Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-23-2008, 02:38 PM   #11
dewanand
Verbannen
IF-Lid

Toch jammer. Ik vind de kwaliteit van het INDian feelings forum heel goed en doe ook serieus mee. Wel was ik een tijdje geband, maar nu weer toegelaten.

Deelnemen aan een hindoestaans discussieforum doe je niet voor de lol of om anderen belachelijk te maken. Ik doe mee op bijna 30 forums omdat ik op zoek ben naar kennis en om mijn visie kenbaar te maken. Ik soe dus serieus mee en participeer. Mijn postings zijn altijd van hoge kwaliteit.

Indian feelings zou wat meer reclame moeten maken voor dit forum om het te ontwikkelen tot een toonaangevend discussieforum van Hindoes op internet. Dan moeten zij ook pittige en taboeachtige thema's aankaarten en blanken uitnodigen om hier actief te worden. In het algemeen merk ik vaak dat hindostanen op een heel laag niveau meedoen aan discussies en alleen fun zoeken, zonder er iets van te willen leren.

Dus ontwikkel IF forum verder met pittige thema's, zonder taboes en zonder rare lui te bannen.

tot zover

dewanand
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
discussieplatform, downfall, een, hindoestaans, van

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:39 AM.
Vertalen:

Tags