Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 01-09-2009, 02:50 PM   #1511
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
dat klopt ja en ze is overleden in haar slaap dus...

ben net met mijn moeder boodschappen wezen doen, zo echt koud
moet vanavond nog weg joh echt balen.....

wat ga je dit weekend doen...
Dat is niet de slechtste manier... en jullie hebben afscheid kunnen nemen.

Ik gelukkig niet. Het vriest nu al best hard, ik sla het ene wakje na het andere. Begin onderhand wel te baklen. Zal blij zijn met dooi na zondag.

Nou ik heb net ot een meesterstukle verricht - lacgh niet - ik heb Hotmail geregeld. Natuurlijk een klusje van niks, dat weet ik ook wel, maar ik heb er geen feeling voor denk ik, ik zit te klungelen maar: nu heb ik het. Ik voel me een hele kouwe Piet.

Morgen yoga en daarna ga ik door naar Leiden: 2 mooie tentoonstellingen die elkaar nét 1 dag overlappen. En L vind ik een leuke stad. Dan haal ik op de terugweg iets lekkers en zondag fijn thuis: radio en Kerstkaarten uitzoeken en verknippen (ik maak er nieuwe van bedoel ik). Allemaal bere-interessant voor jou

hou je haaks he, wees maar aardig voor jezelf
  Reply With Quote
Old 01-10-2009, 11:08 AM   #1512
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Dat is niet de slechtste manier... en jullie hebben afscheid kunnen nemen.

Ik gelukkig niet. Het vriest nu al best hard, ik sla het ene wakje na het andere. Begin onderhand wel te baklen. Zal blij zijn met dooi na zondag.

Nou ik heb net ot een meesterstukle verricht - lacgh niet - ik heb Hotmail geregeld. Natuurlijk een klusje van niks, dat weet ik ook wel, maar ik heb er geen feeling voor denk ik, ik zit te klungelen maar: nu heb ik het. Ik voel me een hele kouwe Piet.

Morgen yoga en daarna ga ik door naar Leiden: 2 mooie tentoonstellingen die elkaar nét 1 dag overlappen. En L vind ik een leuke stad. Dan haal ik op de terugweg iets lekkers en zondag fijn thuis: radio en Kerstkaarten uitzoeken en verknippen (ik maak er nieuwe van bedoel ik). Allemaal bere-interessant voor jou

hou je haaks he, wees maar aardig voor jezelf
dat klopt en nu moet het een plekje krijgen

Ja iedereen is die kou wel zat. Kou is op zich niet erg maar
nu is het TE koud en duurt het TE lang. Ben blij als de dooi er komt maar nog blijer als de zomer komt hahaha

hahaha goedzo. Dus Sharda gaat online worden:D ga je ook msn'en (chatten) of gebruik je het alleen voor de mail.

hahaha je bent toch gewoon leuk bezig...is niets mis mee..
ik ben net terug van de boodschappen ben nu in huis aan het rommelen...
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-10-2009, 02:50 PM   #1513
Sharda1
Guest

Quote:
dat klopt en nu moet het een plekje krijgen

Ja iedereen is die kou wel zat. Kou is op zich niet erg maar
nu is het TE koud en duurt het TE lang. Ben blij als de dooi er komt maar nog blijer als de zomer komt hahaha

hahaha goedzo. Dus Sharda gaat online worden:D ga je ook msn'en (chatten) of gebruik je het alleen voor de mail.

hahaha je bent toch gewoon leuk bezig...is niets mis mee..
ik ben net terug van de boodschappen ben nu in huis aan het rommelen...

Ja, geef het tijd.

Met licht vriezen zou ik ook al blij zijn...

Chatten doe ik hier al

rommel ze
  Reply With Quote
Old 01-11-2009, 07:43 AM   #1514
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Ja, geef het tijd.

Met licht vriezen zou ik ook al blij zijn...

Chatten doe ik hier al

rommel ze
Goeiemorgen,

zo als het goed is vandaag de laatste koude dag voorlopig hoop ik. Vanaf morgen eindelijk dooi. Dit heeft wel een beetje lang geduurd en te koud !

Vandaag rustig dagje weinig plannen eigenlijk :P

Reply With Quote
Old 01-11-2009, 08:54 AM   #1515
Sharda1
Guest

Quote:
Goeiemorgen,

zo als het goed is vandaag de laatste koude dag voorlopig hoop ik. Vanaf morgen eindelijk dooi. Dit heeft wel een beetje lang geduurd en te koud !

Vandaag rustig dagje weinig plannen eigenlijk :P
Helemaal mee eens. Sneeuw is wel mooi en ik gun iedereen zijn ijspret, maar ik word het een beetje beu drie keer per dag de schuur te controleren en op het ijs te bonkenmet een hamer. Ik bedacht ineens; Stel dat ik hier op mijn 70-e nog woon: hoe doe ik dat dan? Maar ja dat zien we dan wel weer.

