View Single Post
Old 07-18-2008, 03:40 PM   #9
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Ik lees er ook in dat je niet resultaat-gericht moet leven. Het gaat om de weg (rechtvaardig leven) en niet om het aankomen. Maar de Gita is zo rijk, daar kun je je hele leven wel in lezen...
idd, resultaat zal zichzelf doen verschijnen, enige dat je hebt te doen is rechtvaardig te zijn... materiaal heb je ook niet nodig, is iets dat de mens zelf belangrijk heeft gemaakt. een mens kan met weinig leven, maar wilt altijd meer hebben. De laatste techonolgie hebben het er niet al te beter op gemaakt. Alles wordt bijna gedaan door machines, waardoor de mens overbodig begint te raken. Wat doen mensen die over bodig zijn, die doen overbodige dingen, die gaat dus alleen nutteloze zaken doen.
Resultaat heb je te behalen, dan voel je je ook goed in je vel en kan een goed gevoel geven. Leven houdt nooit op, er is altijd wel iets te doen of een doel dat te behalen valt.

Quote:
Originally Posted by sharda1 View Post
Helemaal mee eens. Maar zonder is het wel een beetje saai
Zonder kan saai worden, omdat je natuurlijk op een gegeven moment behoeftes hebt iemand naast je te hebben, op iemand te kunnen bouwen, beter dan 'vrienden' of wat dan ook. Een persoon om mee te praten, knuffelen en andere dingentjes.
Een persoon om te kunnen overleggen over welke pad je gaat bewandelen en of des betreffende persoon je bij blijft.
Relatie behoort een verrijking te zijn...maar dat is het lastige, op dat stuk behoor je risico's te lopen.
eerste relatie dat je hebt (dat de belangrijkste is) is met jezelf.

Quote:
Originally Posted by sharda View Post
Ik zal er dinsdag bij het etentje aan denken. Is eis veto-recht op v.w.b. dit onderwerp, wordt het toch nog gezellig.
let me know hoe het eten was.
alle onderwerpen kunnen gezellig zijn zolang men over het zelfde blijft praten.

pff tekst te lang :s
Status: Offline

Reply With Quote