzo. En kijken wat voor cover-ideetjes we kunnen toepassen . When krijgt Sonko die SPD? Enneh, moeten de overigen zonden ook niet meestemmen.
Ze heeft al betaald, et wachten is totiekomt... ik hoop echt dat ze em voor de Kerst al heeft joh, en als je de toonhoogte niet haalt (wat ik betwijfel, want volgensmij kan ik em zelfs halen met een beetje oefening)
Ik moet Pieter nog voorstellen, maar anders kan Rash em op de synth spelen en ik doe de bass en zing wel mee... de rest kan ook meezingen en Sonk kan misschien wat leuke effectjes dertussendoordoen met der SPD dacht ik... EN jij offcourse als LEAD

Wat denk je man?

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 01:09 PM   #9
imported_Sonko
IF-Addicted

Send a message via Yahoo to imported_Sonko

Quote:
Originally Posted by Brahma T.R.

MUFFIN!
"w000t" WoW! Respeck Man dat je dat voor jezelf zo durft te openen. Confidence: Chape‚u!!! Maargoed het werd wel eens tijd he zo een MiKe-Topic . Bespreken we hier ook je hele datingsgebeuren? Als ik aan ontwikkeling denk, kan ik het niet laten daaraan te denken :-[. So speak up: what's in development? :o ???

Over stemmen gesproken... maak een poll! Kan iedereen laten weten welk nummer ze het liefst gecoverd willen zien ;D.

Oja:
MiKe RocKs
heey..cool..stuur me die mp3 maar..als ik ooit weer internet heb..volgende week ofzo...enneh..spd is onderweg alshet goed is..krijg een kaartje wanneer ik het opkan halen..hoop voor de kerst..en brahm weetje nou al of je vrij hebt???????????!!!!! tjsonge
en MiKe : coole topic

Reply With Quote
Old 12-06-2004, 01:10 PM   #10
imported_Sonko
IF-Addicted

Send a message via Yahoo to imported_Sonko

ow shit..verkeerde gequote..maar ok..hij haalt die toon makkelijk mang

Reply With Quote
Reply

Tags
mike

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:08 AM.
Vertalen:

Tags