Houwe zo, lekker relaxed. Ik haal zo de was eruit en verder doe ik ook niet veel vandaag: beetje lezen, alvast wat pakken (komend weekend ben ik weg), beetje muziek - laat de rest maar schaatsen
  Reply With Quote
Old 01-11-2009, 09:30 AM   #1516
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

ja dat is wel zo. Maarja dit zijn extreme winters;al snap ik het niet, ze roepen allemaal de aarde warmt zich op. De zomers worden heter en natter en winters minder koud ! Nou nu echt niet.....

oh lekker joh waar ga je heen. Ja bijna mogen we weer werken he. Ik moet heel de week helaas. De week erop 4 dagen en de week daarop ook en dan is januari alweer voorbij

Quote:
Helemaal mee eens. Sneeuw is wel mooi en ik gun iedereen zijn ijspret, maar ik word het een beetje beu drie keer per dag de schuur te controleren en op het ijs te bonkenmet een hamer. Ik bedacht ineens; Stel dat ik hier op mijn 70-e nog woon: hoe doe ik dat dan? Maar ja dat zien we dan wel weer.

Houwe zo, lekker relaxed. Ik haal zo de was eruit en verder doe ik ook niet veel vandaag: beetje lezen, alvast wat pakken (komend weekend ben ik weg), beetje muziek - laat de rest maar schaatsen

Reply With Quote
Old 01-11-2009, 12:47 PM   #1517
Sharda1
Guest

Quote:
ja dat is wel zo. Maarja dit zijn extreme winters;al snap ik het niet, ze roepen allemaal de aarde warmt zich op. De zomers worden heter en natter en winters minder koud ! Nou nu echt niet.....

oh lekker joh waar ga je heen. Ja bijna mogen we weer werken he. Ik moet heel de week helaas. De week erop 4 dagen en de week daarop ook en dan is januari alweer voorbij
het is de 12-jaarljkse vergissing... daarom raken sommige mensen nu ook door het dolle heen. Er was een krantenartikel over "dwaze ouderen" die klakkeloos het ijs op gingen, terwijl het niet veilig was verklaard. (een week geleden, toen het ijs nog niet zo dik was)

Retraite-/stilteweekend van de kerk, met nadruk op Metta (boeddhistisch begrip, iets van "liefdevolle vriendelijkheid")

Februari kan ook koud zijn hoor! Ik keek net naar de was die ik buiten had hangen - een deel was bevroren
  Reply With Quote
Old 01-11-2009, 02:46 PM   #1518
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
het is de 12-jaarljkse vergissing... daarom raken sommige mensen nu ook door het dolle heen. Er was een krantenartikel over "dwaze ouderen" die klakkeloos het ijs op gingen, terwijl het niet veilig was verklaard. (een week geleden, toen het ijs nog niet zo dik was)

Retraite-/stilteweekend van de kerk, met nadruk op Metta (boeddhistisch begrip, iets van "liefdevolle vriendelijkheid")

Februari kan ook koud zijn hoor! Ik keek net naar de was die ik buiten had hangen - een deel was bevroren
ja toen was het echt link er waren zelfs mensen door het ijs gezakt. Ik was vandaag stukje gaan rijden en zag genoeg mensen op het ijs terwijl je ook stukken ontdooid ijs alweer zag. Ik zou er vandaag al niet meer op gaan.

hahaha ja joh. Me moeder had ook de was buiten hangen zag ik maar nog niet bevroren:P maar het droogde wel zei ze...

Zo ik ga is wat te eten maken heb honger en dan langzaam voor bereiden voor morgen :(

Reply With Quote
Old 01-12-2009, 05:23 AM   #1519
Sharda1
Guest

Dit zijn wat betere temperaturen... wel ijzer, br..

Ben je goed uitgerust van het weekend?

Dit begint wel ons topic te worden he?
  Reply With Quote
Old 01-12-2009, 06:12 AM   #1520
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Dit zijn wat betere temperaturen... wel ijzer, br..

Ben je goed uitgerust van het weekend?

Dit begint wel ons topic te worden he?
goeiemorgen Sharda,

ja iets minder koud als de laatste weken al voelde je de koude wind goed ! Hoop dat we er snel vanaf zijn...Ja ik hou me hart vast voor morgen. Ze voorspellen voor het westen, waar ik zit, regen en IJZEL voor vanavond. Vananavond ben ik gewoon thuis maar morgenochtend zou het er ook kunnen zijn.

Jahoor al viel ik laat in slaap vannacht. Denk dat ik te lang op me bed heb gelegen dit weekend :P
En jij? ook lekker uitgerust hoop ik.

hahaha ja he...toch maar tijd voor een topic name change ?

Reply With Quote
Reply

Tags
post, wins

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:19 AM.
Vertalen:

Tags