Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Film & Muziek (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Nieuwe films die de moeite waard zijn (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=318)

Lotus 01-03-2005 09:36 PM

Quote:

Originally posted by Karan+--><div class='quotetop'>QUOTE(Karan)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Matrix+--><div class='quotetop'>QUOTE(Matrix)
Quote:

Quote:

Originally posted by Surya
<!--QuoteBegin-Matrix

Quote:

Quote:

@
<!--QuoteBegin-Surya

Quote:

Quote:

Quote:

bend it like beckham vandaag op tv, de bbc1 om 21.30 :)

GRRRRRRRRR ik wou die film al zolang zien en ik wist niet eens dat het op tv kwam :? :x

Barst maar, ik koop de dvd

Neeeeehh, check de postdatum, het is nu pas vandaag, maandag 3 januari 2005, dus vandaag komt ie!!! :D

Jaa, ik heb het net gezien op teletekst, ik vertrouwde het niet en ben dus toch gaan kijken :D

Als de film me bevalt dan koop ik de dvd :oops:[/b]
Ik heb die dvd, er staat een extra feature op hoe je aloe gobi moet maken :P[/b][/quote]

Ik heb net weer gekijken, hij blijft leuk!

01-04-2005 07:33 AM

Hey tof,ik wil wel leren hoe je aloe ghoobi moet maken :D
Film was idd tof, hoofdrolspeelster heeft echtuitstraling.
I like her 8)

Sunaina 01-04-2005 07:51 AM

Aitraaz?

Anonymous 01-13-2005 03:44 PM

Hey mensen,

ik zag net 'the day after tomorrow'. Mooie special effects enz., maar ik moest heel erg denken aan de tsunami in Azie. De rillingen gingen over mijn rug toen de vloedgolf de straten van NY overspoelde. Natuurlijk gaat dit over een heel ander natuurlijk verschijnsel, de terugkomst van de ijstijd. Maar hoe zien jullie dat? De natuur blijft sterker en onoverwinbaar voor de mens. Is dit iets waar we ons mee bezig moeten houden en echte aandacht aan moeten besteden? Of zijn dit slechts sf-scenario's?

01-14-2005 09:07 PM

Ik vond 'the day after tomorrow' echt hartstikke goed en heeel mooi.. alleen het einde :disbelief: en opeeeeeeeeeens gaat de zon schijnen en komt alles weer goed... yeah right, maar ja...

Oh ja wisten jullie trouwens dat dat meisje van Bend it like beckham, Parminder Nagra, speelt in de nieuwe afleveringen van ER... :D

Lotus 01-15-2005 09:22 AM

Quote:

Originally posted by Ratna_
Ik vond 'the day after tomorrow' echt hartstikke goed en heeel mooi.. alleen het einde :disbelief: en opeeeeeeeeeens gaat de zon schijnen en komt alles weer goed... yeah right, *maar ja...

Oh ja wisten jullie trouwens dat dat meisje van Bend it like beckham, Parminder Nagra, speelt in de nieuwe afleveringen van ER... *:D

Ja, toen ik een paar weken geleden aan het kijken was, kwam ze me al bekend voor.
Vorige week wist ik eindelijk wie ze is:D!
Ze speelt wel leuk hoor, gister was ze dronken
:lol: !

Reza 01-15-2005 07:59 PM

Quote:

Originally posted by Paayal
Maar hoe zien jullie dat? De natuur blijft sterker en onoverwinbaar voor de mens. Is dit iets waar we ons mee bezig moeten houden en echte aandacht aan moeten besteden? Of zijn dit slechts sf-scenario's?
Wetenschap heeft ons veel kennis opgeleverd. Ook weten we door de onderzoekers dat de wereld vele tijdperken heeft gekend die op een abrupte manier aan hun einde kwamen door natuurlijke verschijnselen. Hiervan uitgaande zou het arrogant zijn om te denken dat de tijd van de mensheid eeuwig voort zal duren. Op den duur eindigt 'onze' tijd ook. Verder denk ik niet dat het onwaarschijnlijk is dat de wereld tot zijn einde zal worden gebracht door toedoen van alle haatdragende mensen. Door oorzaken als milieuvervuiling en dergelijke wordt de aarde steeds kwetsbaarder. Verder zullen we onszelf waarschijnlijk de das omdoen tijdens een oorlog tussen enkele grootmachten met nucleaire wapens in hun huishouding. Of wij dit nog mee zullen maken moet blijken maar wie weet zijn we ooit allen getuige van deze geweldige anticlimax?

Karan 01-15-2005 08:13 PM

Dil maange more, wel leuk voor een keertje..maar het einde...echt gaar :?

Moslimstaan 01-15-2005 08:23 PM

Incumming II

Surya 01-16-2005 12:48 AM

Quote:

Originally posted by Paayal
Hey mensen,

ik zag net 'the day after tomorrow'. Mooie special effects enz., maar ik moest heel erg denken aan de tsunami in Azie. De rillingen gingen over mijn rug toen de vloedgolf de straten van NY overspoelde. Natuurlijk gaat dit over een heel ander natuurlijk verschijnsel, de terugkomst van de ijstijd. Maar hoe zien jullie dat? De natuur blijft sterker en onoverwinbaar voor de mens. Is dit iets waar we ons mee bezig moeten houden en echte aandacht aan moeten besteden? Of zijn dit slechts sf-scenario's?

Denk dat er wel es een keer een komeet te pletter zal slaan op aarde. Verder ben ik bang wat de klimaatverandering teweeg zal brengen. Kwestie van tijd voordat er weer een nieuwe ijstijd komt. En de milieuvervuiling gaat ons zeker een keer nekken. En niet te vergeten de zon die een keer gaat ontploffen. Dus ooit moeten we weg van deze planeet.

All times are GMT. The time now is 06:30 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved