Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   vrouwen die roken is geen gezicht (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=745)

Faya-kroitie 06-28-2005 07:59 AM

Quote:

Originally posted by Avish.nl+--><div class='quotetop'>QUOTE(Avish.nl)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Faya-lobie
Quote:

Roken heeft veel nadelen voor het menselijk lichaam maar heeft ook voordelen op andere vlakken.
sorry hoor, maar dit is zo een domme stelling

de voordelen wegen never nooit op tegen al die nadelen.........

:lol:[/b]
Een stelling is nooit dom of slim. Je bent eens of oneens met een stelling. Een stelling is maar een bewering.

Ik heb op niet gesteld dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Dat maak jij ervan. Maar licht je je antwoord toe, als je wilt.
BTW: laat de smileys aub achterwege want zo lijkt het niet als of we serieus discussieren.

Ik moet effe weg ,maaar ik lees je graag.

MsLalkie 06-28-2005 08:22 AM

Quote:

Originally posted by Avish.nl+--><div class='quotetop'>QUOTE(Avish.nl)</div>
Quote:

Quote:

Roken heeft veel nadelen voor het menselijk lichaam maar heeft ook voordelen op andere vlakken.

:lol:[/b]
Inderdaad dat kan echt nooit opwegen. Daar ben ik ook van mening.

06-28-2005 08:40 AM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie
Ik heb op niet *gesteld dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Dat maak jij ervan. Maar licht je je antwoord toe, als je wilt.
BTW: laat de smileys aub achterwege want zo lijkt het niet als of we serieus discussieren.

Ik moet effe weg ,maaar ik lees je graag.

wel dit verdient geen enkele toelichting.......... dat spreekt voor zich lijkt me

smiley's weglaten?
dat bepaal ik zelf wel :lol:

Faya-kroitie 06-28-2005 08:40 AM

Quote:

Originally posted by MsLalkie+--><div class='quotetop'>QUOTE(MsLalkie)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Avish.nl@

Quote:

Quote:

:lol:

Inderdaad dat kan echt nooit opwegen. Daar ben ik ook van mening.[/b]
zou je dat willen toelichten

MsLalkie 06-28-2005 10:11 AM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie
Nouh, gezondheidskosten kunnen zeer oplopen, denk aan de behandelingen bij het onstaan van de opgelopen ziektes. Dit kost de maatschappij meer dan dat het opbrengt als werkgelegenheid.

Een verzekeringsmaatschappij kijkt naar de wet van de grote getallen. Vele mensen betalen voor de dure verzekeringen. Het gebruik van de faciliteiten is duur waardoor het betekent dat de mensen meer moeten betalen om de mensen die gebruik maken van de faciliteit te onderhouden.

Goede gezondheid weegt niet op tegen die werkgelegenheid.

Vanita 06-28-2005 10:19 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Nouh, gezondheidskosten kunnen zeer oplopen, denk aan de behandelingen bij het onstaan van de opgelopen ziektes. Dit kost de maatschappij meer dan dat het opbrengt als werkgelegenheid.

Een verzekeringsmaatschappij kijkt naar de wet van de grote getallen. Vele mensen betalen voor de dure verzekeringen. Het gebruik van de faciliteiten is duur waardoor het betekent dat de mensen meer moeten betalen om de mensen die gebruik maken van de faciliteit te onderhouden.

Goede gezondheid weegt niet op tegen die werkgelegenheid.[/b]
Klopt, maar als het om verzekeringen gaat zoals ziektekosten/levensverzekeringen wordt je wel beoordeelt op grond van of je rookt..
rook je dan betaal je automatisch meer premie.. dus dat we meebetalen gaat niet helemaal op..

MsLalkie 06-28-2005 10:24 AM

Quote:

Originally posted by V'tje
Klopt, maar als het om verzekeringen gaat zoals ziektekosten/levensverzekeringen wordt je wel beoordeelt op grond van of je rookt..
rook je dan betaal je automatisch meer premie.. dus dat we meebetalen gaat niet helemaal op..

Nouh als we kijken naar de collectieve verzekering AWBZ....hoe denk je er dan over?

Tomasson 06-28-2005 10:25 AM

Quote:

Originally posted by Aashiyana+--><div class='quotetop'>QUOTE(Aashiyana)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Bijoy
Quote:

afknapper...plus als je met haar zou zoenen proeft het naar een asbak..
Heb jij weleens uit een asbak gegeten dan?? Was het lekker??[/b]
Ja ik wel :shiftt:
Maar das heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden toen ik nog een kleine Bubbie was..

Vanita 06-28-2005 10:26 AM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-V'tje
Quote:

Nouh als we kijken naar de collectieve verzekering AWBZ....hoe denk je er dan over?[/b]
Ik ben daar niet helemaal in thuis..
wel weet ik dat de algemene wet staat voor de ouderen in dit land, wij betalen aan hun mee..

MsLalkie 06-28-2005 10:38 AM

Quote:

Originally posted by V'tje
Ik ben daar niet helemaal in thuis..
wel weet ik dat de algemene wet staat voor de ouderen in dit land, wij betalen aan hun mee..

De AWBZ is een verplichte verzekering voor de gehele bevolking tegen ziektekosten die niet via het ziekenfonds of de particuliere verzekering worden gedekt. Wanneer men voldoet aan een aantal wettelijke criteria is men van rechtswege verzekerd. Men is dan tevens verplicht om de wettelijke premie te betalen.

All times are GMT. The time now is 07:07 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved