Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Maatschappij (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=109)
-   -   Die Pehla Pyaar (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=7650)

HIT 04-22-2005 12:02 PM

Die Pehla Pyaar

Wat vinden jullie van de gedachte..."Trouwen met je Eerste Liefde" ?*

waarom vindt je dat?

Vindt je je eerste liefde belangrijk?*

vishvamitra 04-22-2005 12:08 PM

Re: Je eerste Liefde

:-\ :-\

vind jij dat je eerste liefde niet belangerijk is.
volgens oude mannen vergeet je je eerste liefde nooit.
wel vreemd want de rest vergeten ze wel.

trouwen met je eerste liefde lijkt zo filmachtig.
als je iemand kent die dat gedaan heeft moet hij wel heel veel geluk hebben gehad.

vishvamitra 04-22-2005 12:10 PM

Re: Die Pehla Pyaar

heb je de naam van de topic veranderd

imported_AN 04-22-2005 12:11 PM

ik denk ook dat je je eerste liefde nooit vergeet. Of je ermee trouwt, dat denk ik niet, niemand heeft zoveel geluk om in 1 keer raak te slaan! of tenminste, weinig mensen...

HIT 04-22-2005 12:14 PM

Ja het is veranderd. *

HIT 04-22-2005 12:19 PM

heeft iemand wel nog contact met die ene ?

vishvamitra 04-22-2005 12:37 PM

nee het was nog al een slechte periode voor mij. en ze heeft veel stuen gegeven.
ik kende haar namelijkl vier jaar geleden. en wow het was de eerste dame bij wie ik verliefd raakte. en dan meteen.

hmm ja mensen zeggen dat dat alleen in filmen gebuerd werkelijkheid niet. zij mogen hun mondje dicht houden.

ik kende haar twee maanden toen mn nanie dood ging. omdat ik vaker bij mn grootouders logeerde in het weekend was mn band met mn nanie heel sterk. ik was down voor een hele jaar.
maar in het begin al begon ze me stuen te geven. ze trok mn aandacht elke keer als ik weer begon te denken aan mn nanie. ze wist precies waneer dat gebuerde.

mn studie was nogal in de problemen gekomen. skipte lessen. moeder en vader hoorde smiddag's van de leerkracht dat ik niet ben komen opdagen. (hadden een winkel in suriname).
ik zat liever alleen aan de overkant bij de rivier van de temple of van mn nanie huis. die lag aan de monding van de nickerie rivier.

maar na 6 maanden had zij me genoeg opgevrolijkt en begon ik mn studie wat op te pakken. op het laatste moment moest ik een keuze maken. ze zou weg gaan naar guyana voor twee maanden vakantie. ik zou haar gaan ontmoeten maar moest een verslag afmaken anders zou ik mn jaartje verliezen. nou ik dacht van nou dan zien we elkaar naa twee maanden. maar ze had geroepen om te vertellen dat m mamoe zijn winkel zou sluiten. dat is waar we meestal gingen ontmoeten. nou na de vakantie heb ik der nooit meer gezien. maar ik mis der duidelijk. mn vrienden uit suriname weten dat als ik ooit ergens in een park of bij een rivier alleen zit ik maar aan drie mensen denkt. mne moeder mn nanie en zij.

maar ik hoop dat er snel een nummer 4 bij komt die ik niet hoef te missen maar gewoon bij me gaat zitten. :p

je weet wel wie ik bedoel he

maar ja ik heb geen contakt met haar.

waarom ik aan mn moeder denkt nou ik ben nog al een moederskindje.

imported_AN 04-22-2005 12:42 PM

kanje haar niet terugvinden dan?

vishvamitra 04-22-2005 12:48 PM

nee

weet niet waar ze woont. ze was nogal bang voor der ouders. je weet wel hoe ze zijn he.

en ik wist ook dat ze twee oudere broers had. eentje van 23 en de andere 19 toen der tijd.

ehm ik ben niet iemand die met broers van mn vriendin kan omgaan.

ben nervues. doe stomme dingens. dat heb ik bij haar gemerkt voordat ik wist dat het haar broer was ging alles goed. daarna niet meer. maar der broer was nogal vriendelijk en wist wat er mis was. maar ja niet allemaal zijn zo vriendelijk he.

ik hoorde dat ze uiteindelijk weer iemand heeft gevonden die haar blij maakt.

prive bron.
dus ik zal maar niet meer gaan opduiken daar. je weet maar nooit wat er kan gebueren. mischien word de jongen jaloers. :p

imported_Archana 04-22-2005 01:30 PM

ik moet die 1e joeka nog tegenkomen! :-\ :p

All times are GMT. The time now is 10:08 AM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved