Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Jongen/meisje die jij leuk vindt is bezet, ga jij ... (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=584)

Anonymous 01-14-2005 07:08 AM

Jongen/meisje die jij leuk vindt is bezet, ga jij ...

er dan nog steeds voor of zeg je, 'bezet is bezet en daar moet je van af blijven'?

Faya-kroitie 01-14-2005 07:13 AM

Beste Sita,

Ik weet niet wat ik moet stemmen,maar mijn denkwijze is als volgt. Het maakt mij geen ene moer uit of een vrouw bezet is of niet. Ik hou ook geen rekening met haar partner. Als de vrouw in mij geinteresseerd is net als ik in haar dan GA IK VOOR. Dus als het van beide kanten komt dan is het JA. Ik ga hierom dus toch stemmen.

a 01-14-2005 07:14 AM

Nee is zwaar verboden terrein, kletsen, grappen maken en gewoon vrienden zijn is okay, maar wanneer iemand bezet is moet je gewoon afstand houden op dat gebied.
Ook al is het moeilijk!

Vijai 01-14-2005 07:21 AM

ik zou er zelf niet voor gaan...maar als diegene interesse in mij toont...dan zou ik diegene het intitiatief laten nemen en wel vragen om het met de ander uit te maken.

Tomasson 01-14-2005 07:51 AM

Niks forceren...gewoon de keus aan hem laten en die keus accepteren.

SHAKTI 01-14-2005 08:02 AM

Als iemand zegt dat hij/zij niet te verleiden is. Dan liegt ie !

Sheela 01-14-2005 08:09 AM

In principe doe ik geen moeite voor iemand waarvan ik weet dat ie bezet is,bezet is voor mij bezet en hands off, ik hou niet van stoken in een al bezette relatie want dat is gewoon not done en een smerig spelletje dat veel door mensen gedaan wordt die graag hun liefje voor de gek houden en dat doet de ander maar als hij wil maar ik doe daar niet aan mee. :naughty: . Ook puur omdat ik dan al doorheb dat diegene die al bezet is en meer dan normale interesse in mij toont mij meer ziet voor snoepje dat wel even tussendoor kan, en daar zit ik niet op te wachten,want verliefd worden op iemand die al bezet is heeft heeft geen zin als hij niet echt voor jou gaat, en wordt je vaak toch een grote verliezer, want uiteindelijk is diegene zijn hart waarschijnlijk wel voor 1 alleen ( in dit geval de ander), maar zijn *** voor iedereen :?

Shaya 01-14-2005 08:38 AM

Ik zou er niet voor gaan. Als die persoon al een relatie heeft dan blijf ik ervan af. Verboden terrein....

01-14-2005 09:25 AM

[quote]Ik zou er niet voor gaan. Als die persoon al een relatie heeft dan blijf ik ervan af. Verboden terrein....

Ikke ook.. Heb je toch niets aan.. Heb liever iemand voor mezelf.. :oops:

Vanita 01-14-2005 09:26 AM

Quote:

Originally posted by Bijoy
ik zou er zelf niet voor gaan...maar als diegene interesse in mij toont...dan zou ik diegene het intitiatief laten nemen en wel vragen om het met de ander uit te maken.
hmm zit wat in.. Ik ben he me sona eens, bezet is bezet.. tenzij ie besluit om niet meer bezet te zijn om bezet te worden door mij.. :mrgreen:

All times are GMT. The time now is 05:41 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved